Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (29)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=О812$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Транспорт   
1.

Потетюєв С.Ю. 
Підвищення ефективності системи димовидалення при горінні рухомого складу в тунелі метрополітена: Автореф. дис... канд. техн. наук : 21.06.02 / С.Ю. Потетюєв ; Акад. пожеж. безпеки України. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Підтверджено експериментально аналітично встановлену залежність розмірів пожежі від динаміки максимальної та середньої температур газоповітряних потоків у випадку горіння поїзда, що рухається в тунелі метрополітену. Отримано аналітичні вирази, що дозволяють розраховувати розміри теплових факторів пожежі та критичних параметрів вентиляції тунелів за умов роботи системи тунельної вентиляції в режимі димовиведення. Розроблено алгоритм оцінки ефективності системи димовиведення, яка визначає небезпеку надходження диму та пожежних газів на маршрути евакуації пасажирів у випадку горіння поїзда, що рухається в тунелі метрополітену.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О812н68
Шифр НБУВ: РА316756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
2.

Нікулін В.С. 
Підвищення ефективності тягових електропередач метровагонів з асинхронними двигунами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / В.С. Нікулін ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності тягових електропередач метровагонів з асинхронними двигунами, зокрема, розроблено схему вузлів дросельної однорідної комутації, яка дозволяє позбавитися від комутаційних втрат у силових напівпровідникових приладах комутатора інвертора й одночасно обмежити крутизну фронтів вихідної напруги. Удосконалено методики розрахунку елементів фазного модуля з метою мінімізації їх енергетичних і масогабаритних параметрів. Запропоновано демпфувати коливальні процеси в LC-фільтрі, що обумовлені початковим зарядом фільтрового конденсатора, а також процесами його заряду у разі повторного торкання струмоприймачем контактної рейки після відриву на базі використання регулятора динамічного гальма. Показано ефективність використання гібридного фільтра послідовного типу для забезпечення електромагнітної сумісності тягової асинхронної електропередачі метровагона та тягової мережі метрополітену. Розроблено узагальнену теплову модель керуючих силових ключів (КСК) перетворювально-регулювального блока, визначено найбільш доцільні методи дослідження перехідних і стаціонарних теплових режимів КСК. Наведено рекомендації щодо застосування несиметричної та симетричної конструкцій КСК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О812-042 +
Шифр НБУВ: РА352539

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Хворост М. В. 
Розвиток наукових основ систем електричної тяги метрополітенів: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.09 / М. В. Хворост ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. — Д., 2011. — 42 с.: рис. — укp.

Вперше створено комплексну концепцію побудови ефективної системи електричної тяги, що базується на застосуванні системи глибокого вводу, яка забезпечує енергоощадження у ході експлуатації метрополітенів. Запропоновано нову структуру тягового електропостачання на основі використання повздовжньої високовольтної лінії живлення електрорухомого складу, що дає можливість підвищити рівень ресурсоощадження на метрополітенах. Одержали подальший розвиток основи теорії дванадцятипульсних напівкерованих випрямлячів з резервним вольтододатком, які дозволяють забезпечити стабілізацію напруги живлення, теорія автономних інверторів напруги з "м'якою" комутацією силових ключів для тягових асинхронних електроприводів вагонів метрополітенів, побудованої на основі застосування вольтододаткових модулів, що забезпечує підвищення коефіцієнта корисної дії тягового асинхронного електропривода, а також наукові основи побудови обернених силових перетворювачів з проміжною ланкою однофазного змінного струму підвищеної частоти на основі застосування однорідних перетворювальних структур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О811.7 + О812-042
Шифр НБУВ: РА381394 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Ліньков В.В. 
Удосконалення технології обслуговування і діагностування обладнання вагонів метрополітену: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.В. Ліньков ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 1999. — 15 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню технології обслуговування і діагностування вагонів метрополітену. Розроблені математичні моделі кількісної оцінки надійності, діагностичного та матеріально-технічного забезпечення. Експериментальне дослідження присвячено віброакустичному діагностуванню підшипників тягових двигунів. Наведені приклади практичної реалізації результатів досліджень з діагностування та застосування переносних діагностичних приладів; наводяться дані про економічну ефективність практичного впровадження результатів роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О812-08

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського