Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О311-082.09$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Догадайло О.О. Обгрунтування об'ємів снігоприносу до автомобільних доріг з урахуванням регіональних особливостей сніжно-хуртовинного режиму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / О.О. Догадайло ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2002. — 18 с. — укp.Розглянуто проблему підвищення ефективності надійності захисту автомобільних доріг від снігових заметів, зважаючи на особливості сніжно-хуртовинного режиму регіонів з м'якими зимами. Висвітлено вплив вологості снігу на інтенсивність його переносу. Удосконалено метод визначення об'єму снігоприносу до автомобільних доріг на підставі аналізу та уточнення закономірностей переносу снігу та формування снігових відкладень біля засобів снігозахисту з урахуванням регіональних особливостей сніжно-хуртовинного режиму автомобільних доріг. Визначено коефіцієнти коригування розрахункового об'єму снігоприносу до автомобільних доріг для різних регіонів України. Розкрито закономірності формування снігових відкладень біля снігозахисних споруд. Запропоновано коригування схем снігозахисту доріг залежно від регіональних особливостей їх сніжно-хуртовинного режиму. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О311-082.092.1 Шифр НБУВ: РА320092 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Шилін І.В. Особливості впливу підземних гірничих робіт на геометричні параметри автомобільних доріг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / І.В. Шилін ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1999. — 20 с. — укp.Визначено основні фактори, які впливають на процес деформації автомобільної дороги під впливом підземних гірничих робіт, а також розглянуті розрахункові схеми осідання характерних елементів поздовжнього профілю від підземних гірничих робіт. Розглянуто характер розподілу локальних значень параметрів деформації по довжині деформованої поверхні. Визначено залежності розподілу величини параметрів деформації (локальних та середньозважених) від умов залягання пласта і геометричних характеристик ділянок поздовжнього профілю. Отримано регресійні залежності похилів від умов залягання вугільного пласта. Запропоновано методику по практичному використанню результатів моделювання зміни геометричних параметрів поздовжнього профілю автомобільної дороги під впливом підземних розробок. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О311-082.09
Рубрики:
|
|
|