Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (68)Книжкові видання та компакт-диски (75)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)321-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Рудницька О.В. 
Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств на ринку органічної агропродовольчої продукції: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Рудницька ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичне забезпечення та практичні рекомендації щодо формування маркетингової діяльності товаровиробників органічної продукції у період становлення ринку. За результатами комплексного дослідження виявлено особливості та закономірності формування ринку даної продукції в Україні. Визначено рівень впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на діяльність підприємств на цьому ринку. Здійснено його сегментацію для визначення профілю вітчизняного споживання зазначеної продукції. Обгрунтовано методичні підходи до формування результативної системи маркетингу на базі розроблених стратегій розвитку маркетингової діяльності та засобів комплексу маркетингу. Узагальнено зарубіжний досвід з метою його адаптації до умов України. Визначено попит споживачів на органічну продукцію на підставі оптимізаційної моделі споживання з урахуванням рівня доходів покупців і ціни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 + У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА354556

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Бочко О.Ю. 
Маркетингове забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Ю. Бочко ; Львів. нац. аграр. ун-т. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади маркетингового забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств і наведено практичні рекомендації щодо удосконалення оптимального планування й управління маркетинговою діяльністю з метою підвищення ефективності процесу реалізації продукції й одержання прибутку для виробників маркетингових послуг, задоволення вимог і потреб споживачів. Уточнено зміст поняття "маркетинг" як соціально-економічної категорії, визначено основні функції маркетингової діяльності й особливості агромаркетингу за сучасних умов, розглянуто чинники його формування. Запропоновано визначення поняття агромаркетингу. Виділено етапи проведення дослідження маркетингового забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств, проведено оцінювання рівня розвитку їх маркетингової діяльності. Проаналізовано актуальні проблеми агромаркетингу та запропоновано шляхи їх вирішення. Обгрунтовано необхідність планування маркетингового забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств. Запропоновано модель створення корпорацій сільськогосподарських підприємств з оптової торгівлі на міжрегіональному рівні та модель збільшення реалізації продукції сільськогосподарських підприємств на регіональному рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 +
Шифр НБУВ: РА362748

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Ларіна Я. С. 
Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Я. С. Ларіна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Визначено методологічні засади розробки маркетингової стратегії підприємства та методичні підходи щодо оцінювання економічної ефективності її застосування. Досліджено особливості формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору в контексті перехідної парадигми. Проаналізовано сучасний стан розвитку підприємств аграрного сектору різної спеціалізації та масштабів діяльності. Встановлено вплив чинників зовнішнього середовища на вибір стратегії маркетингу. Розроблено економіко-статистичну модель визначення ефективності реалізації маркетингової стратегії залежно від організаційної та ринкової готовності підприємства. Висвітлено механізми реалізації стратегій та систему заходів впровадження стратегічного маркетингу на мікро-, мезо- та макрорівнях. Запропоновано шляхи підвищення ефективності імплементації маркетингових стратегій з урахуванням пріоритетів державної політики в аграрній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Шифр НБУВ: РА377944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Соловйов І.О. 
Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / І.О. Соловйов ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2009. — 37 с. — укp.

На підставі результатів системного аналізу еволюції маркетингу за умов глобалізації економіки обгрунтовано науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу, розроблено концептуальні положення ринкових стратегій аграрних підприємств і механізми їх функціонування. Визначено основні принципи формування агромаркетингу за умов ринкових трансформацій як цілісного, динамічного суспільного явища у вигляді комплексної соціально-економічної системи, розкрито його роль і значення у відтворювальному циклі аграрної економіки. Доведено необхідність участі держави у процесах побудови й управління системами макро- й агромаркетингу. Розроблено основні положення, визначено характеристики та зміст інституціональних передумов впровадження маркетингових засад управління економікою аграрної галузі. Удосконалено модель системи агромаркетингу як ринкової концепції господарювання, в якій організуються та координуються дії структур управління маркетингом на всіх рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 +
Шифр НБУВ: РА363058

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Данько Ю. І. 
Організаційно-економічні засади розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. І. Данько ; Сум. нац. аграр. ун-т. — Суми, 2011. — 20 с. — укp.

Систематизовано теоретичні підходи щодо сутності маркетингу в системі управління підприємствами. Обгрунтовано сутність поняття "аграрний маркетинг". Проаналізовано особливості маркетингу в підприємствах аграрної сфери економіки. Розглянуто методичні підходи до діагностики розвитку маркетингу. Дано організаційно-економічну оцінку передумов формування системи аграрного маркетингу регіону, проаналізовано роль складових маркетингу у забезпеченні стабільного функціонування сільськогосподарських товаровиробників. Проведено моніторинг стану управління системою маркетингу. Розраховано вплив окремих показників маркетингової діяльності на результативність роботи сільськогосподарських підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Шифр НБУВ: РА379687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Гречаник Н.Ю. 
Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.Ю. Гречаник ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено зміст поняття "організаційна система маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства" як комплексної діяльності суб'єкта підприємництва. Розглянуто механізм сприяння дієвої маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. Вдосконалено механізм управління інформаційним забезпеченням маркетингу на рівні підприємства. Розроблено маркетингову стратегію сільськогосподарських підприємств. Висвітлено організаційну структуру маркетингового дослідження регіонального та національного ринків. Розглянуто систему інформаційного забезпечення управлінського процесу в маркетингу підприємства. Наведено раціональну організацію маркетингової діяльності підприємства з урахуванням узгодженості між його відділами. Обгрунтовано організаційно-економічні заходи щодо підвищення ефективності використання маркетингової системи сільськогосподарських підприємств. Проведено дані розробки на прикладі підприємств Івано-Франківщини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 +
Шифр НБУВ: РА368730

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Міщенко 
Розвиток маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Дмитро Анатолійович Міщенко ; Харківський національний аграрний ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Шифр НБУВ: РА359739

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Артімонова І.В. 
Управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І.В. Артімонова ; Білоцерк. нац. аграр. ун-т. — Біла Церква, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено тенденції пропозиції та споживання аграрної продукції на регіональному рівні та встановлено маркетингові важелі забезпечення конкурентоспроможності у системі формування попиту, мотивації, потреби на аграрно-продовольчому ринку. Розроблено методичні положення та практичні рекомендації щодо формування організаційної структури управління маркетинговою діяльністю на підставі забезпечення довготривалих взаємовідносин з клієнтами. Запропоновано структуру галузевої системи агромаркетингової інформації області, до якої входять обласний і районні інформаційно-консультаційні центри, що якісно співпрацюють з сільськогосподарськими товаровиробниками. Визначено напрями використання інструментів аграрного маркетингу в практичній діяльності та обгрунтовано шляхи їх удосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1-21
Шифр НБУВ: РА374422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Степенко О. В. 
Управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарських підприємствах: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Степенко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено основні тенденції розвитку сільськогосподарських підприємств України з метою визначення й оцінювання ситуації щодо необхідності управління маркетинговою діяльністю та виявлення можливостей його подальшого вдосконалення. Проаналізовано маркетингове середовище функціонування сільськогосподарських підприємств для виявлення можливостей і загроз, які впливають на формування дієвої системи управління маркетингом. Розроблено систему маркетингового контролю для підвищення результативності процесу управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарських підприємствах. Наведено пропозиції щодо вдосконалення структури управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарських підприємствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Шифр НБУВ: РА379840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Нагорнова 
Формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Світлана Сергіївна Нагорнова ; Харківський національний аграрний ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Шифр НБУВ: РА359100

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського