Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>U=О275-04$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Гончаров К.В. 
Підвищення безпеки руху поїздів шляхом удосконалення пристроїв підрахунку вісей рухомого складу: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.20 / К.В. Гончаров ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.А.Лазаряна. — Д., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Наведено методи підвищення достовірності підрахунку вісей, конструкцію точкового колійного датчика, структурну схему пристрою підрахунку вісей. Розроблено математичну модель трансформаторного диференційного колійного датчика, з використанням якої досліджено вплив конструкційних та електричних параметрів датчика на його вихідний сигнал. Надано рекомендації щодо вибору цих параметрів. Синтезовано оптимальний та запропоновано квазіоптимальний приймач для виявлення вихідного сигналу колійного датчика на фоні завад. Розроблено адаптивний алгоритм та метод самотестування працездатності пристроїв підрахунку вісей. Проаналізовано вплив різних видів структурного резервування на достовірність підрахунку вісей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275-04
Шифр НБУВ: РА321253

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Прилипко А.А. 
Підвищення ефективності експлуатації точкового колійного датчика за рахунок структурного синтезу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.А. Прилипко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Створено інформаційні моделі процесів функціонування точкових колійних датчиків (ТКД) на базі методу Монте - Карло. Розроблено інструментальні й адаптивні методи захисту колійного перетворювача ТКД від електромагнітних полів, спричинених зворотним тяговим електричним струмом і намагніченістю рейки. Науково обгрунтовано методологію підвищення ефективності застосування ТКД у системах залізничної автоматики. Розвинуто методи виявлення бандажа колісної пари, використання яких дозволяє підвищити вірогідність рахунку вісей, поліпшити точність точкових колійних датчиків. Запропоновано метод захисту первинних перетворювачів ТКД від впливу електромагнітних полів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275-04 +
Шифр НБУВ: РА338881

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Муха А.М. 
Підвищення надійності релейної апаратури електрорухомого складу залізниць України: Автореф... канд. техн. наук. 05.22.09 / А.М. Муха ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Д., 2001. — 20 с. — укp.

Запропоновано застосовувати уніфіковану гібридну релейну апаратуру на базі високонадійних мікроконтролерів з метою модернізації систем керування діючого електропоїзда, а також у процесі проектування нового. Розроблено базову структурну схему проміжного тягового реле, яка дозволяє розв'язати задачі з забезпечення необхідної стійкості реле до електричних завад з використанням математичного апарату теорії автоматичного регулювання та результатів проведеного аналізу. Визначено показники надійності запропонованих реле на базі мікроконтролерів, проведено їх порівняння з відповідними показниками задіяних якірних електромагнітних тягових реле. Доведено доцільність заміни існуючої якірної релейної апаратури на запропоновані релейні пристрої для підвищення надійності систем керування електровозами й електропоїздами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275-04
Шифр НБУВ: РА316160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського