Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (343)Книжкові видання та компакт-диски (135)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О571-52$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія: Транспорт   
1.

Коробійчук І.В. 
Двокільцевий динамічно настроюваний гравіметр авіаційної гравіметричної системи: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.01 / І.В. Коробійчук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено можливості та доцільність використання в якості гравіметра авіаційної гравіметричної системи нового двокільцевого динамічно настроюваного гравіметра (ДГ). Розроблено функціональну схему нового двокільцевого ДГ, проаналізовано його стійкість, передатні характеристики, отримано рівняння його руху у загальному випадку руху основи. Досліджено особливості роботи даного гравіметра у статичному та динамічному режимах за гармонійної дії збурення та у разі несприятливих резонансних режимів. Доведено можливість отримання більш точної інформації про гравітаційні аномалії на підставі використання нового алгоритму обчислення вихідного сигналу з нового двокільцевого ДГ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521.06 +
Шифр НБУВ: РА353413

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Лейва Каналес М.Р. 
Діагностика технічного стану пілотажно-навігаційного обладнання в динамічному режимі: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / М.Р. Лейва Каналес ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи забезпечення заданого рівня якості процесу навігації й ефективності комплексного застосування пілотажно-навігаційного обладнання (ПНО) магістральних літаків. Розроблено метод діагностики технічного стану ПНО магістральних літаків у динамічному режимі без демонтажу та зняття обладнання з ПК, а також структуру діагностичного комплексу для його реалізації. Даний метод створено на базі великої вибірки результатів математичного та напівнатурного моделювання й обмеженої вибірки льотних випробувань обладнання. Модернізовано математичну модель динаміки польоту магістрального літака, розроблено нову математичну модель реакції шасі, що забезпечує заданий рівень точності імітації вхідних експлуатаційних режимів систем ПНО на всіх етапах польоту, з урахуванням руху ПК по злітно-посадній смузі під час руління, розбігу та пробігу. Розроблено методику перевірки адекватності характеристик систем ПНО їх реальному стану. Розроблено методику комплексного оцінювання характеристик експлуатаційної ефективності ПНО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521-082.05
Шифр НБУВ: РА370599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Добржанський О.О. 
Інтегруючий гіроскопічний гравіметр авіаційної гравіметричної системи: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.01 / О.О. Добржанський ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2008. — 17 с. — укp.

Досліджено можливості та доцільність використання як гравіметра авіаційної гравіметричної системи інтегрувального гіроскопічного гравіметра з метою підвищення точності та швидкодії вимірювань величини гравітаційного прискорення. Досліджено особливості роботи інтегрувального гірогравіметра за статичного та динамічного режимів у разі гармонійної дії збурення з допомогою ЕОМ. Уточнено рівняння руху авіаційної гравіметричної системи з урахуванням місця встановлення приладу та вібрацій літака під час польоту. Визначено аналітичні та кількісні оцінки складових похибки гірогравіметра. Запропоновано методи зменшення його похибки. Розроблено систему реєстрації сигналу гірогравірометра. Проведено експериментальні дослідження інтегрувального гірогравірометра з метою підтвердження вірогідності одержаних теоретичних положень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521.06 +
Шифр НБУВ: РА361051

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Хуссейн В. М. 
Методи керування безпілотним літальним апаратом на основі оптико-електронної вимірювальної системи: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.03 / В. М. Хуссейн ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено методи визначення просторових координат безпілотних літальних апаратів (БПЛА) на основі обробки відеосигналу, що відрізняються від відомих узгодженням методів обробки зображень і проективної геометрії, що дозволяє в реальному масштабі часу визначати кути орієнтації, зміщення та масштаб у площині оптичної сцени для широкого класу оптико-електронної вимірювальних систем. Удосконалено метод управління квадротором на основі застосування законів нечіткого моделювання правил, який відрізняється від відомих застосуванням продукційних правил для опису зв'язку між вхідними та вихідними параметрами, що дозволяє використовувати досвід оператором за управління БПЛА в екстремальних режимах, до яких відноситься режим посадки. Розглянуто метод управління квадротором у недетермінованому середовищі на основі агентного підходу, який відрізняється від відомих можливістю здійснювати формування траєкторії польоту залежно від імовірності переходів, що дозволяє враховувати випадковий характер зовнішнього середовища, в якій знаходиться БПЛА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52
Шифр НБУВ: РА380656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Касем Аббуд Махді 
Методи підвищення точності систем попередження зіткнень: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.13 / Касем Аббуд Махді ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Одержано моделі похибок для супутникової навігаційної системи й інерційної навігаційної системи - головних складових системи запобігання зіткненням. Запропоновано способи зменшення похибок визначення координат й оцінок точності. Це оптимальний вибір сузір'я супутників за геометричним фактором, оперативне калібрування інерційної системи за даними супутникової, застосування сплайн-моделі траєкторії для оцінювання та прогнозування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52
Шифр НБУВ: РА382107 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Бородавка Н.П. 
Методи та інформаційна технологія розробки компонентних функціональних структур для забезпечення живучості бортових інформаційно-управляючих систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Н.П. Бородавка ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено та вдосконалено методи й елементи інформаційної технології забезпечення живучості бортових інформаційно-керуючих систем (БІКС). Запропоновано використовувати компонентну функціональну структуру (КФС) системи як додатковий засіб забезпечення живучості, що зменшує наслідки відмов і запобігає введенню надмірності. КФС базується на розподілі функцій задач між компонентами. Розроблено методи аналізу живучості та розподілу функцій задач за компонентами БІКС. Метод аналізу живучості базується на моделюванні функціонування БІКС й одержанні вихідних даних, що характеризують її працездатність і безпеку. Метод розподілу функцій задач за компонентами БІКС базується на оцінці наслідків об'єднання функцій задач БІКС. Запропоновані методи використано на етапах ескізного проектування під час розробки БІКС літаків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52 +
Шифр НБУВ: РА350957

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Мухаммед Джасім Мухаммед 
Моделі та метод забезпечення відмовостійкості системи обробки інформації безпілотних літальних апаратів на основі модулярної арифметики: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Мухаммед Джасім Мухаммед ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2007. — 16 с. — укp.

Розроблено й удосконалено методи та моделі забезпечення відмовостійкості систем обробки інформації (СОІ) безпілотних літальних апаратів (БПЛА) на базі застосування непозиційних кодових структур модулярної арифметики (МА). Розроблено метод забезпечення відмовостійкості СОІ БПЛА на базі застосування кодів МА. Запропоновано математичні моделі відмовостійкості СОІ БПЛА, засновані на застосуванні результатів розв'язання задачі оптимального резурвуваання в МА. На базі розроблених математичних моделей синтезовано відмовостійкі структури СОІ БПЛА. Створено методи й алгоритми реалізації модульних операцій в МА з метою підвищення продуктивності реалізації управляючих алгоритмів СОІ реального часу. Результати наукового дослідження використано для розробки науково-практичних пропозицій, спрямованих на підвищення ефективності використання БПЛА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52 +
Шифр НБУВ: РА350788

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Косенко В.В. 
Моделі та методи алгоритмізації функціональних задач управління і переробки інформації в бортових приладових комплексах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.В. Косенко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2003. — 19 с. — укp.

Розроблено модифіковану алгебру регулярних схем алгоритмів з комутативними умовами. Зазначено, що для зображення алгоритмічних структур використовуються алгоритмічні позиційні діаграми. Опрацьовано метод мінімізації даних структур. Запропоновано методи побудови поліноміальних моделей їх безповторних структур і переліку типових варіантів. Наведено метод синтезу узагальнених алгоритмічних перетворювачів. Розроблено програмні та апартні засоби реалізації даних узагальнених перетворювачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52 +
Шифр НБУВ: РА324714

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Шуригін О.В. 
Моделі та методи забезпечення надійності бортових систем обробки інформації з використанням версійно-часової надмірності: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.В. Шуригін ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Одержано моделі відмов багатоканальних структур систем обробки інформації (СОІ) з версійно-часовою надмірністю, що враховують вплив кратних і парних дефектів апаратних і програмних засобів на працездатність і дозволяють розрахувати показники контролю, діагностування та відмовостійкості. Удосконалено метод резервування СОІ з використанням структурної та версійно-часової надмірності у частині процедур формування вихідної інформації на підставі результатів від різних програмно-апаратних версій каналів за одно- та дворазового прогонів, що забезпечує підвищення стійкості систем до відмов і збоїв апаратних і програмних засобів. Розвинуто метод оцінювання та вибору багатоканальних структур з версійно-часовою надмірністю за рахунок введення метрик, що враховують дефекти програмно-апаратних засобів, і процедур формування пріоритетних рядів, що дозволяє підвищити повноту оцінювання й автоматизувати процеси прийняття рішень під час вибору варіантів відмовостійких структур СОІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52-021.1 +
Шифр НБУВ: РА358584

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Сюй Гуодун 
Робастні автопілоти для малих безпілотних літальних апаратів, засновані на нечіткій логіці: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / Сюй Гуодун ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему проектування робастних систем стабілізації польоту малих безпілотних літальних апаратів (МБПЛА), які базуються на застосуванні нечітких регуляторів (НР) у зовнішніх контурах управління та внутрішніх чітких зворотних зв'язків. Запропоновано метод розділення одержаної системи на "чітку" та нечітку частини. Наведено метод настройки параметрів функцій належності НР за мінімумом інтегральної квадратичної помилки між входами замкнутої системи з НР і еталонної моделі, яка базується на чіткому робастному прототипі. Розроблено закон управління польотом, який базується на навчанні НР у процесі управління за допомогою моделі нечіткої логічної інверсії та еталонної моделі. Створені методи застосовано для синтезу законів управління поздовжнім і бічним рухами МБПЛА за наявності невизначеностей у математичних моделях динаміки МБПЛА. Шляхом моделювання запропонованих систем за детермінованих і випадкових збурень показано їх високу ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521.9 +
Шифр НБУВ: РА352156

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Холявкіна Т. В. 
Розподілена комп'ютеризована система моніторингу польотної інформації: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 / Т. В. Холявкіна ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено багаторівневу ієрархічну структуру Державної мережі моніторингу польотної інформації, яка заснована на організації віртуальної приватної мережі, застосування якої дозволяє здійснювати обмін інформацією між видаленими сайтами негайно. Встановлено, що за цього зберігається висока надійність і безпека, підвищується захищеність трафіку, забезпечується достатня гнучкість за розширення мережі. Визначено метод вибору оптимального числа фрагментів пакету за розподіленої передачі, який передбачає не лише підвищення швидкості передачі, але і безпеку обміну даними, їх цілісність і конфіденційність. Виконано розрахунки кількісних характеристик виграшу у ймовірності успішної передачі фрагментованих пакетів. Показано, що уточнена модель процесу фрагментації, порівняно з попередніми методиками, дозволяє підвищити точність визначення діапазону оптимальних розмірів фрагментів. Надано метод оцінювання характеристик і побудови багаторівневої системи захисту, який є більш ефективним для запобігання несанкціонованому використанню комп'ютерних систем і мережних сервісів, ніж існуючі детерміновані методи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52
Шифр НБУВ: РА379537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Бондаренко О.М. 
Розробка методів розрахунку та підвищення точності автогенераторних пневмомеханічних вимірювальних перетворювачів тиску навігаційних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.01 / О.М. Бондаренко ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано новий фізичний механізм перетворення, на якому базується принцип дії автогенераторних пневмомеханічних вимірювальних перетворювачів тиску (ВПТ), який полягає у впливі пружності газу, що залежить від тиску цього газу, на власну частоту пневмомеханічного резонатора (ПМР) ВПТ за певного співвідношення параметрів такого резонатора. Визначено та досліджено в аналітичному вигляді функції перетворення, якими є залежності вихідної частоти від вимірюваного тиску та умова роботоздатності пневмомеханічних ВПТ, за якої вихідна частота приладу одночасно і необхідним чином залежить від вимірюваного тиску. Одержано узагальнену математичну модель пневмомеханічного ВПТ, яка враховує геометрію ПМР, фізичні властивості його складових, умови експлуатації ВПТ навігаційних систем. Оцінено основні похибки та розроблено новий метод підвищення точності пневмомехнічних ВПТ на базі побудови ПМР на резонуючому елементі спеціальної форми з декількома видами власних коливань, за власними частотами яких визначаються та алгоритмічно компенсуються у вихідному сигналі ВПТ його основні похибки. Показано можливість вимірювання таким ВПТ навігаційної системи повітряних сигналів статичного та повного тиску набігаючого потоку з основною приведеною похибкою не вище 0,02 % від верхньої межі вимірювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521-02 +
Шифр НБУВ: РА333546

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Гордєєв М. Г. 
Сплайн-фільтр Калмана обробки траєкторної інформації: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / М. Г. Гордєєв ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено сплайн-фільтр Калмана для обробки траєкторної інформації в масштабі реального часу згідно з раніше запланованим маршрутом та польотами за довільними траєкторіями в межах концепції вільного польоту. Запропоновано математичні моделі для опису прямо- та криволінійної траєкторій руху з використанням ермітових сплайнів першої та третьої степені, які допомагають описувати складні маршрути руху літального апарата (ЛА) та проводити поточну обробку фільтром Калмана з уникненням ефекту старіння даних та описом траєкторії руху за межами коридору руху між навігаційними пунктами на маршруті. Розроблено алгоритмічне та програмне забезпечення для оцінювання та прогнозування положення літака у просторі з високою точністю. Визначено достовірність даних алгоритмів за результатами їх перевірки на модельних та реальних траєкторіях руху ЛА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52
Шифр НБУВ: РА382077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського