Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (16)Книжкові видання та компакт-диски (41)
Пошуковий запит: (<.>U=У.р30-253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Струтинська О. В. 
Методика навчання інформаційних систем і технологій майбутніх учителів економіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Струтинська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Визначено структуру та зміст курсу "Інформаційні системи і технології в економіці" як навчальної дисципліни для студентів економічних спеціальностей педагогічного університету. Встановлено, що застосування розробленої методики сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів економіки, формуванню навичок індивідуальної самостійної діяльності, формуванню компетентностей майбутніх учителів економіки у галузі інформаційних систем і технологій, мотивації до неперервного навчання інформаційних систем і технологій та готовності до їх використання у своїй майбутній професійній діяльності. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують ефективність запропонованої методики навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-3 + У.р30-253 (4УКР)
Шифр НБУВ: РА376325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Галета Я.В. 
Формування пізнавальної самостійності студентів економічного коледжу засобами інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Я.В. Галета ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2005. — 27 с. — укp.

Визначено критерії, показники, рівні сформованості й обгрунтовано модель розвитку пізнавальної самостійності студента. Розроблено методику її формування у студентів економічного коледжу з використанням засобів інформаційних технологій. Визначено критерії відбору даних технологій. Наведена методика реалізує можливості комп'ютерних навчальних ігор, мультимедіа, комп'ютерного моделювання. Визначено напрями використання інформаційних технологій у процесі формування пізнавальної самостійності та їх функції. Доведено ефективність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-253 +
Шифр НБУВ: РА341376

Рубрики:

      
3.

Кареліна О.В. 
Формування умінь з інформаційних технологій у процесі дистанційного навчання студентів вищих економічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Кареліна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено систему формування умінь з інформаційних технологій у майбутніх економістів у процесі дистанційного навчання. За цього сиситемотвірним фактором є мета - підготовка до здійснення аналітичної та креативної діяльності економістів, а складовими - загальнодидактичні та специфічні принципи дистанційного навчання, його зміст, форми, методи, способи контролю та корекції формування умінь, віртуальне навчальне середовище, яке моделює професійну діяльність економістів, забезпечує засоби передачі змісту та комунікації учасників навчального процесу. Визначено й обгрунтовано педагогічні умови реалізації розробленої системи, а саме: забезпечення проблемності змісту навчання, базуючись на системі професійно-орієнтованих завдань; розвиток інтерактивності функції спілкування учасників навчального процесу у віртуальному навчальному середовищі. Удосконалено класифікацію умінь з інформаційних технологій для майбутніх економістів і виділено 4 класи умінь, зокрема, технічну грамотність, володіння програмним забезпеченням, контентні уміння, мережеві комунікативні уміння. Розвинуто критерії сформованості умінь з інформаційних технологій у майбутніх економістів з урахуванням специфіки їх професійної діяльності (сформованість змістового й операційного компонента, здатність до використання умінь у практичній діяльності).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-253 +
Шифр НБУВ: РА340148

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського