Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (19)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)305.551.52$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Сергєєв В.В. 
Економічне обгрунтування розвитку виробництва труб в Україні: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.01 / В.В. Сергєєв ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2000. — 39 с. — укp.

Досліджено принципи та розроблено методи стратегічного планування розвитку виробництва труб в Україні з економічним обгрунтуванням реструктуризації підприємств. Висвітлено методологію формування економічної стратегії діяльності підприємств та принципи інвестування. Створено інформаційну базу системи моніторингу ринку труб. Практично впроваджено нову методологію порівняння економічної ефективності технологій та встановлено межі їх використання. Обгрунтовано шляхи беззбиткового виробництва труб на агрегатах та інвестиційні проекти для впровадження на підприємствах. Досліджено банк нововведень, розроблено нову політику інновацій. Запропоновано основні напрямки реструктуризації підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.551.52
Шифр НБУВ: РА312917 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ботушан М. І. 
Маркетингова комунікативна діяльність підприємств метизної підгалузі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. І. Ботушан ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості здійснюваних маркетингових комунікацій за умов інформаційної економіки та з урахуванням специфіки підгалузі. Доведено необхідність використання віртуального простору для підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Розглянуто комунікативну діяльність в контексті інтеграції реального й інтернет-простору. Визначено специфіку поведінки промислових споживачів за пошуку інформації щодо готових металевих виробів для прийняття купівельного рішення. Розроблено рекомендації з підвищення ефективності маркетингової комунікативної діяльності для виокремлених кластерів. Запропоновано систему показників для оцінки ефективності маркетингових комунікацій з урахуванням специфіки інтернету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.551.52-211.1 ф121
Шифр НБУВ: РА372880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського