Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (62)Книжкові видання та компакт-диски (49)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О311-022$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія: Транспорт   
1.

Мусієнко І.В. 
Довгострокове прогнозування розрахункових навантажень на автомобільних дорогах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / І.В. Мусієнко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено математичні моделі довгострокового прогнозування розрахункових навантажень на автомобільних дорогах. Визначено параметри моделі, трендів і лагів замкнених і розімкнутих станів системи "людина - автомобіль - середовище руху". Надано оцінку адеквантності запропонованих моделей. Розроблено методику, алгоритм і комп'ютерне програмне забезпечення довгострокового прогнозування розрахункових навантажень, визначено прогноз їх змін до 2030 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.2 +
Шифр НБУВ: РА331729

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Ярещенко Н.В. 
Довгострокове прогнозування швидкостей руху на автомобільних дорогах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / Н.В. Ярещенко ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням довгострокового прогнозування швидкостей руху та математичного моделювання системи "людина - автомобіль - середовище руху" у процесі еволюції. Пропонується модель еволюції системи на організаційному рівні, що дозволяє використовувати інформаційну мову моделювання. Надано якісну оцінку системи "людина - автомобіль - середовище руху". Коли система є закритою, розвиток її компонентів пролягає в напрямку через дійсний стан до норми. Норма - це стан функціонального оптимуму. При нормі настає динамічна рівновага, яку описує система рівнянь. Використовуючи розв'язок рівнянь динамічної рівноваги, можливо оцінити перспективну швидкість руху. Описується прогнозування конструктивних, розрахункових, функціональних норм швидкостей руху, суспільно-необхідної швидкості руху. Розроблено прогноз цих швидкостей до 2032 року.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Батракова А.Г. 
Енергозберігаюче трасування автомобільних доріг з урахуванням екологічних і ергономічних вимог системи "людина - автомобіль - дорога - середовище": Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / А.Г. Батракова ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Наведено вирішення науково-технічної проблеми енергоощадження на етапі розробки проектів автомобільних доріг, спрямоване на економію паливних ресурсів, створення умов для екологічної безпеки автомобільних доріг, підвищення безпеки і поліпшення умов діяльності водія. Подано модель формування магістрального ходу за критерієм мінімуму енерговитрат у разі обмежень щодо капіталовкладень у будівництво. Обгрунтовано параметри моделі для різних рельєфів місцевості. Розроблено комплексний показник стану системи людина - автомобіль - дорога - середовище (ЛАДС). Запропоновано математичну модель формування траси, що забезпечує допустиме функціонування системи ЛАДС. Обгрунтовано параметри трасування за локальними координатами стану автомобіля, середовища, водія та інтегральним показником стану системи. Розроблено алгоритми трасування та програми автоматизованого розрахунку, методику формування траси.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.3
Шифр НБУВ: РА313544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Бабенко О.П. 
Моделі та методи формування та планування реалізації портфеля проектів розвитку автодоріг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / О.П. Бабенко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено методи оцінки та формування портфеля проектів розвитку автодоріг. Наведено модель формування даного портфеля на поточний рік. Створено модель планування реалізації портфеля проектів, а також модель планування робіт за кожним проектом. Використання запропонованих моделей дозволяє приймати рішення за багатьма критеріями залежно від ступеня невизначеності вхідної інформації, зокрема моделей планування реалізації портфеля проектів розвитку автодоріг за кожним проектом дає змогу враховувати ресурсні та часові вимоги. Розроблено та впроваджено комп'ютерно-інтегровану технологію формування та планування реалізації портфеля проектів розвитку автодоріг як програмно-методичні комплекси, що дозволяє реалізувати запропоновані моделі у практиці управління проектами розвитку автодоріг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022 +
Шифр НБУВ: РА350969

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Коваленко Л.О. 
Оцінка пропускної здатності двосмугових автомобільних доріг з урахуванням закономірностей поведінки водія: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / Л.О. Коваленко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Розроблено модель визначення пропускної здатності смуги руху дороги для щільного, зв'язаного та частково зв'язаного потоків. Встановлено залежність величини пропускної здатності від інформаційних характеристик середовища руху. Запропоновано методики й алгоритми, що дозволяють розраховувати необхідні інформаційні характеристики і практичну пропускну здатність дороги. Доведено адекватність моделі розрахунку пропускної здатності автомобільних доріг з урахуванням закономірностей поведінки водія. Наведено рекомендації щодо визначення пропускної здатності існуючих автомобільних доріг на підставі аналізу варіабельності швидкостей руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.2 + О380.2 +
Шифр НБУВ: РА330352

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Ігнатов С.Л. 
Удосконалення проектування мережі автомобільних доріг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / С.Л. Ігнатов ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1999. — 21 с. — укp.

Разработан критерий для оптимального построения сети автомобильных дорог с учетом влияния сети дорог на формирование транспортных потоков и влияния транспортных потоков на формирование конфигурации сети. Разработанный критерий оптимального построения дорожной сети представляет собой минимум дорожно-транспортных затрат при функционировании системы "дорожные условия - транспортный поток", устанавливающий функциональные зависимости между составляющими системы. Разработаны методики по проектированию дорожной сети и ее дальнейшей оптимизации, а также методика по определению экономически оптимального местоположения узловой точки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Олійник М. О. 
Удосконалення проектування поздовжнього профілю на основі застосування кривих змінного радіуса: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.11 / М. О. Олійник ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Наведено метод проектування червоної лінії поздовжнього профілю автомобільних доріг кривими змінного радіуса із розробкою алгоритмів визначення проектних відміток. Проаналізовано існуючі методи проектування червоної лінії поздовжнього профілю автомобільних доріг і проаналізовано перехідні криві для використання під час проектування червоної лінії поздовжнього профілю автомобільних доріг і виведено узагальнювальне рівняння кривої змінного радіуса. Розроблено метод приведення рівняння кривої змінного радіуса в проектуванні червоної лінії поздовжнього профілю автомобільних доріг до числових методів. Досліджено визначення радіуса угнутої вертикальної кривої в залежності від дії відцентрового прискорення та зміна відстані видимості поверхні дороги під час проектування червоної лінії поздовжнього профілю автомобільних доріг опуклими вертикальними кривими. Розроблено метод проектування червоної лінії поздовжнього профілю автомобільних доріг кривими змінного радіуса із розробкою алгоритмів визначення проектних відміток.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.4
Шифр НБУВ: РА375584 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського