Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421 в611$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Лумпова Т. І. 
Інтеграція інформаційно-статистичних ресурсів для вивчення ринків: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.10 / Т. І. Лумпова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Запропоновано концептуальне рішення щодо архітектури системи. Дане рішення є базою для створення інформаційної моделі національного ринку товарів і послуг. Розглянуто її використання для маркетингових досліджень та моніторингу стану ринків. Досліджено проблематику створення репозитарія метаданих як первинного інструменту, що забезпечує підтримку процесу статистичного виробництва від збирання статистичної інформації в єдиному інтегрованому сховищі до обслуговування запитів користувачів і є базою для створення інструментарію забезпечення якості даних. Надано методичні рекомендації щодо інтеграції інформації з різних джерел статистичної й адміністративної інформації. Розроблено методику практичної реалізації статистичної інформаційної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 в611.326 + У9(4УКР)442 в611.326
Шифр НБУВ: РА372302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Лотоцька М.Р. 
Моделювання розвитку просторової структури ринку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / М.Р. Лотоцька ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Розроблено концепцію моделювання розвитку просторової структури ринку, побудовану на моделях дифузії ринкового продукту, яка дозволяє знизити невизначеність на рівні структури та математичної формалізації, а також спрогнозувати тенденції розвитку окремих суб'єктів господарювання. На підстаі розробленої моделі дифузії ринкового продукту з урахуванням конкретних чинників, процесів адаптації, субституції та стохастичних процесів розвитку просторової структури проведено прогноз загального обсягу реалізованої промислової продукції у регіонах України у короткостроковій перспективі. Розглянуто моделі дослідження просторової структури ринку з використанням гравітаційних моделей, реалізація яких дозволяє визначити простори домінування окремих регіонів з урахуванням видатків споживачів. Проведено аналіз ефектів конкуренції, товарної структури, просторової структури та попиту як в системі окремих продуктів, так і в ринковій системі в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 в611 +
Шифр НБУВ: РА368750

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського