Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О354-083.1/9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Транспорт   
1.

Іващенко С.Г. 
Підвищення довговічності гільз циліндрів дизельних двигунів реновацією їх робочої поверхні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.01 / С.Г. Іващенко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 24 с. — укp.

Обгрунтовано можливість використання для реновації гільз циліндрів з низьколегованого чавуна тонкостінної литої вставки, в якій для забезпечення природного змащування використано мідь у концентрації, що превищує межу розчинення, що обумовлює її виділення у структурно вільному стані. Наведено оцінку впливу комплексного легування Ni, Cu, V на фізико-механічні, технологічні та експлуатаційні властивості чавуну литої тонкостінної вставки. Виявлено такі зв'язки: хімічний склад - кількість і форма виділення карбідної фази, тип евтектики - пластичність сплаву. Для підвищення міцності та пластичності розробленого сплаву за рахунок властивостей карбідної фази запропоновано використовувати трьохступеневу циклічну термічну обробку, суть якої полягає у створенні максимальних напружень під час обробки в інтервалі температур магнітного перетворення цементиту та подальшого нагрівання до температур пластичності матеріалу, що забезпечує формування фрагментованої структури конгломерату та подрібнення вторинного цементиту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-083.1/9 +
Шифр НБУВ: РА350799

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Капелюшний Ф.М. 
Удосконалення технології термічної обробки поршневих пальців дизельних двигунів при їх відновленні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.01 / Ф.М. Капелюшний ; Запоріз. нац. техн. ун-т. — Запоріжжя, 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано використання електроконтактного способу нагрівання та комбінованого спрейєрного охолодження під час відновлення та зміцнення трубчастих тіл з марок сталей, що цементуються. Експериментальними дослідженнями доведено, що запропонований спосіб має більшу ефективність нагрівання, знижує енерговитрати та відсоток бракованих деталей, зменшує тривалість процесу відновлення за рахунок суміщення нагрівної та охолоджуваної частин у запропонованому пристрої, впливає на поліпшення якості та фізико-механічних властивостей поверхні відновленої деталі. На підставі результатів теоретичних та експериментальних досліджень базується розроблений технологічний процес відновлення поршневих пальців дизельних двигунів, який прийнятий до впровадження на Ульяновському РТП Кіровоградської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-083.1/9 +
Шифр НБУВ: РА330482

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського