Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)320-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Дмитрук В.О. 
Маркетинг в системі державного регулювання АПК: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.О. Дмитрук ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2002. — 20 с.: схем. — укp.

Розглянуто механізм формування державного регулювання економіки щодо оптимізації процесу цілеформування. Доведено доцільність застосування маркетингу на мікрорівні як самостійного інструмента вирішення макроекономічних проблем. Маркетинг розглянуто як інструмент активного та пасивного впливу на суб'єктів АПК з метою досягнення цілей економічної політики держави. Визначено засоби державного регулювання АПК та інструменти їх формування. Встановлено головні напрямки застосування макромаркетингу як інструмента, спрямованого на інформаційне забезпечення суб'єктів АПК. Наведено організаційно-методичні засади впровадження макромаркетингу. Розроблено макромаркетингову стратегію з метою формування маркетингових цілей та рішень щодо вибору засобів впливу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1 +
Шифр НБУВ: РА321888

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Писаренко В.В. 
Реалізація концепції соціально-етичного маркетингу в аграрній сфері (на матеріалах підприємств Полтавської області): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.В. Писаренко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі (АПК) України, зокрема, соціально-етичного маркетингу, розкрито резерви і шляхи його використання. Наведено результати досліджень і методичні підходи до виявлення резервів виробництва, удосконалення технологій, розробки шляхів впровадження соціально-етичного маркетингу підприємствами АПК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1
Шифр НБУВ: РА310311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського