Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=О385.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Куш Є.І. 
Визначення параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів автомобільним транспортом з урахуванням стану організму водія: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Є.І. Куш ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Удосконалено наукові підходи щодо формування параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів. Формалізовано моделі технології міських пасажирських перевезень на таких рівнях: перегін, рейс, робочий день, які відрізняються від відомих урахуванням у якості змінної стану організму водія. Уточнено вплив вікових і кваліфікаційних характеристик водія на параметри технологічного процесу перевезення пасажирів. Розроблено метод складання графіка виконання елементів технологічного процесу перевезення пасажирів на маршруті, що відрізняється від існуючих використанням у якості факторів вікових і кваліфікаційних параметрів водія та накладенням обмежень на рівень стану його організму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523-0 + О385.02 +
Шифр НБУВ: РА349143

Рубрики:

      
2.

Понкратов Д.П. 
Розподіл транспортних кореспонденцій по альтернативних шляхах прямування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Д.П. Понкратов ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Визначено закономірності розподілу транспортних кореспонденцій за альтернативними шляхами прямування. Виявлено критерії вибору шляху прямування та проведено анкетне обстеження водіїв немаршрутизованих транспортних засобів. На підставі оцінки значущості критеріїв для подальших досліджень відібрано наступні: пробіг за маршрутом, час поїздки, нервово-емоційне напруження. Для оцінки рівня нервово-емоційного напруження використано показник активності регуляторних систем, який розраховується на підставі вивчення серцевого ритму людини. Для встановлення показників, що характеризують альтернативні шляхи прямування за відібраними критеріями, формалізовано комплекс моделей зміни параметрів руху транспортних засобів і показника активності регуляторних систем організму водія під час поїздки вулично-дорожньою мережею. На підставі використання одержаних даних за допомогою розробленого алгоритму розподілу транспортних кореспонденцій по альтернативних шляхах прямування побудовано модель руху транспортних засобів вулично-дорожньою мережею міста. Для визначення рівня нервово-емоційного напруження водія під час поїздки запропоновано використовувати показник навантаження на його організм за період руху за маршрутом. На базі розробленого алгоритму розподілу транспортних кореспонденцій по альтернативних шляхах прямування наведено оцінку адекватності розподілу з використанням обраних критеріїв. Встановлено, що для прогнозування параметрів транспортних потоків у якості критерію доцільно використовувати показник навантаження на організм водія за період руху по маршруту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523-0 + О385.02 +
Шифр НБУВ: РА349142

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського