Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (165)Книжкові видання та компакт-диски (71)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Р11(4УКР) р88$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Рижов О. А. 
Методологічне та організаційне забезпечення системи післядипломної підготовки провізорів на основі інформаційних технологій: автореф. дис. ... д-ра фармац. наук : 15.00.01 / О. А. Рижов ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 44 с. — укp.

В дисертації розроблено методологію впровадження та застосування розподілених адаптивних систем дистанційного навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій в системі післядипломної освіти провізорів, організаційні засади щодо системної побудови багаторівневої структури інформаційно-освітнього комплексу вищого навчального медичного (фармацевтичного) закладу. Теоретично обгрунтована технологія формалізації фармацевтичних знань на основі методів системного аналізу та об'єктно-орієнтованого підходу, що дозволяє побудувати чотирирівневу модель представлення знань навчального курсу у вигляді неоднорідної семантичної мережі. Запропоновано оригінальну формалізовану модель знань провізора на основі понятійної структури предметної області для адаптивних комп'ютерних систем навчання, а також її інформаційна та методична підтримка у вигляді баз даних та баз знань. Розроблені алгоритми адаптації траєкторії навчання на основі аналізу поточної та еталонної моделі знань провізора. На підставі означеного вище розроблено інструментальну систему для проектування, генерації та супроводу дистанційних навчальних курсів RATOS, яка виступає засобом інтеграції навчальних, інформаційних, технічних ресурсів формування та створення єдиного освітнього простору університету. Комплексне використання запропонованих технологій і рекомендацій дозволило створити обласну та регіональну мережу центрів дистанційної освіти і забезпечити якісне навчання провізорів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883
Шифр НБУВ: РА376720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Рижов О. А. 
Методологічне та організаційне забезпечення системи післядипломної підготовки провізорів на основі інформаційних технологій: автореф. дис. ... д-ра фармац. наук : 15.00.01 / О. А. Рижов ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 44 с. — укp.

В дисертації розроблено методологію впровадження та застосування розподілених адаптивних систем дистанційного навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій в системі післядипломної освіти провізорів, організаційні засади щодо системної побудови багаторівневої структури інформаційно-освітнього комплексу вищого навчального медичного (фармацевтичного) закладу. Теоретично обгрунтована технологія формалізації фармацевтичних знань на основі методів системного аналізу та об'єктно-орієнтованого підходу, що дозволяє побудувати чотирирівневу модель представлення знань навчального курсу у вигляді неоднорідної семантичної мережі. Запропоновано оригінальну формалізовану модель знань провізора на основі понятійної структури предметної області для адаптивних комп'ютерних систем навчання, а також її інформаційна та методична підтримка у вигляді баз даних та баз знань. Розроблені алгоритми адаптації траєкторії навчання на основі аналізу поточної та еталонної моделі знань провізора. На підставі означеного вище розроблено інструментальну систему для проектування, генерації та супроводу дистанційних навчальних курсів RATOS, яка виступає засобом інтеграції навчальних, інформаційних, технічних ресурсів формування та створення єдиного освітнього простору університету. Комплексне використання запропонованих технологій і рекомендацій дозволило створити обласну та регіональну мережу центрів дистанційної освіти і забезпечити якісне навчання провізорів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883
Шифр НБУВ: РА376720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Тернова О. М. 
Науково-методичне обгрунтування впровадження принципів біоетики в професійне навчання та практичну діяльність провізорів і фармацевтів: автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / О. М. Тернова ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Проведено системне дослідження стану обізнаності фахівців з проблемами прикладної етики у практичній діяльності, а також стан етичності взаємостосунків між лікарями та працівниками аптек. Виявлено ставлення лікарів до використання принципу автономії пацієнта у виборі та призначенні лікарського засобу. Запропоновано науково-методичні підходи щодо формування у провізорів і фармацевтів принципів професійної етики та відповідальності за їх дотримання у практичній діяльності. Розроблено й оприлюднено концепцію біоетичного виховання, професійної підготовки та безперервного навчання провізорів і фармацевтів з питань етики та деонтології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р88
Шифр НБУВ: РА376568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Бойчук І.Д. 
Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх фармацевтів у коледжі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І.Д. Бойчук ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2010. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено комплекс педагогічних умов і педагогічну технологію професійної підготовки майбутніх фармацевтів у коледжі. Визначено сучасні наукові підходи до проблеми дослідження: системний, аксіологічний, діяльнісний, особистісно орієнтований, компетентнісний, технологічний. Проаналізовано процес становлення системи фармацевтичної освіти в Україні в її історичному розвитку. Теоретично обгрунтовано модель професійної підготовки фармацевтів, визначено її структурні та функціональні компоненти. Висвітлено організаційні, методичні та психолого-педагогічні умови професійної підготовки даних фахівців. Розкрито структуру професійної компетентності фармацевта, визначено критерії та рівні її сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р88
Шифр НБУВ: РА370226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Пляка Л. В. 
Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Пляка ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито специфіку та структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано й апробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорів, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку та використання необхідних принципів, методів і прийомів у навчально-пізнавальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.19 + Ю953.41 + Р11(4УКР) р88
Шифр НБУВ: РА376646 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Кайдалова Л. Г. 
Теоретичні та методичні засади неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичного профілю: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. Г. Кайдалова ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 40 с. — укp.

Вперше обгрунтовано теоретичні та методичні основи системи неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичного профілю на підставі гуманістичного, особистісно орієнтованого, системного, компетентнісного, діяльнісного, акмеологічного та синергетичного підходів. Розроблено карту професійних компетентностей фахівця фармацевтичного профілю, необхідних для виконання професійних обов'язків. Запропоновано структурні компоненти моделі системи неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичного профілю усіх рівнів (бакалавр, магістр, провізор-інтерн), концепти, чинники, організаційно-методичні умови, компоненти, критерії, показники, рівні сформованості компетентностей майбутніх фахівців фармацевтичного профілю. З'ясовано організаційно-методичні умови, які забезпечують дієвість запропонованої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р88
Шифр НБУВ: РА379939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Шварп Н. В. 
Формування професійної самосвідомості студентів фармацевтичного університету у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Шварп ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Визначено сутність понять "самосвідомість", "професійна самосвідомість", уточнено та конкретизовано структуру професійної самосвідомості майбутнього фармацевта, яка включає мотиваційний, когнітивний, афективний та практичний компоненти. Теоретично обгрунтовано технологію формування професійної самосвідомості студентів фармацевтичного університету в процесі фахової підготовки, яка включає такі етапи: мотиваційно-цільовий, інформаційно-когнітивний, емоційно-оцінний, діяльнісно-рефлексивний. Уточнено критерії та показники сформованості професійної самосвідомості студентів. Доведено ефективність упровадження теоретично обгрунтованої технології формування професійної самосвідомості студентів фармацевтичного університету в процесі фахової підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883
Шифр НБУВ: РА382326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського