Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (69)Книжкові видання та компакт-диски (38)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О342.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Транспорт   
1.

Абрамов Д.В. 
Вибір та обгрунтування параметрів багатодискових тракторних гальм, що працюють у мастилі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Д.В. Абрамов ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Визначено вплив рівня охолоджувального мастила у гальмівному механізмі на величину втрат потужності у трансмісії трактора за розімкнутого стану гальмівних дисків. Виявлено вплив параметрів фрикційних дисків, властивостей мастила й інтенсивності наростання тиску у приводі гальмівного механізму на час його включення. Уточнено вимоги до мастил, що застосовуються у багатодискових гальмівних механізмах з урахуванням їх сумісності з іншими механізмами трансмісії. Визначено вплив зміни вагових параметрів і параметрів потужності колісних тракторів, що входять у модельний ряд, на необхідну зміну геометричних розмірів і число фрикційних пар багатодискових гальмівних механізмів за умови їх максимальної уніфікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042.73 + П072.1-3 +
Шифр НБУВ: РА339615

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Сергієнко М.Є. 
Закономірності формування навантажень на колісний трактор при імпульсних збуреннях сейсмоджерела: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.Є. Сергієнко ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено закономірності формування динамічної навантаженості колісного трактора у процесі дії встановленого на ньому однокамерного імпульсного джерела сейсмічних збурень із системою стабілізації положення випромінювача. Розроблено програмне та експериментальне забезпечення пошуку раціональних конструктивних параметрів і характеристик системи стабілізації. Досліджено проведені на основі комплексної математичної моделі системи колісний трактор - однокамерний генератор сейсмосигналів - опорна поверхня. Наведено результати стендових і природних експериментів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-02 + Д443.417 +
Шифр НБУВ: РА325383

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Самородов Б.В. 
Математичне моделювання та параметричний синтез безступінчастих трансмісій колісних тракторів: автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / Б.В. Самородов ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Удосконалено комплекс математичних моделей складних технічних систем типу двигун внутрішнього згорання - гідрооб'ємно-механічна трансмісія - машинотракторний агрегат (ДВЗ - ГОМТ - МТА), спрямовані на поліпшення техніко-економічних показників МТА шляхом параметричного синтезу безступінчастих ГОМТ. Поставлено та розв'язано задачу параметричного синтезу ГОМТ у предметній області тракторобудування, рішення якої забезпечує оптимальний вектор конструктивних параметрів ГОМТ. Удосконалено методику математичного моделювання основних техніко-економічних показників МТА з беступінчатими ГОМТ, яка дозволяє визначити найбільш раціональні режими роботи МТА в процесі конкретних тягових технологій. Формалізовано такі критерії якості: кінематичний критерій функціональності ГОМТ і критерій середнього інтегрального ККД ГОМТ, на базі яких реалізується параметричний синтез безступінчатих ГОМТ. До наукового обігу введено комплексний критерій ефективності МТА, що враховує продуктивність, погектарну витрату палива, питому частку відмов за гарантійний термін експлуатації основних систем трактора, вартість МТА і витрати на його експлуатацію та ремонт. Удосконалено методи оптимізації прямого пошуку, реалізація яких у процесі параметричного синтезу трансмісій (в області тракторобудування) дозволяє раціонально визначити весь комплекс конструктивних параметрів ГОМТ у складі МТА. Запропоновано інформаційну технологію системи підтримки прийняття рішень для розв'язання задачі параметричного синтезу ГОМТ та оцінки основних техніко-економічних показників МТА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042.2-01 + П072.1-32 +
Шифр НБУВ: РА351345

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Кухтов В.Г. 
Методи оцінки довговічності конструкцій шасі колісних тракторів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / В.Г. Кухтов ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2006. — 34 с. — укp.

Вперше розроблено метод оцінки довговічності деталей, що втрачають працездатність від втомних ушкоджень, в якому одночасно враховано геометричні особливості конструкцій, міцнісні характеристики матеріалу, умови експлуатації та розсіювання пошкоджуваності. Встановлено закономірності зміни ресурсу деталей шасі колісних тракторів, які втрачають працездатність внаслідок втомних ушкоджень від міцнісних характеристик матеріалів, змін геометрії та режимів навантаження. Систематизовано дані про пошкодження типових деталей в агрегатах шасі нових моделей тракторів класу 30кН, а також про експлуатаційні режими навантаження конструктивних елементів шасі під час виконання сільськогосподарських і транспортних робіт. Вперше одержано та схематизовано характеристики експлуатаційних режимів навантаження гідроприводу рульового керування й конструктивних елементів шарнірно-з'єднаної рами фронтального навантажувача. Удосконалено методику класифікації відмов за групами значимості, уточнено класифікатори відмов шасі колісних тракторів класу 30 кН. Запропоновано методи обробки статистичних даних про разові виміри зносів і побудови статистичних кривих динаміки зношування, оцінки статистичних характеристик ресурсів деталей, які втрачають працездатність від зносу. На підставі досліджень динаміки зношування встановлено залежності між швидкостями зношування типових деталей шасі колісних тракторів класу 30 кН та факторами, що її визначають (навантаження, зазори, натяги).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042-021.1 +
Шифр НБУВ: РА343080

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Лесь О.М. 
Прогнозування і забезпечення довговічності ведучих мостів колісних тягачів класу 30 кН: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.М. Лесь ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Сформульовано та вирішено задачу щодо вдосконалення методики оцінювання довговічності деталей у випадку заданої ймовірності безвідмовної роботи залежно до навантаження основних деталей ведучого моста. Проведено експериментальні дослідження навантаженості картера ведучого моста за експлуатаційних умов і розроблено двохпараметричну математичну модель його навантаженя. На підставі математичного моделювання роботи ведучого вала головної передачі з номінальними параметрами визначено закон розподілення навантажень підшипникової опори. Одержано структурні формули надійності головної та кінцевої передачі. Виконано розрахунки основних елементів ведучих мостів на втомну довговічність за запропонованою методикою й алгоритмом. Виявлено причину випадання осей сателітів планетарного редуктора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042.28-021.1 +
Шифр НБУВ: РА343695

Рубрики:

      
6.

Палагута В.І. 
Удосконалення системи технічного обслуговування гідроприводів сільськогосподарського трактора: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.20.01 / В.І. Палагута ; Харк. держ. техн. ун-т сіл. госп-ва. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці технології технічного обслуговування за станом гідроприводу рульового керування сільськогосподарського трактора. Обгрунтовано математичні моделі функціонування гідроприводу рульового керування трактора під час зміни технічного стану гідроагрегатів, на основі яких доведено, що найбільш інформативним параметром гідропривода рульового керування є динамічне зростання тиску робочої рідини. Розроблено вмонтовані індикатори технічного стану гідроприводу на підставі технології технічного обслуговування за станом. Зроблено висновок: впровадження системи технічного обслуговування за станом гідроприводу рульового керування тракторів типу Т-150К забезпечує зниження трудомісткості на 0,25 люд.-год. за цикл технічного обслуговування та економію робочої рідини на 1,7 кг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.189.2 Т-150К + О342.2-082.1/9
Шифр НБУВ: РА307667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського