Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (38)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)374.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Дідківська Л.О. 
Економіко-математичне моделювання діяльності флоту судноплавної компанії (на прикладі АСК "Укррічфлот"): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Л.О. Дідківська ; НАН України. Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Для ефективного використання флоту судноплавної компанії та одержання найбільш раціональних економічних показників проведено економіко-математичне моделювання роботи суден на певних напрямках вантажопотоку. Визначено передумови формування, фактори становлення, розвитку та функціонування компанії, розглянуто основні напрямки стратегії її розвитку та розроблено економіко-математичні моделі діяльності флоту, які забезпечують визначення мінімальних витрат на його утримання та транспортування вантажів на певних напрямках і максимальних прибутків від виконання транспортної роботи. Запропоновано модель вибору варіанту рішення діяльності суден судноплавної компанії для одержання найбільш якісних з точки зору ефективності економічних показників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.51в611 + У9(4УКР)374.51в611
Шифр НБУВ: РА324865

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Петренко О. І. 
Економічний механізм взаємодії суб'єктів інвестиційної діяльності транспортних холдингових компаній: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. І. Петренко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Наведено поняття "транспортний холдинг". Дослідження існуючих методів щодо прийняття інвестиційних рішень в об'єднаннях дозволило визначити недоліки існуючого економічного механізму взаємодії суб'єктів під час розробки інвестиційних програм розвитку в холдингах. Для удосконалення економічного механізму запропоновано врахувати методичні положення щодо обгрунтування інвестиційних рішень транспортних холдингових компаній, які складаються з трьох основних етапів: визначення ефективних напрямків інвестування шляхом виявлення "гальмуючих підприємств з пріоритетним напрямком інвестування", визначення оптимального плану розподілу коштів для проектів транспортного холдингу між учасниками інвестиційного процесу, визначення пріоритетності реалізації інвестиційних проектів, які фінансуються за рахунок транспортного холдингу, за допомогою коефіцієнта спряжності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.51-56
Шифр НБУВ: РА379733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Підлісний П.І. 
Ефективність управлінських рішень подальшого реформування приватизованих підприємств водного транспорту України: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.04 / П.І. Підлісний ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 46 с. — укp.

Розроблено методології подальшого реформування попередньо приватизованих підприємств водного транспорту з метою перетворення їх на конкурентоспроможні підприємства ринкового типу, а також середньострокового стратегічного планування розвитку досліджених підприємств у післяприватизаційний період та стратегічні Концепцію та Програму розвитку Компанії на середньострокову перспективу та до 2010 р. Створено організаційно-економічну модель Компанії для розвитку організаційно-технологічних та корпоративних структур. Досліджено питання удосконалення методології бюджетування з використанням власної автоматизованої інформаційно-довідкових систем на єдиній інформаційній базі, що дає змогу здіснювати управлінський, бухгалтерський (фінансовий) та податковий обліки. Розроблено економіко-математичну модель визначення вартості акцій Компанії з урахуванням одержаних кредитів Європейского банку реконструкції та розвитку, а також модель поетапного продажу великих підприємств. Удосконалено економічні моделі оптимізації схем перевезення вантажів з метою прогнозування проблемних ситуацій і пошуку найбільш раціональних логістичних технологій транспортно-перевантажувального процесу у порту. Розвинуто економіко-організаційні моделі вибору схем кредитування будівництва транспортного флоту, які оптимізують процеси обслуговування борту за показниками конкурентоспроможності та якості надання Компанією транспортних послуг. Визначено показники соціально-економічної ефективності управління персоналом. Обгрунтовано терміни проведення ремонтно-профілактичного обслуговування суден Компанії. Досліджено проблему побудови та оптимізації регулярних ліній з розстановкою флоту. Розвинуто моделі поетапної приватизації об'єктів водного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.51-183-210.11-07 +
Шифр НБУВ: РА331171

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Славов М.А. 
Методологія та реалізація переходу річкового транспорту України на ринкові умови господарювання: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.04 / М.А. Славов ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2003. — 35 с. — укp.

Вперше в Україні на підставі результатів вивчення та узагальнення досвіду реструктуризації, корпоратизації, а також роздержавлення та приватизації державної власності в країнах з розвиненою економікою та постсоціалістичних країнах Центральної та Східної Європи розроблено цілісну методологію переходу підгалузі народного господарства на ринкові умови господарювання. Зазначено, що базу методології переходу річкового транспорту України на ринкові умови господарювання складає Генеральна концепція, яка розрахована на середньострокову перспективу та сукупність управлінських рішень різного рівня та призначення для здійснення соціальної, дивідентної та інноваційно-інвестиційної політики, що сприяє економічному зростанню та розвитку АСК "Укррічфлот". Розроблено та систематизовано варіанти реструктуризації річкового транспорту та корпоратизації відповідної системи управління діяльністю підгалузі. Запропоновано новий методологічний підхід щодо обгрунтування схем виявлення та розвитку ринкових можливостей суб'єктів господарської діяльності, який передбачає використання формальних процедур корпоративного управління спільною формою власності. Удосконалено методологічний підхід та наведено економічні моделі структури довгострокових інвестиційних ресурсів, необхідних для реалізації інноваційного розвитку та оновлення флоту великої акціонерної судноплавної компанії під власну майнову відповідальність без державних гарантій у разі багатоканального режуму надходження інвестицій. Розроблено методологію повного трансформаційного циклу державного майна великих багатогалузевих виробничих об'єднань, які здатні здійснювати інтенсивну та ефективну соціально-економічну, інноваційно-інвестиційну, фінансово-комерційну та виробничо-господарську довгострокову діяльність за ринкових умов господарювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.5 +
Шифр НБУВ: РА323345

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Боняр С.М. 
Формування зборів за проходження суднами шлюзів р.Дніпро: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / С.М. Боняр ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 17 с. — укp.

Висвітлено питання формування та встановлення зборів з суден за проходження шлюзів Дніпровського каскаду. Обгрунтовано методичні положення щодо формування зборів з суден за шлюзування, основані на компенсації частини експлуатаційних витрат шлюзів з урахуванням модуля та національної належності судна, виду та режиму плавання, пріоритетності гідротехнічних споруд. Розраховано ставки зборів з суден за шлюзування по р.Дніпро. Розрахунки впливу введення зборів з суден за шлюзування на собівартість перевезень, фрахтові ставки показали, що введення зборів практично не впливає на конкурентоспроможність водного транспорту. Доведено, що введення зборів за шлюзування дозволить вже у найближчій перспективі поліпшити технічний стан шлюзового господарства відповідно до міжнародних вимог, підвищити безпеку плавання, поліпшити техногенну ситуацію у басейні р.Дніпро.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.5
Шифр НБУВ: РА314369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Бойко 
Формування організаційно-економічного механізму функціонування та розвитку вантажних портів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Сергій Володимирович Бойко ; НАН України; Інститут регіональних досліджень. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.5
Шифр НБУВ: РА359229

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського