Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)306.165.155.1-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Богатирьов І.О. 
Управління розвитком підприємства (за матеріалами малих підприємств меблевої промисловості України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.О. Богатирьов ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Запропоновано результати наукових досліджень категорії "розвиток підприємства", створено систему принципів оцінки та управління розвитком, сформовано чотиривимірну матрицю, розроблено модель рейтингової оцінки ефективності розвитку й алгоритм управління розвитком підприємств. На базі вивчення еволюції категорій "підприємництво", "мале підприємництво", "малий бізнес", аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду виявлення суб'єктів господарювання за категорією малих, з'ясування національних особливостей функціонування малих підприємств зроблено висновки щодо їх найбільш змістовних ознак і специфічних характеристик розвитку. Наведено теоретичні висновки, обгрунтовані на базі емпіричної інформації щодо розвитку малих підприємств меблевої промисловості України, висвітлено сучасні тенденції їх змін, розроблено конкретні заходи для підвищення ефективності їх розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.165.155.1-21 +
Шифр НБУВ: РА328921

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Усик С.П. 
Формування маркетингових стратегій меблевих підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.П. Усик ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, методичні та практичні питання формування маркетингових стратегій на меблевих підприємствах. Уточнено визначення основних категорій стратегічного управління. Удосконалено структурно-логічну модель процесу стратегічного управління та класифікацію маркетингових стратегій. Досліджено сучасні тенденції розвитку меблевої промисловості України та світу, зроблено оцінювання стратегічних позицій підприємств галузі на ринку меблів і визначено готовність менеджменту до стратегічних змін. Обгрунтовано загальну стратегію розвитку меблевої промисловості України. Запропоновано матрицю рекомендованих стратегій для підприємств залежно від їх розміру та рівня готовності до стратегічних змін. Визначено зміст стратегій за складовими комплексу маркетингу. Удосконалено методологічний інструментарій вирішення проблем стратегічного розвитку, що є актуальними для виробників меблів. Запропоновано варіанти організаційного забезпечення реалізації стратегічних змін. Обгрунтовано науково-методичний підхід щодо оцінювання ефективності маркетингових стратегій меблевих підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.165.155.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА369984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського