Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (272)Книжкові видання та компакт-диски (234)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)375.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Гнаток В.М. 
Використання інформаційного ресурсу для розвитку підприємств та установ (на прикладі цивільної авіації України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.02 / В.М. Гнаток ; НАН України. Центр дослідж. наук.-техн. потенціалу та історії науки України ім. Г.М.Доброва. — К., 2006. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано нові підходи щодо побудови та організації ефективного функціонування системи науково-технічної та економічної інформації (НТЕІ) як основного засобу системного використання інформаційного ресурсу для інноваційного розвитку та інформаційного забезпечення підприємств та установ. Вперше досліджено теоретичні засади та здійснено ретроспективний аналіз системного використання інформаційних ресурсів, виконано узагальнену оцінку структурно-інформаційного потенціалу (на прикладі підприємств та установ цивільної авіації (ЦА) України) та визначено шляхи його підвищення. Адаптовано до потреб управління підприємствами та установами (на прикладі об'єктів ЦА) концепцію управління у просторі межових ресурсів і станів об'єктів розвитку (КУРСОР), а також збалансовану систему показників (ЗСП), яка дозволяє консолідувати стратегічне, тактичне й оперативне управління об'єктами. На підставі адаптованих КУРСОР та ЗСП розроблено проблемно-діагностичну модель підтримки управлінських рішень, яка відрізняється від існуючих системно-утворюючими інваріантами: процесу розвитку підприємств і установ та межових ресурсів його розвитку. Удосконалено змістовну інтерпретацію моделі універсуму знань і спосіб її побудови, що спрощує якісну оцінку невизначеності та ризику у процесі прийняття цільових рішень щодо діяльності підприємств і установах об'єктів розвитку. Запропоновано моделі антикризового управління об'єктами розвитку за рахунок кількісних оцінок показників внутрішніх бізнес-процесів, рівня обслуговування клієнтів, фінансової діяльності, навчання персоналу та інноваційного розвитку. Обгрунтовано систему критеріїв визначення небезпеки та досконалості щодо функціонування підприємств та установ ЦА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1ф121 +
Шифр НБУВ: РА347887

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Сівашенко Т.В. 
Відтворення основних фондів авіапідприємств з використанням лізингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Т.В. Сівашенко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2005 — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні положення використання лізингу для відтворення основних фондів авіакомпанії. Запропоновано алгоритм відтворення цих фондів авіакомпанії-лізингодавця, який базується на методі "Облік витрат - визначення виручки". Для визначення витрат на утримання повітряного судна (ПС) як майна запропоновано використання поняття "сухої льотної години", що набула поширення у міжнародній авіаційній практиці як ACMI (Aircraft - ПС, Crew - екіпаж, Maintenance - технічне обслуговування, Insurance - страхування). Розроблено модель грошових потоків авіакомпанії-лізингодавця за зазначеним методом, згідно якому середньою нормою прибутку за лізингом є відсоток рентабельності від здійснення лізингової діяльності. На базі запропонованих методичних підходів до відтворення основних фондів авіакомпанії-лізингодавця сформовано загальну стратегію цього оновлення у процесі розширеного відтворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-571.1 +
Шифр НБУВ: РА338869

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Мізюк В. В. 
Економічний механізм забезпечення авіаційної безпеки авіатранспортних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. В. Мізюк ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено організаційно-інституціональний та методико-інструментарний елементи процесу забезпечення авіаційної безпеки діяльності авіатранспортних підприємств. Розроблено методичні підходи до управління ресурсами, витратами, збором за авіаційну безпеку з урахуванням рівня загрози актів незаконного втручання щодо процесу забезпечення авіаційної безпеки авіатранспортних підприємств. Сформовано підходи до методичного забезпечення економічного механізму авіаційної безпеки авіатранспортного підприємства з урахуванням рівня загрози. Розроблено матрицю вартісної оцінки диференціації загроз вчинення актів незаконного втручання. Сформульовано підходи до вибору методів та показників оцінювання ефективності економічного механізму забезпечення авіаційної безпеки аеропорту за складовими: організаційною, економічною, техніко-технологічною та соціальною. Визначено інтегральний показник оцінювання ефективності впровадження заходів щодо забезпечення авіаційної безпеки економічного механізму забезпечення авіаційної безпеки авіатранспортних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-995
Шифр НБУВ: РА381817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Сулима Л.О. 
Економічний механізм забезпечення ефективності діяльності авіаційного навчального центру: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л.О. Сулима ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми підготовки бортпровідників для авіакомпаній України на типи повітряних суден західного виробництва ("Боїнг-737", "Боїнг-767", "Аеробус-320"). Обгрунтовано необхідність формування тренажерного центру, оскільки без тренажерної підготовки неможливо провести сертифікацію бортпровідників. Проаналізовано національні та міжнародні вимоги щодо підготовки майбутніх спеціалістів даного профілю з метою визначення нормативного поля функціонування авіаційного навчального центру як бази для розробки курсів і термінів навчання та встановлення вимог до кандидатів. Розкрито суттєве значення людського фактора у навчальному процесі. Розроблено економічний механізм забезпечення ефективності діяльності авіаційного навчального центру, в якому враховано нормативні, економічні, організаційні та технічні аспекти підготовки бортпровідників. Розроблено та реалізовано методичні підходи на основі дворівневої економіко-математичної моделі функіонування авіаційного навчального центру як інвестиційного проекту, в якій враховано попит на його послуги з підготовки бортпровідників, наявні ресурси та нормативні вимоги до навчання майбутніх спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1 р + О5р(4УКР)5 +
Шифр НБУВ: РА363525

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Аль Шаханба Ібрагім А.-Х. К. 
Ефективність сталого розвитку авіапідприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Аль Шаханба Ібрагім А.-Х. К. ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 18 с. — укp.

Здійснено наукове узагальнення поняття сталого розвитку економіки та його особливостей за сучасних умов. Уперше визначено та досліджено суть сталого розвитку авіапідприємства. У контексті забезпечення ефективності сталого розвитку авіапідприємства запропоновано складові його економічного механізму. Запропоновано методичні рекомендації щодо прогнозування сталого розвитку аеропорту Амман і його практичної реалізації на основі реального інвестиційного проекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-96 +
Шифр НБУВ: РА345165

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Апарова О.В. 
Забезпечення економічної ефективності сталого розвитку авіатранспортних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О.В. Апарова ; Нац. авіац. ін-т. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано визначення поняття "ефективність сталого розвитку авіапідприємства" та сформульовано основні її ознаки, удосконалено поняття "гнучкість підприємства". Розроблено організаційно-економічний механізм забезпечення сталого розвитку авіакомпанії, розкрито основні вимоги до його функціонування. Визначено напрями й особливості впровадження механізму забезпечення сталого розвитку діяльності авіакомпаній України. Запропоновано модель забезпечення зростання доходів авіакомпанії, яка спрямована на визначення обсягів доходів через забезпечення залучення пасажиропотоку як основної передумови подолання кризових явищ на авіапідприємстві з наступним його виходом з кризового стану. Здійснено прогноз економічних показників діяльності ДАП "Західні авіалінії" до 2014 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1
Шифр НБУВ: РА372483 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Бастєєв Д.А. 
Знанняорієнтовані методи та інформаційна технологія підтримки прийняття рішень на підприємствах авіаційного профілю: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Д.А. Бастєєв ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено комбінований метод логічного виводу, який базується на поочерговому використанні спадного та висхідного виводів у середовищі концептуальної моделі знань, що дозволило усунути неповноту та суперечливість знань. Удосконалено дедуктивний метод логічного виводу з використанням концептуальної моделі знань у частині послідовності формування ланцюга виводу, що дозволило врахувати дочірні зв'язки між концептами предметної галузі та забезпечити коректність знань. Розвинуто інформаційну технологію створення виробничих експертних систем шляхом застосування як ядра концептуальної системи знань, що дозволяє здійснювати ефективне формування рішень для управлінського персоналу на підприємствах авіаційного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-210.11 ф121 +
Шифр НБУВ: РА357163

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Яровий І. М. 
Механізм бюджетування внутрішніх партнерських відносин в авіатранспортних підприємствах: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. М. Яровий ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено механізм бюджетування внутрішніх партнерських відносин у соціально-трудовій сфері та розроблено методичні рекомендації з його впровадження в діяльність підприємств авіаційного транспорту. Узагальнено методичні підходи до проведення аналізу й оцінювання ефективності механізму. Обгрунтовано доцільність застосування гнучкого бюджетування та моделі розподілу витрат на робочу силу для побудови прогнозу фінансового забезпечення відносин праці та капіталу, сприяння своєчасному врегулюванню розбіжності між сторонами внутрішніх партнерських відносин у соціальній сфері з врахуванням інтересів сторін і досягнення зростання вартості реального, людського та соціального капіталу авіатранспортних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-93
Шифр НБУВ: РА381395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Кам'янецька О.В. 
Механізм взаємодії суб'єктів інноваційної діяльності авіаційного транспорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Кам'янецька ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Виявлено основні проблеми інноваційного розвитку авіатранспортних підприємств України. Проаналізовано й узагальнено досвід інноваційного розвитку світових лідерів авіаційної індустрії. Визначено основні стратегічні напрями їх подальшого розвитку. Установлено й узагальнено фактори, що впливають на інвестиції в інноваційний розвиток авіаційних підприємств. З урахуванням формування ринкових відносин в Україні розроблено механізм взаємодії суб'єктів інноваційної діяльності авіаційного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-55 +
Шифр НБУВ: РА354722

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Накоп'юк Ж.В. 
Механізм забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств з аеронавігаційного обслуговування: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ж.В. Накоп'юк ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Запропоновано теоретико-методологічні підходи до визначення найбільш повної та прийнятної системи показників підприємств сфери аеронавігаційного обслуговування (АНО). Розроблено комплексний підхід до побудови схеми, яка дозволяє здійснювати узгодження інтересів складових механізму забезпечення економічної ефективності діяльності підприємства з обслуговування повітряного руху (ОПР). Розроблено методичні підходи щодо забезпечення економічної ефективності діяльності підприємства сфери АНО на базі підвищення ефективності діяльності структурних складових галузі цивільної авіації (ЦА). Запропоновано інтеграцію структурних ланок ЦА шляхом взаємоузгодження дій та покращання якості обслуговування споживачів. Надано оцінку факторам впливу на діяльність підприємств з ОПР. Наведено практичні рекомендації щодо впровадження такого механізму до діяльності організації. На підставі результатів дослідження здійснено прогнозування щодо економічних показників діяльності підприємства з ОПР "Украерорух" до 2012 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1 +
Шифр НБУВ: РА354832

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Говсєєва 
Механізм організації впливу на контрагентів авіатранспортних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Алла Іванівна Говсєєва ; Національний авіаційний ун-т. — К., 2009. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1
Шифр НБУВ: РА368852

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Переверзева С.О. 
Механізм регулювання комерційної діяльності авіакомпаній України: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.07.04 / С.О. Переверзева ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Досліджено ефективність комерційної діяльності авіакомпаній України в умовах комерціалізації міжнародних повітряних перевезень за наявності обмежень, встановлених органами державного регулювання з метою забезпечення необхідного рівня безпеки польотів, авіаційної безпеки та екологічної чистоти навколишнього середовища. На основі аналізу тенденцій зміни авіаційних перевезень в Україні за останні роки та нормативно-правового забезпечення діяльності авіакомпаній в умовах переходу на ринкові відносини виявлено недосконалість існуючої нормативно-правової бази, обгрунтовано необхідність надання їй рівня міжнародних стандартів. Наведено пропозиції щодо удосконалення нормативно-правової бази та державної підтримки цивільної авіації України на сучасному етапі економічного розвитку. На базі принципів системного аналізу створено концепцію організації комерційної діяльності авіакомпаній в нових економічних умовах, розроблено методичні рекомендації щодо адаптації до вимог ІКАО системи розрахунків основних показників комерційної діяльності авіакомпанії, запропоновано уніфіковану методику визначення тарифів для авіамаршрутів будь-якої складності. Розроблено метод автоматизованого оперативного контролю комерційної діяльності авіакомпанії та удосконалено модель оцінки економічної ефективності її діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1 +
Шифр НБУВ: РА327965

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Суммар Ю.В. 
Механізм управління відносинами власності в авіакомпанії акціонерного типу: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю.В. Суммар ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні положення щодо управління відносинами власності в авіакомпанії акціонерного товариства (АТ). Розроблено систему управління опортуністичною поведінкою менеджера, з використанням якої є можливим здійснення ідентифікації основної причини неефективного управління власністю, а саме: недостатньо чітке розуміння ієрархічної структури прав, обов'язків та інтересів акціонерів і менеджерів, які певним чином впливають на процес продуктивного споживання об'єктів власності. Запропоновано схему механізму економічної реалізації відносин власності. Для створення загальної моделі механізму управління даними відносинами запропоновано методику ідентифікації випадків опортуністичної поведінки менеджерів, яка дозволяє виявити опортуністичні дії менеджерів. Виявлено трансакційні витрати залежно від форм прояву опортунізму у відносинах власності, що дало змогу виявити проаналізувати фактори, які впливають на ступінь опортуністичної поведінки менеджера у відносинах власності АТ. Розроблено модель механізму управління відносинами власності в авіакомпанії акціонерного типу, що дозволяє дослідити відносини між об'єктами власності та на базі цього механізму створено розгорнутий механізм управління відносинами власності, в межах якого створюються економічні, соціальні, організаційні та правові відносини, які сприяють найбільш ефективному управлінню корпоративною власністю менеджерами й акціонерами, а також є базою взаємин між акціонерами та менеджерами. Розроблено методи локалізації опортуністичної поведінки у відносинах власності АТ, які дозволяють визначити фактори, які обмежують опортуністичну поведінку у відносинах власності. Запропоновано механізм її запобігання, який дає змогу визначити головний принцип мінімізації опортунізму - недопущення конфлікту, оскільки основою опортунізму є конфлікт інтересів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-141-21 + У9(4УКР)291.6-141-21 +
Шифр НБУВ: РА354729

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Гречко О. В. 
Механізми стратегічного управління конкурентоспроможністю авіакомпаній: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Гречко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.

Запропоновано концепцію синтезу механізмів стратегічною управління конкурентоспроможністю авіакомпанії, впровадження якої забезпечує розвиток конкурентного потенціалу авіакомпанії, що підвищує доходність авіакомпанії за рахунок збільшення її ринкової частки. Концепція базується на системному підході та інтеграції класичної моделі стратегічного планування та системи збалансованих показників. У межах концепції розроблено механізм стратегічного планування конкурентоспроможності авіакомпанії на основі сценарного підходу, механізм стратегічного управління конкурентоспроможністю авіакомпанії, механізм моніторингу системи ключових показників досягнення конкурентних переваг авіакомпанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-13-21
Шифр НБУВ: РА383992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Скидоненко Н.В. 
Організаційний механізм взаємодії авіакомпаній з суб'єктами ринку туристичних послуг: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.В. Скидоненко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено методичні, організаційні та практичні підходи щодо забезпечення ефективності взаємодії авіакомпанії з суб'єктами ринку туристичних послуг. Розкрито сутність авіатуристичної послуги. Визначено фактори, які впливають на формування потреби в авіатуристичній послузі. Досліджено взаємовідносини авіакомпаній з суб'єктами ринку туристичних послуг. Описано види взаємодії авіакомпанії з туристичним підприємством. Досліджено тенденції розвитку ринку авіатуристичних перевезень. Висвітлено методичні засади створення інноваційної форми спільної діяльності авіакомпанії з суб'єктами ринку туристичних послуг. Проаналізовано передумови створення авіатуристичного кластеру, обгрунтовано необхідність їх формування в Україні. Запропоновано модель взаємодії авіакомпаній з суб'єктами ринку туристичних послуг. Обгрунтовано методичні підходи щодо оцінювання ефективності функціонування авіатуристичного кластеру, зокрема, розроблено збалансовану систему показників його діяльності. Запропоновано організаційний механізм взаємодії суб'єктів авіатуристичного кластеру. З урахуванням специфіки його діяльності визначено чинники успіху його створення. Наведено рекомендації щодо впровадження партнерства з метою забезпечення використання потенціалу авіакомпаній і туристичних підприємств України. Проаналізовано основні напрями підвищення ефективності функціонування організаційного механізму взаємодії авіакомпанії з суб'єктами ринку туристичних послуг, обгрунтовано рекомендації щодо його впровадження. Створено комплекс заходів щодо удосконалення системи авіатуристичних перевезень і схему розробки та реалізації авіатуристичної послуги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1 + У9(4УКР)441.358 +
Шифр НБУВ: РА367319

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Сімкова Т. О. 
Організаційно-економічне забезпечення управління якістю послуг аеропортів: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. О. Сімкова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 18 с.: рис., табл. — укp.

Вперше розроблено й обгрунтовано систему організаційно-економічного забезпечення управління якістю аеропортових послуг, що включає економіко-математичну модель, побудовану на оцінюванні сукупності факторів виробничо-пасажирського процесу за рахунок виокремлення функціональних підсистем і врахування комплесних витрат. Удосконалено методичний підхід до оцінювання рівня якості послуг в аеропортах шляхом встановлення основних факторів їх забезпечення, а також модель факторного типу управління витратами. Розроблено методичне забезпечення управління якістю аеропортних послуг у напряму визначення складових "петлі якості".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1
Шифр НБУВ: РА380029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Гурнак М.В. 
Організаційно-економічний механізм диверсифікації діяльності авіапідприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.В. Гурнак ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Проаналізовано особливості аеропортів цивільної авіації (ЦА) в контексті наявності мотиваційних чинників для проведення заходів диверсифікації діяльності аеропортів, літако-ремонтних та авіапідприємств ЦА України. Висвітлено та адаптовано концепції реінжинірингу до умов авіатранспорту (АТ) та вдосконалено принципи хендлінгового обслуговування, що диверсифікує авіатранспортний бізнес. Проведено класифікацію послуг АТ, описано модель організаційно-економічного механізму диверсифікації їх діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-43
Шифр НБУВ: РА371256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Карпунь О.В. 
Організаційно-економічний механізм логістичного управління системою пасажирського сервісу авіакомпанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Карпунь ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Удосконалено теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо логістичного управління системою пасажирського сервісу авіакомпанії. Запропоновано організаційно-економічний механізм зазначеного управління, суттю якого є цілеспрямований вплив на просторово-часову синхронізацію та координацію процесів обслуговування пасажирів, а також узгодження економічних інтересів безпосередніх і опосередкованих учасників ринку авіатранспортних послуг шляхом оптимізації логістичних потоків для забезпечення найбільш повного задоволення потреб пасажирів упродовж всього обслуговування "від дверей до дверей" й економічної ефективності авіакомпанії. Використання запропонованого організаційно-економічного механізму надало можливість удосконалити процес управління пасажирським сервісом авіакомпанії шляхом формування логістичних ланцюгів обслуговування та визначення оптимальних рівнів сервісу для різних категорій пасажирів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-591-21 +
Шифр НБУВ: РА346798

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Клименко Г.А. 
Організаційно-економічний механізм модернізації повітряних суден вантажних авіакомпаній: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.А. Клименко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

У ході дослідження запропоновано комплекс інструментів для реалізації модернізації повітряних суден (ПС) у вантажних авіакомпаніях, що складається з організаційно-економічного механізму модернізації ПС, організаційної системи реалізації процесу модернізації типів ПС у вантажних авіакомпаніях, системи моніторингу модернізованих літаків, запропонованих методичних підходів до розрахунків оптимальних показників транспортної роботи вантажних авіакомпаній та оптимальних показників економічної ефективності модернізації ПС. Використання комплексу досліджених і запропонованих інструментів сприяє покращанню плказників транспортної роботи вантажних авіакомпаній та підвищенню їх конкурентоспроможності на внутрішньому та міжнародному ринках вантажних повітряних перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1 +
Шифр НБУВ: РА367201

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Литвиненко С.Л. 
Організаційно-економічний механізм технічного забезпечення вантажних авіакомпаній чартерного типу: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.Л. Литвиненко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Вирішено науково-практичне завдання формування механізму технічного забезпечення вантажних авіакомпаній чартерного типу, розроблено відповідні методичні, організаційні положення та практичні рекомендації. Запропоновано комплекс інструментів для вдосконалення підсистеми технічного забезпечення даних авіакомпаній, який складається з організаційно-економічного механізму їх технічного забезпечення, економіко-математичної моделі розміщення системи центрів технічної підтримки, базується на вдосконалених концептуальних засадах взаємодії систем центрів технічної підтримки та мобільних станцій технічного обслуговування, а також передбачає використання запропонованої методики взаєморозрахунків між групою вантажних авіакомпаній чартерного типу за спільної експлуатації системи центрів технічної підтримки. Використання комплексу інструментів сприяє покращанню технічного обслуговування повітряних суден групи авіакомпаній у разі їх відриву від основного місця базування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-571 +
Шифр НБУВ: РА359619

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського