Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=О261.1-016$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Транспорт   
1.

Старченко В.М. 
Наукові основи підвищення ефективності гальмування поліпшенням умов взаємодії коліс з гальмівними колодками і рейками: автореф. дис... д-ра. техн. наук: 05.22.07 / В.М. Старченко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 38 с. — укp.

Удосконалено математичну модель динамічної контактної взаємодії колеса та рейки з урахуванням осциляції ядер інтегральних рівнянь, принципу межового поглинання, що характеризує внутрішнє тертя, і збурювань у вигляді гармонійних функцій. Вперше визначено компонентний склад, структуру й обгрунтовано конструктивне рішення гальмівних С-С колодок на основі вуглецевих волокон з піровуглецевою матрицею та модифікаторами тертя для гальмівних систем рухомого складу. Встановлено закономірності впливу на фрикційні характеристики гальмівних С-С колодок якісного, кількісного, фракційного складу компонентів і модифікаторів тертя, а також питомого навантаження, швидкості ковзання та температури контактної поверхні. Удосконалено математичну модель нестаціонарного теплового процесу гальмування системи гальмівні колодки - колесо - рейка з умовою пропорційності теплового потоку, що виділяється в плямі контакту, потужності сил деформації від контактних динамічних напружень. Експериментально встановлено закономірності впливу компонентів гальмівних С-С колодок на величину коефіцієнта теплопровідності, що визначає температурну напруженість контактної зони тертя. Вперше експериментально встановлено експлуатаційні характеристики антифрикційних самозмащувальних композиційних матеріалів на основі капролону для опорно-повертальних пристроїв рухомого складу, раціональних за критерієм мінімізації коефіцієнта тертя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.1-016 +
Шифр НБУВ: РА357334

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Спірягін М.І. 
Поліпшення зчеплення коліс з рейками шляхом удосконалення системи керування рейковим транспортним засобом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / М.І. Спірягін ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 21 с. — укp.

Уточнено математичну модель контактної взаємодії колісної пари з рейковою колією різних фрикційних станів контакту і довільного розташування колісної пари щодо колії. Одержано закономірності залежності сили зчеплення від величини відносного ковзання. Створено математичну модель просторового руху рейкового транспортного засобу (дизель-поїзд ДЕЛ-01) з урахуванням характеристик тягового електропривода. Розроблено конструкцію мікропроцесорної системи, що поліпшує тягові та динамічні показники рейкового транспортного засобу. Визначено принципи й алгоритми керування тяговою електропередачею локомотива: поосьового регулювання швидкості прослизання колісних пар; реалізації тягових і гальмових характеристик локомотива; керування подачею піску. В результаті експлуатаційної перевірки дизель-поїзда ДЕЛ-01 одержано дані, що підтверджують правильність вибору основних принципів і алгоритмів керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2 + О261.1-016 +
Шифр НБУВ: РА331651

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського