Пошуковий запит: (<.>U=Р11(4УКР) р2-3$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
|
| | |
|
1. |
Артемчук Л.М. Комп'ютерне оцінювання професійних знань в структурі підготовки медичних сестер: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Артемчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 19 с. — укp.Досліджено особливості стандартизованого контролю якості підготовки медичних сестер у структурі державних стандартів вищої освіти. Побудовано модель моніторингу професійних знань фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "молодший спеціаліст" (на прикладі спеціальності "сестринська справа"). Визначено ієрархічні рівні моніторингу, узагальнено та сформульовано його функції, установлено послідовність дій у їх забезпеченні. Обгрунтовано функції комплексу комп'ютерних програм стандартизованого тестування як засіб діагностики якості підготовки медичних сестер. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2-34 с51 + Шифр НБУВ: РА327407
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
| | |
|
2. |
Сліпчук В. Л. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Л. Сліпчук ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.Вперше відібрано й обгрунтовано зміст, форми та методи професійної спрямованості навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї, які забезпечують наступність і неперервність навчання на етапі допрофесійної підготовки учнів цих ліцеїв. Визначено критерії ефективності цієї спрямованості за умов допрофесійної підготовки. Розроблено комплекс тестових завдань для контролю якості знань учнів з природничих дисциплін з професійним спрямуванням. Теоретично обгрунтовано класифікацію організаційних форм цієї спрямованості, запропоновано методику розрахунку питомої ваги професійного спрямування змісту цих дисциплін у медичному ліцеї. Зроблено внесок у розвиток принципів відбору змісту допрофесійної підготовки в медичному ліцеї, удосконалено зміст його навчальних планів щодо дослідженої спрямованості. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2-3 + Б. р(4УКР)2,022 Шифр НБУВ: РА380162 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
| | |
|
3. |
Джулай Л.І. Системи контролю знань і вмінь з клінічних дисциплін студентів медичного коледжу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Джулай ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.Розглянуто проблему формування системи контролю знань і вмінь з клінічних дисциплін студентів медичного коледжу. Відзначено, що необхідність її впровадження зумовлена недостатнім рівнем об'єктивності інформації про стан успішності навчально-пізнавальної діяльності студентів, фрагментарністю перевірки мети навчання з клінічних дисциплін і потребою узгодження діяльності викладача та студента у процесі контролю. Відзначено недостатній рівень теоретичної та практичної підготовки педагогічних кадрів навчального закладу з питань організації контролю. Розроблено зміст діяльності викладача та студента за умов модульного навчання. Створено й апробовано технологію формування змістово-цільово-рівневої матриці для визначення обов'язкового мінімуму знань і вмінь студентів з певного розділу (модуля) учбової дисципліни. На базі використання системного підходу розроблено концептуальні засади формування системи контролю знань і вмінь студентів, створено та перевірено її експериментальну модель. Доведено кореляційну залежність між рівнем успішності студентів та використанням запропонованої системи контролю. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2-34 + Шифр НБУВ: РА334574
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
| | |
|
4. |
Темерівська Т.Г. Формування пізнавальної активності студентів медичного коледжу в процесі вивчення природничо-наукових дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.Г. Темерівська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2004. — 20 с. — укp.Розглянуто сутність і структуру пізнавальної активності студентів медичного коледжу. Теоретично обгрунтовано модель розвитку пізнавальної активності, визначено критерії та рівні її сформованості. Обгрунтовано технологію формування пізнавальної активності студентів медичного коледжу у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін на базі створення інваріантів структури дидактичних систем занять. Визначено організаційно-педагогічні умови ефективного розвитку пізнавальної активності студентів медичного коледжу. Запропоновано структуру і зміст побудови дидактичних систем занять на матеріалі природничо-наукових дисциплін. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.22 + р11(4УКР) р2-34 + Шифр НБУВ: РА333714
Рубрики:
Географічні рубрики:
|