Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (63)
Пошуковий запит: (<.>U=О311-082$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Транспорт   
1.

Догадайло О.О. 
Обгрунтування об'ємів снігоприносу до автомобільних доріг з урахуванням регіональних особливостей сніжно-хуртовинного режиму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / О.О. Догадайло ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

Розглянуто проблему підвищення ефективності надійності захисту автомобільних доріг від снігових заметів, зважаючи на особливості сніжно-хуртовинного режиму регіонів з м'якими зимами. Висвітлено вплив вологості снігу на інтенсивність його переносу. Удосконалено метод визначення об'єму снігоприносу до автомобільних доріг на підставі аналізу та уточнення закономірностей переносу снігу та формування снігових відкладень біля засобів снігозахисту з урахуванням регіональних особливостей сніжно-хуртовинного режиму автомобільних доріг. Визначено коефіцієнти коригування розрахункового об'єму снігоприносу до автомобільних доріг для різних регіонів України. Розкрито закономірності формування снігових відкладень біля снігозахисних споруд. Запропоновано коригування схем снігозахисту доріг залежно від регіональних особливостей їх сніжно-хуртовинного режиму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-082.092.1
Шифр НБУВ: РА320092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Шилін І.В. 
Особливості впливу підземних гірничих робіт на геометричні параметри автомобільних доріг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / І.В. Шилін ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Визначено основні фактори, які впливають на процес деформації автомобільної дороги під впливом підземних гірничих робіт, а також розглянуті розрахункові схеми осідання характерних елементів поздовжнього профілю від підземних гірничих робіт. Розглянуто характер розподілу локальних значень параметрів деформації по довжині деформованої поверхні. Визначено залежності розподілу величини параметрів деформації (локальних та середньозважених) від умов залягання пласта і геометричних характеристик ділянок поздовжнього профілю. Отримано регресійні залежності похилів від умов залягання вугільного пласта. Запропоновано методику по практичному використанню результатів моделювання зміни геометричних параметрів поздовжнього профілю автомобільної дороги під впливом підземних розробок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-082.09

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Дурга Б.Ш. 
Удосконалення дорожнього районування за умовами експлуатації автомобільних доріг (на прикладі Непалу): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / Б.Ш. Дурга ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

Розроблено методику дорожнього районування територій за умовами експлуатації автомобільних доріг. Висвітлено закономірності впливу окремих факторів територіальних природних комплексів на транспортно-експлуатаційний стан автомобільних доріг. Запропоновано критерій визначення таксонометричних одиниць дорожнього районування за умовами експлуатації автомобільних доріг - ступінь зменшення безпечної швидкості руху транспортних засобів під впливом природних умов. Удосконалено модель оцінки товщини водяної плівки на поверхні проїзної частини, розроблено алгоритм та програму для ЕОМ. За розробленою методикою проведено дорожнє районування території Непалу за умовами експлуатації автомобільних доріг. Це дозволить заощадити до 15 % експлуатаційних ресурсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-082
Шифр НБУВ: РА320079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Демішкан В.Ф. 
Удосконалення управління станом автомобільних доріг за умов обмежених ресурсів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / В.Ф. Демішкан ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2000. — 17 с. — укp.

Розроблено систему управління транспортно-експлуатаційним станом автомобільних доріг (ТЕС АД) за умов обмежених ресурсів на дорожні роботи. Основу системи складають модель прогнозування ТЕС АД та економіко-математична модель оптимізації розподілу ресурсів. Прогнозування ТЕС АД базується на запропонованих математичних моделях деградації міцності дорожніх одягів нежорсткого типу та рівності покриттів, які адекватні результатам експериментальних досліджень. Теоретичну основу оптимізації розподілу ресурсів становить теорія дослідження операцій. Для спрощення розв'язання задачі з оптимізації розподілу ресурсів розроблено методику, яка базується на експертних оцінках впливу основних показників ТЕС АД на окремі види витрат при функціонуванні дорожньо-транспортної системи. Впровадження системи управління ТЕС АД, результатом якого є оптимізація визначення ділянок доріг, що підлягають ремонту, а також виду ремонтних робіт, довело її роботоздатність та високу ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-082
Шифр НБУВ: РА308774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського