Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О818.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Транспорт   
1.

Бородич П.Ю. 
Закономірності діяльності в системі "рятувальник-екстремальне середовище" на станціях метрополітену: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.04 / П.Ю. Бородич ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Визначено закономірності діяльності рятувальників під час аварійно-рятувальних робіт на станціях метрополітену (АРР СМ). Розроблено метод імітаційного моделювання АРР СМ, використання апарату E-мереж, який відображає закономірності організації та проведення повного комплексу АРР СМ, що являє собою функціонування системи "рятувальник - надзвичайна ситуація" на станції метрополітену. Визначено, що закономірністю виконання типових операцій рятувальниками є опис розподілу часу їх виконання за допомогою beta-розподілу. Уточнено закономірності роботи в ізолюючих апаратах, зокрема, з'ясовано, що розподіл витрат повітря під час роботи в апаратах на стисненому повітрі є скошеним, а розподіл подачі кисню в регенеративних апаратах - нормальним. За результатами імітаційного експерименту одержано багатофакторні нелінійні оцінки закономірностей, що характеризують час виконання окремих етапів АРР СМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О818.025н6 + Ц9-532 +
Шифр НБУВ: РА365860

      
Категорія: Транспорт   
2.

Очеретенко С.В. 
Розвиток мережі метрополітену на основі закономірностей формування пасажиропотоків (на прикладі Харківського метрополітену): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.20 / С.В. Очеретенко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2004. — 17 с. — укp.

На підставі обліку недоцільних витрат часу пасажирів на станціях розроблено узагальнений показник К оцінки транспортних полуг метрополітену. Запропоновано класифікацію станцій за величиною пасажирських потоків у годину "пік", створено математичні моделі для опису закономірностей їх зміни для ефективної організації руху поїздів. Виявлено особливості обслуговування пасажиропотоку на технічних елементах станцій, визначено пропускну спроможність кас і турнікетів, встановлено їх оптимальну кількість для підвищення якості обслуговування пасажирів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О818.02 +
Шифр НБУВ: РА331689

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського