Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>U=О311-033.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Транспорт   
1.

Абазов Х.В. 
Дорожні бетони на піщано-гравійних заповнювачах з повторно перемішаних сумішей: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Х.В. Абазов ; Укр. держ. акад. залізн. транспорту. — Х., 2003. — 17 с.: рис., табл. — укp.

Висвітлено питання підвищення якості й довговічності дорожніх бетонів на піщано-гравійних сумішах (ПГС). Розглянуто особливості гранулометрії ПГС. Встановлено, що забруднення поверхні гравію, окатаність і наявність у складі ПГС підвищеної кількості пилувато-глинистих частинок негативно впливає на експлуатаційні властивості бетону. Запропоновано методику активації бетонної суміші для нейтралізації цих негативних явищ. Зазначено, що методи активації (механічна та хімічна) дозволяють знизити водопотребу бетонних сумішей, сприяють прискоренню твердіння, зниженню вологовтрат. Наведено рекомендації щодо застосування ПГС у дорожніх бетонах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.3 + О311.46-060.6
Шифр НБУВ: РА326857

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Гах 
Дорожній цементобетон підвищеної тріщиностійкості та довговічності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Наталія Дмитрівна Гах ; Київський національний ун-т будівництва і архітектури. — К., 2000. — 20 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.3 + О311.46-060.62
Шифр НБУВ: РА311663

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Золотарьов Д.В. 
Кольоровий дорожній бетон на основі талового пеку, модифікованого атактичним поліпропіленом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Д.В. Золотарьов ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. — Х., 2003. — 23 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено можливість забезпечення пекополімерними в'яжучими технічних, реологічних і когезійних властивостей, притаманних в'язким дорожнім бітумам. Розкрито особливості перед- та стаціонарної течії талових пеків і різних композицій на їх основі, що дозволяє ідентифікувати їх реологічну поведінку як типових дисперсних систем або концентрованих розчинів полімерів. Виявлено, що для наповнених пекополімерних систем, сумішей та бетонів пігменти прискорюють, а атактичний поліпропілен уповільнює незворотню зміну їх властивостей у процесі старіння. Показано, що введення атактичного поліпропілену до складу кольорового пекобетону сприяє зниженню його температури склування. Доведено реологічну подібність кольорових пекополімербетонів традиційним асфальтобетонам (характер температурно-частотних залежностей модулів пружності, тенденції у зміні температур механічного склування, прийнятність методу узагальнених координат).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.3 + Н360.1 +
Шифр НБУВ: РА323642

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Аль-Васабі Набіль Абдулла Ахмед 
Технологія і властивості дорожнього цементобетону в умовах сухого жаркого клімату: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Набіль Абдулла Ахмед Аль-Васабі ; Крим. акад. природоохорон. та курорт. буд-ва. — Сімф., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Теоретично доведено та експериментально підтверджено підвищення міцності та зниження деформативності цементних бетонів, застосованих для дорожнього будівництва за умов сухого та жаркого клімату у разі введення до складу цих бетонів комплексної активної домішки на основі олеату натрію та гідрофільного грубодисперсного емульгатора, що містить залізо та кремнеземистий компонент. Розроблено оптимальний склад активної домішки на основі олеату натрію та гідрофільного грубодисперсного емульгатора. Доведено, що стабілізація міцності й деформативності дорожнього цементного бетону під час його експлуатації за умов сухогота жаркого клімату досягається завдяки оптимізації його структури продуктами взаємодії запропонованої комплексної активної домішки. Встановлено оптимальні параметри готування бетонної суміші та укладки дорожнього бетону, які містять активну домішку, що забезпечує підвищення міцності дорожнього покриття за умов сухого жаркого клімату. Надано рекомендації щодо нанесення на поверхню бетону, що твердіє, водяної суміші олеату натрію та гідрофільного грубодисперсного емульгатора, який містить залізо, і прошарку піни, одержуваної на основі рідкого скла й оксиду алюмінію, що забезпечує оптимальний температурно-вологісний режим твердіння бетону й зниження його водовтрат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.3 + О311.46 +
Шифр НБУВ: РА321482

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського