Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (153)Книжкові видання та компакт-диски (75)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)307.051.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Лебеденко М.С. 
Застосування Інтернет-технологій в управлінні маркетинговими комунікаціями поліграфічних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М.С. Лебеденко ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2010. — 19 с. — укp.

Визначено переваги застосування Інтернет-технологій в управлінні промисловим підприємством. У взаємозв'язку з класичним комплексом маркетингових комунікацій запропоновано класифікацію засобів просування на основі Інтернет-технологій, визначено переваги мережі Інтернет як носія маркетингових комунікацій. На підставі систематизації підходів до визначення ефективності інструментів просування, виявлено показники та критерії ефективності електронного ресурсу. Запропоновано інструментарій для оцінювання та підвищення ефективності заходів маркетингових комунікацій поліграфічних підприємств на основі Інтернет-технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-211.1 ф121
Шифр НБУВ: РА375307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Сторожук І.І. 
Маркетинговий комплекс підприємства (на прикладі підприємств поліграфічної галузі): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.І. Сторожук ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та прикладні аспекти маркетингового комплексу підприємства як ядра маркетингової тактичної діяльності. Запропоновано трактування концепції маркетингового комплексу, а також визначено фактори ефективності за його елементами, методику оцінки й економіко-математичну модель оптимізації даного комплексу для промислового підприємства поліграфічної галузі. Обгрунтовано пріоритетність збутової функції для поліграфічних підприємств. Висвітлено аспекти організації, планування й аналізу процесу персонального продажу. Наведено оригінальну методику оцінки ефективності роботи менеджерів зі збуту. Запропоновано введення до складу основних елементів маркетингового комплексу елементу "персонал". Розглянуто склад і структуру факторів, що визначають його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА352062

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Коцюба О.С. 
Механізм та аналітико-інструментальні засоби забезпечення економічної стійкості підприємства (за матеріалами поліграфічних підприємств України): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.С. Коцюба ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та прикладні питання створення на підприємстві дієвого механізму забезпечення його економічної стійкості. Розроблено комплекс аналітико-інструментальних засобів підтримки управлінської діяльності у межах такого механізму. Розглянуто структуру та зміст теоретичного інституту стійкості підприємства в економічній та управлінській науках. Визначено базові властивості економічної стійкості підприємства (ЕСП). Виділено фактори, що впливають на ЕСП, побудовано загальну модель механізму її забезпечення. Обгрунтовано принципи й удосконалено методичний апарат діагностування ЕСП. Здійснено адаптацію нечітко-множинних описів у межах формалізації моделі галузевої конкуренції М. Портера. Удосконалено інструментарій вимірювання ризику, а також аналізу привабливості реальних інвестицій для ситуації нечітких вихідних даних. Проведено апробацію нових діагностичних та аналітико-інструментальних моделей на українських підприємствах поліграфічної промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1 +
Шифр НБУВ: РА369440

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Шпилик С. В. 
Розвиток конкурентної стратегії на засадах маркетингу (на прикладі видавничого підприємництва): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. В. Шпилик ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 2010. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичні засади розвитку стратегічного управління видавничого підприємства, подано аналіз галузі у цілому та деяких видавничо-поліграфічних підприємств зокрема. Проаналізовано вплив маркетингового середовища на діяльність досліджуваного підприємства, проведено SWOT-аналіз. Удосконалено організаційний механізм управління конкурентною стратегією підприємства, запропоновано блок-схему процесу стратегічного управління конкурентною стратегією підприємства, що відображає сукупність логічних і взаємопов'язаних етапів управлінського процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-13-211.1
Шифр НБУВ: РА373945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
5.

Кваско А.В. 
Управління організацією виробництва на поліграфічних підприємствах в ринкових умовах: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.В. Кваско ; Європ. ун-т. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні проблеми управління організацією виробництва. Розкрито зміст організації виробництва, визначено її складові та принципи і фактори, що впливають на її ефективність. Сформульовано принцип комплексності виробництва. Узагальнено особливості та якості системи управління організацією виробництва. Наведено методику оцінювання її рівня. Запропоновано комплексну оцінку діяльності видавничо-поліграфічного комплексу та здійснено аналіз організації виробництва й ефективності роботи поліграфічних підприємств, що спеціалізуються на випуску книжкової продукції. Створено концепцію розробки та впровадження моделі управління організацією виробництва. Обгрунтовано доцільність застосування на даних підприємствах виробничих функцій, а також рівняння регресії тривалості виробничого циклу для планування обсягів виробництва та завантаження виробничих потужностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-21 +
Шифр НБУВ: РА354609

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Юдіна 
Управлінські рішення в рекламній діяльності поліграфічних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Наталія Володимирівна Юдіна ; Національний технічний ун-т України "Київський політехнічний ін-т". — К., 2009. — 20 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-803.81-21
Шифр НБУВ: РА367024

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Григорова З.В. 
Формування та ефективність використання основного капіталу підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / З.В. Григорова ; Європ. ун-т. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Уточнено теоретико-методичні положення щодо удосконалення процесу формування основного капіталу підприємства й обгрунтовано напрями та форми підвищення ефективності його використання. Уточнено сутність і склад основного капіталу, встановлено його відмінність від основних засобів і фондів. Виявлено нову стадію оновлення основного капіталу - маркетинг оновлення. Удосконалено систему показників, що характеризують рух та використання основного капіталу. На підставі результатів дослідження діяльності підприємств визначено фактори внутрішнього середовища, що впливають на ефективність використання основного капіталу. Здійснено оцінку їх впливу та визначено пріоритетні напрями підвищення капіталовіддачі. Встановлено особливості формування основного капіталу підприємств з урахуванням взаємовпливу етапу життєвого циклу підприємства та стану попиту на цільовому ринку. Обгрунтовано ефективні підходи щодо вибору методів нарахування амортизації та розроблено рекомендації щодо удосконалення процесу бухгалтерського обліку основного капіталу. На підставі результатів наукового дослідження визначено пріоритетні напрями підвищення ефективності використання основного капіталу поліграфічних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-571.1 +
Шифр НБУВ: РА337727

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського