Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (71)Книжкові видання та компакт-диски (89)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)310-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Рубцова О.С. 
Економічні основи створення і функціонування служби управління маркетингом будівельних генпідрядних організацій: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.03 / О.С. Рубцова ; Київ. держ. техн. ун-т буд-ва і архіт. — К., 1998. — 20 с. — укp.

Виходячи з потреб підрядного будівництва як галузі, для будівельних підрядних організацій вирішено комплекс теоретичних і практичних завдань створення і діяльності маркетингових підрозділів. Визначено концепцію організації маркетингу, розроблено ефективні форми структурного втілення та методики економічної оцінки діяльності маркетингових підрозділів у підрядному будівництві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-21

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Микитюк Н.О. 
Маркетинг продукції реального інвестування: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.О. Микитюк ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2002. — 20 с. — укp.

Уточнено поняття маркетингу будівельної продукції та маркетингу об'єктів капітального будівництва з урахуванням характерних особливостей продукції будівництва та специфічних взаємовідносин між будівельними організаціями та споживачами. Адаптовано елементи комплексу маркетингу до умов будівництва. Наведено класифікацію видів маркетингових досліджень за ознаками: предмет дослідження, тривалість проведення та методи проведення. Розглянуто класифікацію методів маркетингових досліджень з точки зору системного групування класифікаційних ознак: методичних прийомів; характеру, техніки, етапів та технології проведення. Надано методичні рекомендації щодо побудови організаційних структур маркетингу різнопрофільних будівельних організацій з урахуванням специфіки їх функціонування. Обговорено структуру та процес визначення приналежності (ідентифікації) витрат на маркетингову діяльність будівельних організацій на основі проведеного групування витрат на маркетинг, що надасть можливість оптимізувати рівень поточних (постійних та змінних) витрат на маркетинг. Розроблено модель економічної оцінки ефективності маркетингових досліджень та реалізації їх результатів, яка базується на врахуванні частки прибутку, отриманого внаслідок розробки та реалізації маркетингових заходів за результатами проведення маркетингових досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)310-211.1
Шифр НБУВ: РА317831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Мгбере Ч. О. 
Методи і моделі мобільних систем управління девелоперськими проектами в динамічному оточенні: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Ч. О. Мгбере ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт.. — К., 2010. — 19 c. — укp.

Висвітлено питання розвитку науково-методичного забезпечення методології управління девелоперськими проектами шляхом розробки моделей і методів мобільних систем управління девелоперськими проектами. Проведено системний аналіз моделей і методів управління девелоперськими організаціями в динаміці реагування на впливи внутрішніх і зовнішніх факторів відхилень в проектах. Розроблено математичну модель впливу факторів відхилень на зміни в організації, функціях і технологіях девелоперських компаній. Наведено метод оптимального управління змінами в девелоперських компаніях у процесі реалізації проектів. Розроблено структуру процесу управління змінами в мобільних системах управління проектами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-210.3
Шифр НБУВ: РА377828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Мамонов К.А. 
Організаційно-економічний механізм управління капіталом будівельних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.03 / К.А. Мамонов ; Харк. держ. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто теоретичні аспекти управління капіталом. Розкрито сутність категорій "інвестований капітал" і "новий капітал". Обгрунтовано кількісну оцінку індикатора розвитку підприємства. Визначено причинно-наслідковий зв'язок між даним індикатором та показниками розміщення та використання капіталу. На підставі кореляційно-регресійного аналізу встановлено критичну межу співвідношення оборотних і необоротних активів, у разі досягнення якої індикатор розвитку має найбільше значення. Запропоновано схему взаємозв'язків стратегії підприємства та конкретних цілей для реалізації головної мети підприємницької діяльності. Розроблено економічний механізм управління капіталом, що дозволяє ефективно реагувати на негативні тенденції індикатора розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-21 +
Шифр НБУВ: РА325590

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Залунін В.Ф. 
Організаційно-економічні аспекти стратегії і тактики будівельних організацій в умовах ринку: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / В.Ф. Залунін ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2000. — 33 с. — укp.

Розроблено наукові основи ділової стратегії і тактики будівельних організацій та практичні рекомендації щодо створення збалансованої системи керування, що забезпечує підвищення економічної ефективності їх діяльності за умов ринку. Розроблено "тривимірну" модель з метою оцінки та вибору управлінської стратегії реалізації будівельних проектів, що передбачає синхронне, а також взаємозалежне керування у площинах "обсяг робіт - час - вартість". Проаналізовано фізичну, економічну та фінансову реалізованість будівельних проектів як інструменту інтегрованої оцінки щодо ресурсів, часу та вартості, прогнозування майбутніх проблем та можливостей, а також пошуку ефективних шляхів досягнення мети проекту. Розроблено методологічні основи оцінки диверсифікаційних можливостей та адаптації виробничої структури, а також структури керування будівельних організацій до ринкових умов. Вперше з'ясовано сукупний вплив зовнішніх та внутрішніх чинників на тип організаційної структури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-21
Шифр НБУВ: РА309333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Боровик Ю.Т. 
Формування організаційних структур будівельних фірм у відповідності до умов ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю.Т. Боровик ; Укр. держ. акад. залізн. трансп.. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено різні типи організаційних структур управління будівельних фірм та виявлено раціональну область їх застосування. Описано тенденції та закономірності зміни вимог до побудови організаційних структур управління за умов ринкових відносин. З'ясовано вплив факторів, що визначають організаційну форму управління будівельних фірм. Розглянуто існуючі принципи та методи формування організаційних структур та розроблено пропозиції щодо змісту й організації процесу їх формування. Описано випадкові фактори відмови будівельного виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-21 +
Шифр НБУВ: РА342993

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського