Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=О384.04$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Транспорт   
1.

Черевко Ю. М. 
Зниження динамічних навантажень в основних елементах колісних транспортних машин і вантажах шляхом їх пружного зчленування: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.09 / Ю. М. Черевко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано доцільність заміни поздовжнього жорсткого зчленування основних елементів колісних транспортних машин (КТМ) і вантажів на пружно-демпферне з'єднання. Узагальнено математичну модель руху елементів КТМ і вантажів, яка на відміну від відомих одночасно враховує: інерційні характеристики основних елементів КТМ і вантажів, їх взаємне розташування та габарити, пружно-демпферні характеристики кріплень між собою, механічну характеристику силового агрегата, характеристики доріг складного профілю з пошкодженим покриттям і бездоріжжям. Наведено результати досліджень динамічних навантажень на основні елементи та вантажі модернізованого автомобіля ЗИЛ-131 під час руху дорогами складного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-04-01 + О384.04
Шифр НБУВ: РА384743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Калініченко О.П. 
Підвищення ефективності спільної роботи вантажних автомобілів і вантажно-розвантажувальних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.П. Калініченко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено методику складання раціональних графіків спільної роботи вантажно-розвантажувальних засобів і вантажних автомобілів, яка дозволяє знизити витрати на функціонування транспортного процесу за рахунок зниження непродуктивних простоїв вантажно-розвантажувальних засобів у разі очікування вантажних автомобілів і простоїв вантажних автомобілів у пунктах навантаження-розвантаження під час обслуговування. За результатами проведених досліджень одержано регресійні моделі залежності показників якості функціонування автотранспортного комплексу (непродуктивними простоями учасників автотранспортного процесу і часом запізнення прибуття до одержувачів вантажу) від умов перевезень і вихідних даних. Визначено, що рівень завантаження вантажно-розвантажувальних механізмів є параметром, що дає змогу знизити витрати від непродуктивних простоїв транспортного комплексу та штрафів на етапі оперативного змінно-добового планування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.04 +
Шифр НБУВ: РА324160

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського