Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (28)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Р11(4УКР) р883$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Рижов О. А. 
Методологічне та організаційне забезпечення системи післядипломної підготовки провізорів на основі інформаційних технологій: автореф. дис. ... д-ра фармац. наук : 15.00.01 / О. А. Рижов ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 44 с. — укp.

В дисертації розроблено методологію впровадження та застосування розподілених адаптивних систем дистанційного навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій в системі післядипломної освіти провізорів, організаційні засади щодо системної побудови багаторівневої структури інформаційно-освітнього комплексу вищого навчального медичного (фармацевтичного) закладу. Теоретично обгрунтована технологія формалізації фармацевтичних знань на основі методів системного аналізу та об'єктно-орієнтованого підходу, що дозволяє побудувати чотирирівневу модель представлення знань навчального курсу у вигляді неоднорідної семантичної мережі. Запропоновано оригінальну формалізовану модель знань провізора на основі понятійної структури предметної області для адаптивних комп'ютерних систем навчання, а також її інформаційна та методична підтримка у вигляді баз даних та баз знань. Розроблені алгоритми адаптації траєкторії навчання на основі аналізу поточної та еталонної моделі знань провізора. На підставі означеного вище розроблено інструментальну систему для проектування, генерації та супроводу дистанційних навчальних курсів RATOS, яка виступає засобом інтеграції навчальних, інформаційних, технічних ресурсів формування та створення єдиного освітнього простору університету. Комплексне використання запропонованих технологій і рекомендацій дозволило створити обласну та регіональну мережу центрів дистанційної освіти і забезпечити якісне навчання провізорів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883
Шифр НБУВ: РА376720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Рижов О. А. 
Методологічне та організаційне забезпечення системи післядипломної підготовки провізорів на основі інформаційних технологій: автореф. дис. ... д-ра фармац. наук : 15.00.01 / О. А. Рижов ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 44 с. — укp.

В дисертації розроблено методологію впровадження та застосування розподілених адаптивних систем дистанційного навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій в системі післядипломної освіти провізорів, організаційні засади щодо системної побудови багаторівневої структури інформаційно-освітнього комплексу вищого навчального медичного (фармацевтичного) закладу. Теоретично обгрунтована технологія формалізації фармацевтичних знань на основі методів системного аналізу та об'єктно-орієнтованого підходу, що дозволяє побудувати чотирирівневу модель представлення знань навчального курсу у вигляді неоднорідної семантичної мережі. Запропоновано оригінальну формалізовану модель знань провізора на основі понятійної структури предметної області для адаптивних комп'ютерних систем навчання, а також її інформаційна та методична підтримка у вигляді баз даних та баз знань. Розроблені алгоритми адаптації траєкторії навчання на основі аналізу поточної та еталонної моделі знань провізора. На підставі означеного вище розроблено інструментальну систему для проектування, генерації та супроводу дистанційних навчальних курсів RATOS, яка виступає засобом інтеграції навчальних, інформаційних, технічних ресурсів формування та створення єдиного освітнього простору університету. Комплексне використання запропонованих технологій і рекомендацій дозволило створити обласну та регіональну мережу центрів дистанційної освіти і забезпечити якісне навчання провізорів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883
Шифр НБУВ: РА376720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Шварп Н. В. 
Формування професійної самосвідомості студентів фармацевтичного університету у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Шварп ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Визначено сутність понять "самосвідомість", "професійна самосвідомість", уточнено та конкретизовано структуру професійної самосвідомості майбутнього фармацевта, яка включає мотиваційний, когнітивний, афективний та практичний компоненти. Теоретично обгрунтовано технологію формування професійної самосвідомості студентів фармацевтичного університету в процесі фахової підготовки, яка включає такі етапи: мотиваційно-цільовий, інформаційно-когнітивний, емоційно-оцінний, діяльнісно-рефлексивний. Уточнено критерії та показники сформованості професійної самосвідомості студентів. Доведено ефективність упровадження теоретично обгрунтованої технології формування професійної самосвідомості студентів фармацевтичного університету в процесі фахової підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883
Шифр НБУВ: РА382326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського