Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (55)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=О822$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Транспорт   
1.

Мокін О.Б. 
Ідентифікація параметрів моделей та оптимізація режимів системи електропривода трамвая з тяговими електродвигунами постійного струму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / О.Б. Мокін ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2006. — 19 с. — укp.

З'ясовано шляхи мінімізації втрат електроенергії у системі електропривода трамвая з електродвигунами постійного струму послідовного збудження (ЕДПЗ) за рахунок побудови та реалізації законів оптимального керування режимами роботи цієї системи. Побудовано лінійно-параболічну математичну модель кривої намагнічування ЕДПЗ. Запропоновано метод експериментальної ідентифікації моделі динаміки системи електропривода трамвая. Одержано оптимальні закони зміни струму якоря та кутової швидкості обертання вала ротора ЕДПЗ системи електропривода трамвая з транзисторним керуванням для режиму сталого навантаження, реалізація яких призводить до мінімізації втрат електроенергії у системі елекроприводів трамвая під час його руху за маршрутом від однієї зупинки до наступної. Зазначені оптимальні закони одержано також для режимів недо- та перевантаження. Побудовано оптимальні закони зміни напруги якоря електродвигуна системи електропривода трамвая.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О822-042.2 +
Шифр НБУВ: РА348405

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Розводюк М.П. 
Математичні моделі для вдосконалення методів оцінки стану та відновлення основних електротехнічних систем міських трамваїв: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / М.П. Розводюк ; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця, 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Удосконалено методи оцінки стану та відновлення основних електротехнічних систем трамваїв Вінниці шляхом побудови математичних моделей. Одержано математичну модель, яка дозволяє визначити залишковий ресурс тягового електродвигуна за станом ізоляції обмотки якоря. Синтезовано математичні моделі функціонування та оцінки технічного стану прискорювача трамвая. Досліджено процеси споживання електроенергії трамваями Вінницького трамвайно-тролейбусного управління на маршрутах. Синтезовано математичні моделі оцінок характеристик працездатності функціональних систем трамваїв та алгоритм їх реалізації з використанням авторегресійних залежностей. Запропоновано новий підхід щодо здійснення розрахунків запасних комплектів шляхом введення в розрахункові формули залежності від імовірності відновлення відмовлених систем. Синтезовано структури систем технічної діагностики тягового електродвигуна та прискорювача трамвая.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О822-08
Шифр НБУВ: РА331088

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Жуков С.О. 
Мікропроцесорні пристрої для технічного діагностування тягових електродвигунів постійного струму в процесі їх нормальної експлуатації: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.05 / С.О. Жуков ; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Удосконалено теорію та практику побудови пристроїв для технічного діагностування тягових електродвигунів постійного струму, на підставі мікропроцесорної реалізації яких оцінено стан тягових електроприводів транспортних засобів у процесі їх нормальної експлуатації, що суттєво підвищує надійність електротранспорту. Запропоновано математичні моделі для інформативних параметрів, які характеризують стан таких найбільш вразливих елементів тягового електропривода постійного струму, як колектор і підшипниковий вузол тягового електродвигуна безпосередньо під час експлуатації вагона електротранспорту з використанням інформації про струм у колекторі і рівень вібрації та температуру. На підставі запропонованих математичних моделей розроблено мікропроцесорні пристрої діагностування тягових електродвигунів постійного струму та структуру мікропроцесорної системи діагностування тягового електропривода постійного струму в процесі його нормальної експлуатації, яка, на відміну від існуючих, одночасно оцінює рівень вібрацій та якість змазки в підшипниках тягового електродвигуна та технічний стан його колектора. Запропоновано новий підхід до визначення адекватності секвенціального опису мікропроцесорних систем діагностування, призначений для тестування правильності побудови секвенціальної моделі на підставі оригінального підходу до формалізації із застосуванням стандартних програмних середовищ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О822-082.1/9 +
Шифр НБУВ: РА362901

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Проценко Д. П. 
Система керування тяговим електроприводом трамвая при зміні умов зчеплення: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.09.03 / Д. П. Проценко ; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця, 2011. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання керування тяговим електроприводом трамвая за зміни умов зчеплення з метою підвищення надійності роботи тягового електропривода, за рахунок вдосконалення системи виявлення та припинення буксування, що дозволяє попередити розвиток процесу буксування коліс відносно рейок за зміни характеристик зчеплення. Запропоновано спосіб контролю основного опору руху трамвая, який є інваріантним до режиму роботи тягового електропривода трамвая та впливу температури навколишнього середовища на нормоване значення основного питомого опору руху трамвая. Розроблено структурну схему й алгоритм роботи системи виявлення та припинення буксування та контролю основного опору руху в мікропроцесорному виконанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О822-042.2
Шифр НБУВ: РА380331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Лопаткіна Н.М. 
Технологічне забезпечення якості виготовлення трамвайних вісей: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.08 / Н.М. Лопаткіна ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2001. — 20 с. — укp.

На підставі методу математичного опису геометричних та інших параметрів оброблених поверхонь деталей з використанням функціональних рядів, що складаються з гармонічних і спеціальних функцій (гіперболічних, функцій Бесселя) розроблено метод визначення якості виготовлення трамвайної восі. Встановлено кількісні параметри процесу токарної обробки, які впливають на якість виготовлення трамвайної восі. Показано, що на стадії токарної обробки є імовірність від 50 - 80%" виникнення негативної особливості процесу, яка є фактором технологічної спадковості та полягає в специфічному планарному викривленні геометричної осі деталі в області установки люнета.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О822-61/069
Шифр НБУВ: РА16718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського