Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (24)
Пошуковий запит: (<.>U=Р124.523$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Куш Є.І. 
Визначення параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів автомобільним транспортом з урахуванням стану організму водія: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Є.І. Куш ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Удосконалено наукові підходи щодо формування параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів. Формалізовано моделі технології міських пасажирських перевезень на таких рівнях: перегін, рейс, робочий день, які відрізняються від відомих урахуванням у якості змінної стану організму водія. Уточнено вплив вікових і кваліфікаційних характеристик водія на параметри технологічного процесу перевезення пасажирів. Розроблено метод складання графіка виконання елементів технологічного процесу перевезення пасажирів на маршруті, що відрізняється від існуючих використанням у якості факторів вікових і кваліфікаційних параметрів водія та накладенням обмежень на рівень стану його організму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523-0 + О385.02 +
Шифр НБУВ: РА349143

Рубрики:

      
2.

Горша О. В. 
Комплексна система оцінки та корекції фізичними методами дизрегуляторних станів у водіїв автотранспорту: автореф. дис. ... д-ра мед. наук : 14.01.33 / О. В. Горша ; Крим. республік. установа "Н.-д. ін-т фіз. методів лікування і мед. кліматології ім. І.М. Сєченова". — Ялта, 2011. — 27 с. — укp.

Наведено вирішення наукової проблеми медичної реабілітації, фізіотерапії та курортології, що виявляється в оцінці патогенетичних механізмів дизрегуляції первинно функціонального та первинно органічного генезу та розробці фізичних методів їх корекції, використання яких підвищує ефективність медичної реабілітації та профілактики таких станів. Комплексний вплив несприятливих чинників професійного середовища на водіїв автотранспорту призводить до прогредієнтного розвитку дизрегуляторних станів первинно функціонального генезу, характер яких залежить від тривалості їх професійного стажу. Залежно від вегетативних, гyмоpaльнo-гopмoнaльнo-мeтaбoлiчниx розладів, порушення механізмів адаптації визначено критерії для діагностики етапів дизрегуляції. Показано, що досліджені гуморально-гормонально-метаболічні системи регуляції є незалежними чинниками розвитку дизрегуляторних станів первинно функціонального та первинно органічного генезу. Розроблено патогенетичний підхід до диференційованого призначення реабілітаційних методик, з урахуванням етапів розвитку дизрегуляторних станів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523 + Р124.42
Шифр НБУВ: РА384140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Вежновець Т.А. 
Особливості психофізіологічного статусу водіїв спеціального автотранспорту, критерії професійної придатності: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.01 / Т.А. Вежновець ; Ін-т медицини праці АМН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Наведено дані про захворюваність з тимчасовою втратою працездатності водіїв спеціального автотранспорту органів внутрішніх справ. Проаналізовано особливості психофізіологічного статусу водіїв різних вікових груп, з різними видами хронічної патології та різним типом вегетативної регуляції серцево-судинної системи, а також вплив віку, стану здоров'я та психофізіологічного статусу на успішність їх професійної діяльності. На основі комплексного дослідження вікових особливостей стану здоров'я та психофізіологічного статусу науково обгрунтовано критерії професійного психофізіологічного відбору та експертизи водіїв спеціального автотранспорту, визначено залежні від віку психофізіологічні показники для їх професійної придатності та професійної успішності. Розроблено методику психофізіологічного відбору та психофізіологічної експертизи в межах проведення профілактичних медичних оглядів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523 +
Шифр НБУВ: РА350751

Рубрики:

      
4.

Діордічук Т.І. 
Особливості умов праці, фактори ризику, шляхи збереження здоров'я водіїв вантажних автомобілів: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.01 / Т.І. Діордічук ; Ін-т медицини праці АМН України. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Вивчено умови праці водіїв вантажних автомобілів, характер трудової діяльності, захворюваність з тимчасовою втратою працездатності, стан здоров'я та темпи старіння з метою розробки гігієнічних рекомендацій щодо покращання умов праці, зниження рівня захворюваності та темпів старіння, профілактики професійно зумовлених форм патології у працівників зазначеної категорії. Виявлено, що умови праці даних водіїв є шкідливими, важкими та напруженими. Встановлено, що до шкідливих критеріїв виробничого середовища, визначені значення яких перевищують нормативні, належать: параметри мікроклімату, вміст пилу та хімічних речовин у повітрі робочої зони, у тому числі одно- та гостроспрямованої дії, шум, загальна вібрація, важкість і напруженість праці. Доведено, що одержані результати свідчать про зв'язок між умовами праці та розвитком таких форм патології як люмбалгія, попереково-крижова радикулопатія, артеріальна гіпертонія; високими рівнями захворюваності з тимчасовою втратою працездатності; підвищеними темпами старіння. Обгрунтовано необхідність удосконалення системи медичних оглядів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523 +
Шифр НБУВ: РА324303

Рубрики:

      
5.

Понкратов Д.П. 
Розподіл транспортних кореспонденцій по альтернативних шляхах прямування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Д.П. Понкратов ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Визначено закономірності розподілу транспортних кореспонденцій за альтернативними шляхами прямування. Виявлено критерії вибору шляху прямування та проведено анкетне обстеження водіїв немаршрутизованих транспортних засобів. На підставі оцінки значущості критеріїв для подальших досліджень відібрано наступні: пробіг за маршрутом, час поїздки, нервово-емоційне напруження. Для оцінки рівня нервово-емоційного напруження використано показник активності регуляторних систем, який розраховується на підставі вивчення серцевого ритму людини. Для встановлення показників, що характеризують альтернативні шляхи прямування за відібраними критеріями, формалізовано комплекс моделей зміни параметрів руху транспортних засобів і показника активності регуляторних систем організму водія під час поїздки вулично-дорожньою мережею. На підставі використання одержаних даних за допомогою розробленого алгоритму розподілу транспортних кореспонденцій по альтернативних шляхах прямування побудовано модель руху транспортних засобів вулично-дорожньою мережею міста. Для визначення рівня нервово-емоційного напруження водія під час поїздки запропоновано використовувати показник навантаження на його організм за період руху за маршрутом. На базі розробленого алгоритму розподілу транспортних кореспонденцій по альтернативних шляхах прямування наведено оцінку адекватності розподілу з використанням обраних критеріїв. Встановлено, що для прогнозування параметрів транспортних потоків у якості критерію доцільно використовувати показник навантаження на організм водія за період руху по маршруту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.523-0 + О385.02 +
Шифр НБУВ: РА349142

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Давідіч Ю.О. 
Теоретичні основи ергономічного забезпечення автотранспортних технологічних процесів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.01; 05.01.04 / Ю.О. Давідіч ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2007. — 42 с. — укp.

Розроблено наукові засади ергономічного забезпечення автотранспортних технологічних процесів, які враховують взаємозв'язок стану організму водія та параметрів цих процесів у системі людина - техніка - середовище. Формалізовано моделі технології міських автомобільних перевезень за різних рівнів їх організації, а також моделі параметрів руху транспортних засобів за шляхом прямування, що враховують як змінну показник стану організму водія. Розроблено рекомендації щодо організації технологічного процесу перевезення вантажів і пасажирів з урахуванням стану організму водія. Доведено залежність розподілу транспортних кореспонденцій за альтернативними шляхами прямування від величини навантаження на організм водія за період руху за маршрутом. Удосконалено стратегію організації перевізного процесу водіями різних вікових і кваліфікаційних категорій. Запропоновано комплекс математичних моделей, що забезпечують виявлення маршруту та режимів виїзду транспортних засобів спеціального призначення з урахуванням впливу великої кількості технологічних і конструктивних факторів. З'ясовано закономірності вибору шляху прямування водіями немаршрутизованих транспортних засобів залежно від типу їх нервової системи. Удосконалено підхід до розподілу транспортних потоків за вулично-дорожною мережею, який передбачає врахування взаємозв'язку між параметрами руху транспортних засобів і станом організму водія.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.2 + Р124.523 +
Шифр НБУВ: РА350608

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського