Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (138)Книжкові видання та компакт-диски (209)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>U=П.р(4УКР)3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Педченко Г.П. 
Адаптація аграрних ВНЗ до підготовки спеціалістів сільського господарства у ринкових умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.П. Педченко ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено поняття та розкрито сутність адаптації як пошук способів рішення визначених цілей та задач розвитку, особливостей та принципів адаптації вищих навчальних закладів (ВНЗ) до ринкових умов, включаючи заповзятливість, мобільність, економічну самостійність, конкурентоспроможність, економічну, юридичну та моральну відповідальність. Вперше запропоновано методику визначення рівня адаптації ВНЗ до ринкового середовища за допомогою комплексної порівняльної рейтингової оцінки, критеріями якої є матеріально-технічний та науково-педагогічний потенціал ВНЗ, затребуваність підготовлюваних їм спеціалістів, джерела надходження фінансових коштів, диверсифікованість освітніх послуг ВНЗ. Наведено методику розрахунку цін на освітні послуги, нижня межа яких формується на основі визначення вартості підготовки студента відповідно до спеціальністі, форми навчання, курсу, навчального плану, а верхня - установлюється виходячи зі стратегії "асортиментного ціноутворення". Розроблено методику визначення ризику кадрового бізнесу за допомогою імітаційного моделювання, що враховує джерела фінансових надходжень, обсяги реалізації та ціни на освітні послуги. Удосконалено методичні підходи щодо оцінки ефективності інвестицій у людський капітал, а саме у підготовку спеціалістів з різним рівнем освіти та визначення окупності даних вкладень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-640-963 + П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА325137

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Січко Т.В. 
Інформаційні та математичні моделі корпоративної автоматизованої системи управління регіонального аграрного університетського центру: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Т.В. Січко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розроблено інформаційну модель і концепцію побудови та розвитку корпоративної автоматизованої системи управління регіонального аграрного університетського центру за умови ринкового попиту на освітні, наукові та виробничі послуги. Запропоновано стохастичну потокову модель регіональної освітньої мережі й інформаційну технологію її реалізації, на основі якої одержано ефективні розв'язки задачі системної стохастичної оптимізації скінченної множини функціональних елементів регіональної освітньої мережі та задачі оптимального розподілення ресурсів на освітні, наукові та виробничі послуги. Удосконалено математичну модель підтримки прийняття оптимальних управлінських рішень у корпоративній автоматизованій системі управління регіонального аграрного університету за умов невизначеності ринкового середовища. Запропоновано методологію побудови та структуру корпоративного центру інформаційних ресурсів як основи формування корпоративної автоматизованої системи управління регіонального аграрного університетського центру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)32 р + П.р(4УКР)3-25 +
Шифр НБУВ: РА368782

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Глазунова О.Г. 
Методика навчання майбутніх фахівців аграрного профілю засобами комп'ютерної графіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.Г. Глазунова ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто комп'ютерну графіку як елемент нових інформаційних технологій навчання, висвітлено теоретичні та методичні аспекти її застосування на всіх етапах процесу навчання та розроблено методику навчання студентів аграрних освітніх закладів засобами комп'ютерної графіки. Відзначено, що у процесі підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю велика кількість навчальних дисциплін потребує наочних посібників (природничих, технічних, тощо), які необхідно поновлювати відповідно до вимог сучасного розвитку науки та техніки. Запропонована методика дає змогу демонструвати візуальний матеріал, виготовлений у вигляді послідовності комп'ютерних слайдів, за допомогою проекційної техніки під час лекції, використовувати для повторення та самостійного опрацювання теми в інформаційно-пошукових програмних засобах, в тренувальних та контролюючих програмах. Наведено методичні рекомендації щодо використання комп'ютерної інформації на всіх етапах процесу навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-366 +
Шифр НБУВ: РА324178

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Колосок І.О. 
Методика практичної підготовки майбутніх агрономів з механізації сільськогосподарського виробництва в умовах вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.О. Колосок ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Вперше визначено та обгрунтовано дидактичні умови практичної підготовки, що сприяють активізації пізнавальної діяльності майбутніх агрономів під час вивчення об'єктів сільськогосподарської техніки у натуральному вигляді. На підставі аналізу освітньо-класифікаційної характеристики та програми з дисципліни "Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва" розроблено структурну модель формуванння у майбутніх агрономів професійних умінь з механізації сільськогосподарського виробництва. З урахуванням сутності структури навчання як тристороннього процесу запропоновано методику практичної підготовки майбутніх агрономів з механізації сільськогосподарського виробництва, яка передбачає науково обгрунтовану послідовність засвоєння й удосконалення знань студентів для формування професійних умінь. Досліджено ефективність розробленої системи практичної підготовки щодо якості засвоєння майбутніми агрономами спеціальних знань та розвитку їх професійних умінь з механізації сільськогосподарського виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА333318

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Пащенко Т.М. 
Методика самостійної роботи студентів аграрного коледжу в процесі вивчення спеціальних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.М. Пащенко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Досліджено дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів у вищих аграрних навчальних закладах, а саме: диференційоване використання видів завдань з урахуванням рівня підготовки студентів; розвиток мотивації навчальної діяльності студентів; забезпечення розвитку ініціативності, самостійності та творчості студентів. Запропоновано структурну модель циклу самостійної роботи зі спеціальної дисципліни. Теоретично обгрунтовано дану роботу студентів як форму їх навчальної діяльності. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему формування вмінь і навичок у майбутніх фахівців засобами активізації самостійної діяльності. З'ясовано основні напрямки методики самостійної роботи студентів в аграрних коледжах, зокрема: вровадження нових педагогічних технологій, ефективне використання сучасних дидактичних засобів; цілеспрямоване, системне формування вмінь самостійно працювати. На підставі результатів формувального експерименту з'ясовано, що застосування методів активізації самостійної діяльності студентів позитивно впливає на підвищення пізнавального інтересу студентів до процесу навчання, навчальної мотивації, ефективності навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА341060

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Полозенко 
Організаційно-методичні умови удосконалення педагогічної діяльності викладача вищого аграрного навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Оксана Василівна Полозенко ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Тернопіль, 2003. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)30
Шифр НБУВ: РА327158

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Галєєва А.П. 
Організаційно-педагогічні умови виховної діяльності у вищому аграрному навчальному закладі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.П. Галєєва ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 19 с. — укp.

Висвітлено проблему удосконалення виховного процесу у аграрному ВНЗ. Уточнено зміст поняття "виховна діяльність викладача-аграрія". Проаналізовано стан і з'ясовано особливості організації виховної діяльності у ВНЗ аграрного спрямування. Розроблено модель виховного процесу, а також критерії та показники якості виховної діяльності. Обгрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови вдосконалення виховної діяльності викладачів аграрного ВНЗ і підтверджено результативність їх реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 + П.р(4УКР)3-21 +
Шифр НБУВ: РА367619

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Островська Н.Д. 
Особистісно-орієнтований підхід у навчанні дисциплін гуманітарного циклу студентів агротехнічного інституту: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Д. Островська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови (створення особистісно-орієнтованого середовища, забезпечення внутрішньої професійно-значущої мотивації вивчення дисциплін гуманітарного циклу, урізноманітнення форм навчальних занять, створення ситуацій успіху, врахування індивідуальних особливостей студента) та модель організації особистісно-орієнтованого навчання в контексті гуманізації навчання в агротехнічних інститутах на базі факторів, а саме: теоретичної й організаційно-технологічної підготовки, педагогічних умов, навчально-пізнавальної діяльності студентів. Досліджено рівні самоорганізації студентів (високий, середній, низький). Визначено особливості підготовки студентів агротехнічного інституту з циклу гуманітарних дисциплін (підготовка до роботи за специфічних умов, зумовлених різноманітними формами власності та рівнем знань нормативної та законодавчої бази в аграрній сфері, спрямованість мети навчання на формування у студентів прикладних компетенцій, взаємопов'язаних з майбутньою професійною діяльністю, використання потенційних можливостей дисциплін з історії України та політології для формування світогляду працівника аграрного сектора як свідомого громадянина України).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ч481.223.7 +
Шифр НБУВ: РА353489

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Жалдак Л.М. 
Педагогічні умови гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти (теоретико-методичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Жалдак ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено стан проблеми гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти на підставі аналізу психолого-педагогічної літератури та практичної діяльності. Виявлено та теоретично обгрунтовано основні педагогічні умови й етапи гуртування, причини спаду згуртованості та основні напрямки їх нейтралізації. Уточнено зміст понять "гуртування студентської групи", "згуртованість студентської групи", "фактор гуртування" та "педагогічна умова гуртування". Розкрито можливості використання інституту наставників студентських груп, колективу викладачів і студентського самоврядування в системі виховної роботи на основі оновлення змісту та форм їх діяльності. Показано можливості спільної діяльності, проведення занять міжособистісного спілкування у гуртуванні студентської групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА315971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Сподін Л.А. 
Педагогічні умови формування професійної спрямованості особистості студентів вищих аграрних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.А. Сподін ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Проаналізовано основні складові професійної спрямованості особистості, які включають процесуальний та особистісний аспекти та мають мотиваційний, емоційний, оцінно-вольовий, когнітивний, дієво-практичний, орієнтаційний компоненти. Визначено рівні сформованості професійної спрямованості особистості на сільськогосподарські професії, критерії їх визначення, узагальнено провідні ознаки професійної особистості студентів вищих аграрних закладів освіти. Обгрунтовано й апробовано сутність зовнішних й внутрішніх педагогічних умов підвищення ефективності формування професійної спрямованості особистості на прикладі студентів вищих аграрних закладів освіти, запропоновано шляхи реалізації визначених педагогічних умов на відповідних етапах і фазах її формування, експериментально доведено доцільність їх застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА315290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ніколаєнко Ю.О. 
Підготовка студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.О. Ніколаєнко ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі. Обгрунтовано суть і структуру даного спілкування. Визначено зміст, критерії та рівні готовності майбутніх фахівців до професійного спілкування в іншомовному середовищі, обгрунтовано педагогічні умови її формування. Розроблено модель підготовки студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі. Експериментально доведено її ефективність і доцільність застосування у начальному процесі аграрних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ш12-913.33 +
Шифр НБУВ: РА364015

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Теслюк В.М. 
Психологічні засади формування індивідуального стилю професійно-педагогічного спілкування у майбутніх викладачів вищого аграрного навчального закладу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Теслюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування індивідуального стилю професійно-педагогічного спілкування у майбутніх викладачів вищого аграрного навчального закладу. Відображено основні напрями та підходи до вивчення індивідуальних стилів педагогічного спілкування у світовій й вітчизняній науці. Проведено диференціацію та визначено зміст індивідуальних стилів професійно-педагогічного спілкування у майбутніх викладачів-аграрників. Доведено, що сформованість індивідуальних стилів такого спілкування залежить від чинників мезо- та мікрорівнів спілкування у аграрного закладі. Виявлено стильові особливості професійно-педагогічного спілкування у майбутніх педагогів-аграрників, експериментально перевірено авторську програму формування ефективних і корекції неадекватних стилів професійно-педагогічного спілкування. Визначено психологічні умови формування ефективних індивідуальних стилів даного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + П.р(4УКР)3-4 +
Шифр НБУВ: РА349658

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Барановська Л.В. 
Теоретико-методичні основи навчання професійного спілкування студентів вищого аграрного навчального закладу: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Барановська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 43 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми навчання професійного спілкування студентів вищого аграрного навчального закладу, розглянутого як засіб удосконалення фахової підготовки. Обгрунтовано зміст навчання професійного спілкування майбутніх працівників аграрної сфери, визначено педагогічні умови та створено навчальну модель його формування. Встановлено основні етапи розвитку фахового спілкування. Обгрунтовано модель готовності педагогічних працівників до навчання студентів професійної взаємодії. Вперше сформульовано зміст таких базових понять, як "психолого-комунікативний, вербально-професійний, фахово-комунікативний етапи навчання професійного спілкування", "педагогічні здібності з формування вербальних професійно-комунікативних умінь і навичок студентів", "комунікативні уміння вербально-професійної імпровізації", а також критерії загальномовної теоретико-практичної та загальнофахової практичної вербальної компетентності". Уточнено поняття мовленнєвої діяльності (як різновиду педагогічної) та професійно-комунікативної, а також суть професійного контакту й інформаційний зміст професії аграрника. Експериментально встановлено суттєвий вплив системи навчання професійного спілкування на рівень загальної успішності й активності студентів. Відзначено, що вербальні, комунікативні та фахові можливості лінгвістичної та психолого-педагогічних дисциплін і навчальних курсів спеціальної спрямованості є навчальними ресурсами, що сприяють розкриттю потенціалу професійної підготовки у вищому аграрному навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА335214

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Амеліна С.М. 
Теоретико-методичні основи формування культури професійного спілкування студентів вищих аграрних навчальних закладів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / С.М. Амеліна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 40 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні основи формування культури професійного спілкування студентів аграрних ВНЗ. З використанням системного, культурологічного, гуманістичного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного підходів розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено теоретико-методичну концепцію та модель даного формування. Конкретизовано теоретичні уявлення щодо суті та структури феномену культури професійного спілкування, охарактеризовано критерії та рівні її сформованості. Доведено, що необхідними та достатніми умовами даного формування є здійснення цілеспрямованої теоретико-методичної підготовки викладачів і студентів до формування культури професійного спілкування, організація професійної підготовки студентів на діалогічних засадах, забезпечення взаємодії викладачів і студентів у процесі навчального спілкування, поступове набуття досвіду вирішення проблемних питань, пов'язаних з майбутньою професійною діяльністю, створення позитивної емоційної насиченості навчального спілкування, залучення студентів до професійної самореалізації у процесі навчального діалогу, розширення сфери активного професійного спілкування майбутніх аграріїв у навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)31-2 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА361529

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Ляшенко І.В. 
Формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Ляшенко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вивчено процес формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм. Визначено основні структурні компоненти готовності, характеристики, чинники, види діяльності, умови, на підставі яких можна з'ясувати суть цього феномену, а також розробити систему його формування та розвитку цього творення у майбутніх фахівців аграрного профілю. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови (врахування особливостей формування професійної готовності, набуття соціокультурних знань і змін, формування громадянської позиції, покращання психологічної адаптації в іншомовному середовищі), що забезпечує ефективність процесу формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм як складової успішної фахової діяльності. Розроблено й апробовано методику формування даної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА353166

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Тепла О.М. 
Формування гуманістичних цінностей у студентів аграрних вищих навчальних закладів у позааудиторній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.М. Тепла ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему формування гуманістичних цінностей у студентів аграрних ВНЗ у пазааудиторній діяльності. Розкрито сутність і структуру гуманістичних цінностей, обгрунтовано й апробовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність їх формування у позааудиторній діяльності. Визначено критерії, показники та рівні сформованості гуманістичних цінностей у студентської молоді аграрних ВНЗ. Розроблено методичні рекомендації щодо проведення виховної роботи наставниками академічних груп у позааудиторній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.16 + П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА357966

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Головко Л.Л. 
Формування досвіду самостійної діяльності студентів вищої сільськогосподарської школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Головко ; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Визначено сутність досвіду самостійної діяльності студентів у новій ситуації розвитку вищої сільськогосподарської школи, її структурні компоненти: афективний, когнітивний, аксеологічний, праксеологічний, які є педагогічними умовами його формування. Експериментально доведено, що рівень сформованості досвіду самостійної роботи студентів зумовлений формою і методами навчальної, наукової та практичної їх діяльності в аудиторний та позааудиторний час. Проведено класифікацію видів самостійної роботи студентів. Розроблено та використано в процесі дослідження критерії визначення рівня сформованості досвіду самостійної роботи студента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + П.р(4УКР)3-34,022
Шифр НБУВ: РА308786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Гловин Н.М. 
Формування дослідницьких умінь з дисциплін природничо-математичного циклу в студентів агротехнічного інституту в процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Гловин ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування дослідницьких умінь студентів агротехнічних інститутів у процесі вивчення дисциплін природничо-математичного циклу, якими є: впровадження модульно-рейтингової технології навчання, використання дослідницьких завдань професійного спрямування, організація самостійної роботи студентів. Розроблено й апробовано модель формування дослідницьких умінь студентів агротехнічних інститутів з дисциплін природничо-математичного циклу. Виявлено й охарактеризовано чотири типи дослідницьких умінь: визначення проблеми, виконання простих дослідницьких й експериментальних задач, формування змісту нових завдань. Встановлено чотири рівні сформованості умінь розв'язувати дослідницькі задачі: низький, середній, достатній і високий; запропоновано критерії та показники їх визначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА355041

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Пахотіна П.К. 
Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з аграрних спеціальностей: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / П.К. Пахотіна ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено теоретичне обгрунтування та практичну реалізацію системи формування інформаційно-комунікаційної (ІК) компетентності студентів аграрних спеціальностей університетів. Досліджено підходи, що використовуються з даної проблеми в Україні і за кордоном, зміст і форми професійно орієнтованих навчальних курсів і сертифікацій. Виявлено основні недоліки курсів і традиційних методик. Сформульовано поняття ІК компетентності студентів аграрних університетів та її формування. Обгрунтовано використання проектної технології до ефективного формування ІК компетентності студентів-аграріїв. Розроблено модель даної компетентності майбутніх фахівців з аграрних спеціальностей і систему її формування у студентів аграрних університетів з використанням проектної технології. Опрацьовано класифікацію, тематику та систему оцінювання навчальних проектів. Проведено експериментальні дослідження створеної системи та підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА360988

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Кручек В.А. 
Формування комунікативних умінь студентів вищих аграрних закладів освіти в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.А. Кручек ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с.: табл. — укp.

Обгрунтовано доцільність проведення системної роботи з формування комунікативних умінь студентів вищих аграрних закладів освіти. Системно проаналізовано основні психолого-педагогічні фактори та умови, що сприяють розвитку даних умінь студентів, оцінено міру їх впливовості. Базуючись на критеріальному підході до визначення рівня сформованості комунікативних умінь, виявлено особливості їх розвитку у студентів-аграрників. Розвинуто положення щодо етапів формування комунікативних умінь, а також розроблено та обгрунтовано теоретичну модель педагогічної технології цього формування у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Розкрито суть понять "спілкування", "комунікативна діяльність", "комунікативні вміння" та їх зв'язок, розширено та поглиблено наукові знання про комплекс комунікативних умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ч481.22 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА334895

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського