Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (443)Книжкові видання та компакт-диски (359)Журнали та продовжувані видання (5034)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Тонєва К.В. 
Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено механізм вибору рекламної кампанії, який базується на принципах адаптації підприємства до зміни зовнішніх і внутрішніх умов його функціонування та дає змогу підвищити обгрунтованість прийнятих управлінських рішень. Створено модель вибору рекламної кампанії підприємств з виділенням контурів внутрішньої та зовнішньої адаптації з метою здійснення адаптації моделі та об'єкта дослідження. Розвинуто модель вибору ефективного обсягу асигнувань на рекламу на базі переваг теоретико-ігрових і експертних моделей, яка дає змогу одержати обгрунтоване сімейство рішень витрат на рекламу. Наведено модель розподілу обсягу асигнувань на рекламу, що представлена у вигляді задачі лінійного програмування та дозволяє здійснити параметричну адаптацію механізму вибору рекламної кампанії підприємства. Удосконалено модель планування його рекламної діяльності, яка враховує ефекти рекламних комунікацій з контурами реакції ринку та споживача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА332853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Борячок В.М. 
Адаптивні моделі та методи організації поставок в системах електронної комерції: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.М. Борячок ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2007. — 19 с.: рис. — укp.

Запропоновано концептуальний підхід до опису систем електронної комерції. Розроблено модель потоків у цих системах, а також модель організації поставок у системах електронної комерції на базі інтеграції розфарбованих і предикатних мереж Петрі, яка може бути використана для автоматизованого керування електронними поставками. Створено метод адаптивного вибору ефективних варіантів виконання замовлень у системах електронних поставок, що дозволяє автоматизувати процес прийняття рішень стосовно пошуку постачальників, зменшити часові витрати та знизити ступінь ризику у процесі прийняття рішень за рахунок зменшення впливу суб'єктивних факторів. Удосконалено прогнозувальну модель з використанням нейромережевих технологій, що дозволяє прогнозувати динаміку змін економічних показників систем електронної комерції для малої вибірки. Удосконалено метод розробки систем електронної комерції на базі використання предикатних мереж Петрі, що дозволяє враховувати множину факторів, які обумовлюють ефективність створення цього класу систем. Наведено практичні рекомендації щодо розробки системи поставок у системах електронної комерції на базі інструментальних засобів CPN ML.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803 ф 121 +
Шифр НБУВ: РА350829

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Велещук С.С. 
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.С. Велещук ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено науково-теоретичні положення та практичні рекомендації щодо впровадження бренд-менеджменту на підприємстві, який дає змогу сформувати нову ідеологію його стратегічного розвитку за умов трансформації відносин конкуренції, що має вирішальне значення для забезпечення довготривалого успіху. Розкрито зміст основних понять бренд-менедженту, визначено зміст складових елементів бренда. Побудовано модель управління брендом, до якої включено структурно-логічну схему управлінських дій з визначенням їх циклічності, що дає змогу диференціювати дані процеси. Обгрунтовано концептуальні підходи щодо впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємства, які дають змогу реалізувати дану систему залежно від ступеня розвитку бренда, специфіки виробництва та готовності до її використання в управлінській діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.51-212.1 + У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА357199

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Приходченко Я.В. 
Бренд-менеджмент торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Я.В. Приходченко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми теоретичних, методичних і практичних аспектів бренд-менеджменту торговельних підприємств. Розкрито суть поняття "бренд торговельного підприємства". Обгрунтовано концепцію бренд-менеджменту торговельних підприємств. Визначено складові елементи бренду підприємства (бренд товару й імідж підприємства). Встановлено, що концептуальною основою бренд-менеджменту торговельних підприємств за умов маркетингової орієнтації є система бренд-менеджменту. Проведено діагностування спроможності торговельних підприємств щодо реалізації бренд-менеджменту. Досліджено систему бренд-менеджменту та оцінено ефективність бренд-менеджменту даних підприємств. Розроблено комплексну систему бренд-менеджменту на підставі маркетингу та рекомендації щодо впровадження її складових систем, підсистем і елементів у практичну діяльність. Розроблено стратегічний набір бренд-менеджменту для підприємств, використання яких має сприяти підвищенню ефективності їх діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА363405

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Лео М. В. 
Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Лео ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність та місце брендингу у системі маркетингу підприємств, концептуальні підходи до позиціювання брендів, суб'єктно-об'єктний підхід до структуризації ринку комерційної нерухомості. Сформовано методику дослідження кон'юнктури ринку комерційної нерухомості, визначено основні індикатори розвитку. Проведено детермінантний аналіз формування стратегій позиціювання брендів підприємств на ринку комерційної нерухомості та стратегічне оцінювання технологій брендингу об'єктів комерційної нерухомості. Обгрунтовано нові підходи до брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості, розроблено конкретні пропозиції щодо впровадження адміністрування брендингу інтегрованої маркетингової технології й організаційного механізму брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)421.21
Шифр НБУВ: РА381353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Завгородня Т. В. 
Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Т. В. Завгородня ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз маркетингових технологій створення та розвитку глобальних брендів. Обгрунтовано ключові напрями, пріоритетні моделі й інструменти їх побудови на корпоративному та державному рівнях. Розглянуто сутнісну характеристику бренда та визначено його місце в системі міжнародного маркетингу компанії. Проведено маркетингову типізацію брендів у міжнародній економічній діяльності. Досліджено вплив глобального бренда на життєвий цикл товару на світовому ринку. Визначено передумови виникнення, рушійні сили та сучасні тенденції розвитку глобального брендинга. Проведено порівняльний аналіз експлікативних моделей управління брендами та систематизовано методи визначення цінності та вартості брендів у міжнародній економічній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА370843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Ромат Є.В. 
Державне управління рекламною діяльністю в Україні (теоретико-методологічний аспект): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Є.В. Ромат ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади державного управління рекламною діяльністю. Запропоновано визначення понять "державне управління рекламною діяльністю", "державна політика в галузі реклами", "система громадського саморегулювання рекламної діяльності", "маркетинг державного управління". Проведено аналіз головних елементів, принципів, форм державного управління рекламною діяльністю. Досліджено генезис та сучасний стан української реклами. Запропоновано концептуальні моделі державного управління рекламною діяльністю, на базі яких розроблено підходи щодо вдосконалення його інституційної системи. Визначено основні напрями трансформації моделей даного типу. Виявлено центральне протиріччя державної політики в галузі реклами та запропоновано підходи щодо його розв'язання. Досліджено інституційні засади державного управління рекламною діяльністю в Україні, розглянуто комплекс проблем, пов'язаних з її нормативно-правовим забезпеченням, а також особливості системи органів центральної виконавчої та судової влади, регулювання реклами органами місцевого самоврядування та формування системи саморегулювання рекламної діяльності. Проведено комплексний аналіз її функціонування в Україні, виявлено основні напрями взаємодії органів державного управління з даною системою. Охарактеризовано систему рекламних комунікацій органів державної влади у взаємозв'язку з іншими засобами маркетингових комунікацій. Конкретизовано можливості застосування принципів маркетингу в державному управлінні. Обгрунтовано підходи щодо формування комунікаційних стратегій органів державного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-21 +
Шифр НБУВ: РА329974

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Чорток Ю.В. 
Еколого-економічний механізм управління логістичною системою торговельного підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06 / Ю.В. Чорток ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2010. — 21 с. — укp.

Розроблено науково-методичні підходи до визначення оптимального розміру замовлення з урахуванням витрат на компенсацію екодеструктивного впливу діяльності, вибору варіанта розроділу товарів, що дозволяє вибрати оптимальний за часом, економічними витратами й екодеструктивним впливом варіант розподілу товарів торговельним підприємством. Запропоновано систему еколого-економічних показників оцінки управління та теоретичні засади формування еколого-економічного механізму управління логістичною системою торговельного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1-21
Шифр НБУВ: РА371498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Кужилєва О.В. 
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Кужилєва ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичні засади формування інноваційного потенціалу торгових марок підприємств ринку кондитерських виробів. Розкрито зміст понять "інновації", "інноваційний процес", "інноваційний потенціал торгової марки". Удосконалено методи сегментації, теорію архетипів та сформовано системний підхід щодо формування інноваційного потенціалу торгової марки підприємства на основі врахування тенденцій розвитку ринку, утворення його структури та ємності, визначення сприйняття та очікувань споживачів продукції. Розроблено методичний підхід щодо побудови консенсусних карт як теоретичної бази формування інноваційного потенціалу торгової марки. Удосконалено методи сегментації ринку інноваційних товарів. Запропоновано технологію побудови інноваційного потенціалу та методичний підхід щодо формування системи його інформаційного забезпечення. Розроблено механізм та показники комплексної оцінки інноваційного потенціалу торгової марки підприємств кондитерської галузі на підставі застосування психологічних прийомів та розрахункового індексного методу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.71-55 +
Шифр НБУВ: РА353968

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Мельник 
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Інна Валеріївна Мельник ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в 05 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА349585

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Халіабех Мохд Салім 
Маркетингові стратегії післяпродажного обслуговування: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Халіабех Мохд Салім ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Розроблено теоретичні принципи і методи організації післяпродажного обслуговування для комплексного вирішення всіх завдань маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано питання організації післяпродажного обслуговування в провідних компаніях світу і на підприємствах України. Розроблено схему реалізації товарів у процесі післяпродажного обслуговування. Сформовано систему потреб, які необхідно реалізувати, і досліджено питання прийняття рішень споживачем в умовах післяпродажного обслуговування. Запропоновано нову категорію - життєвий цикл споживача. Розглянуто питання формування стратегій післяпродажного обслуговування. Сформульовано сутність, мету і завдання маркетингу супроводу. Досліджено проблеми післяпродажного обслуговування в системі транспортного маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803
Шифр НБУВ: РА310384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Івченко А. В. 
Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів: автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / А. В. Івченко ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано маркетингові та фармакоекономічні підходи щодо визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів на підставі результатів аналізу динаміки захворюваності на виразкову хворобу шлунку та дванадцятипалої кишки, моніторингу ринку противиразкових препаратів, особливостей позиціонування торговельних марок та їх виробників у конкурентному середовищі вітчизняного фармацевтичного ринку, відмінностей споживання противиразкових ліків в областях України. Запропоновано підхід щодо визначення стратегічної ринкової позиції торговельних марок лікарських препаратів. Розроблено модель формування конкурентного потенціалу торговельних марок аналізованої групи препаратів з урахуванням існуючого рівня розвитку та факторів впливу на формування перспективного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к4 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА373369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Оборська Г.Г. 
Моделі і методи оцінки ефективності зовнішніх комунікацій в рекламних проектах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Г.Г. Оборська ; Одес. нац. морський ун-т. — О., 2010. — 19 с. — укp.

Розроблено методи та моделі оцінки ефективності зовнішніх комунікацій у рекламних проектах. Запропоновано концептуальну модель, яка враховує зміни станів системи споживачів і містить методи організаційного управління рекламними проектами. Розроблено модель кількісного оцінювання ефективності рекламних проектів 6A's за усередненими характеристиками згідно з класами проектів. Запропоновано "самонавчальну" інформаційно-аналітичну систему, що дозволяє автоматизувати процес керування унікальними рекламними проектами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164
Шифр НБУВ: РА373326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Динчев С.В. 
Моделювання ефективної рекламної політики підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Динчев ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 16 с. — укp.

На підставі використання системного підходу і теорії багаторівневих ієрархічних систем розроблено концепцію синтезу ефективної рекламної політики підприємства. Зазначено, що її реалізація сприяє підвищенню ефективності збутової діяльності та забезпечує досягнення конкурентних переваг на ринку. На основі запропонованої концепції розроблено комплекс економіко-математичних моделей, що дозволяють вирішити такі складні проблеми управління рекламною політикою підприємства, як оптимізація процесу стратегічного планування рекламної діяльності, визначення оптимального обсягу рекламного бюджету, оптимізація процесів медіа-планування, оцінка ефективності реклами. Синтезовано метод розподілу коштів рекламного бюджету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.301 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА329876

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Швець А. І. 
Організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / А. І. Швець ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. — Л., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення та практичні рекомендації, спрямовані на вдосконалення організаційно-економічного механізму регулювання рекламної діяльності в Україні. Подано визначення маркетингу та вдосконалено його змістову сутність. Простежено взаємозв'язки процесу маркетингових комунікацій, рекламного комунікаційного процесу та процесу розробки рекламної кампанії. Запропоновано організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні як взаємопов'язаної організаційної системи, що спрямована на вдосконалення державного управління на основі перебудови взаємовідносин між органами державної влади та суб'єктами рекламного саморегулювання. Обгрунтовано принципи державної політики в галузі реклами, що покликана усунути суперечності між дотриманням юридичних та особистих прав громадян, з одного боку, та вимогами економічного розвитку держави, що передбачає розвиток рекламного ринку, - з іншого. Запропоновано концепцію розвитку та регулювання рекламної діяльності, визначено інструменти регулювання рекламної діяльності за умов нестабільного економічного розвитку, напрями вдосконалення вітчизняного організаційно-економічного механізму регулювання рекламної діяльності з урахуванням досвіду зарубіжних країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81
Шифр НБУВ: РА383939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Файвішенко Д. С. 
Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. С. Файвішенко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Визначено сутність і показано роль брендингу у сучасному бізнесі. Розкрито та проаналізовано аксіологію бренду, визначено його атрибути, які впливають на споживчий вибір. Досліджено існуючі методи оцінювання цінності бренду, виявлено їх переваги та недоліки. Узагальнено теоретичний досвід і показано сферу використання методології функціонального підходу. Розкрито функціональну природу бренду й удосконалено класифікацію його функцій. Обгрунтовано доцільність, визначено можливості та специфіку застосування функціонального підходу до оцінювання ефективності брендингу. Розкрито діалектику взаємозв'язку позиціювання та функціональної структури бренду. Проаналізовано та систематизовано фактори, які впливають на ефективність бренду. Розроблено методичні положення щодо оцінювання ефективності брендингу на основі функціонального підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА384218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Бук Л.М. 
Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.М. Бук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 21 с. — укp.

Вирішено задачу запровадження, оцінювання та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. На засадах узагальнення літературних джерел систематизовано види та функції торгової марки. Розроблено складові визначення значущості марки для покупців і підприємств. На підставі аналізу поглядів науковців, дослідження діяльності підприємств споживчої кооперації сформовано комплекс показників для оцінювання товарного знаку даної кооперації та марок її підприємств. Запропоновано методичні положення щодо визначення результату комунікативного впливу марки на місці продажу на підставі коефіцієнтів, що одержують в результаті дослідження, та способи його посилення. Розроблено концептуальну модель запровадження та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. Запропоновано методичні підходи до її оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА346783

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Чмаріна В.В. 
Регулювання діяльності місцевих ринків з продажу споживчих товарів: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / В.В. Чмаріна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми регулювання діяльності місцевих ринків з продажу споживчих товарів. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат щодо регулювання діяльності даних ринків. Обгрунтовано концептуальні засади такого регулювання та чинники, що забезпечують цей процес. Визначено місце та роль ринків з продажу споживчих товарів у загальній структурі функціонування підприємств внутрішньої торгівлі. Проведено моніторинг стану й оцінено діючі важелі регулювання діяльності місцевих ринків з продажу споживчих товарів. Запропоновано методичний підхід до розробки стратегій регулювання діяльності місцевих ринків з продажу споживчих товарів. Розроблено організаційну схему регулювання діяльності даних ринків і регулювання діяльності суб'єктів торговельного підприємництва. Запропоновано методичний підхід до регулювання плати за утримання торговельного місця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0-803.4 +
Шифр НБУВ: РА365358

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Капінус Л.В. 
Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л.В. Капінус ; Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено процес підвищення ефективності управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. Конкретизовано сутність понять "управління поведінкою споживачів" і "реклама". Доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами, зокрема, такі, як тип рекламного часу (активний і пасивний часові періоди), спосіб сприйняття споживачем (звукова, візуальна, на дотик, аромореклама), тип візуалізації (динамічна та статична). Удосконалено модель поведінки споживачів, в якій враховано споживчий ризик під час процесу прийняття рішення про покупку, а також фактор часу. Досліджено споживчі переваги з метою сегментування ринку, акцентовано увагу на відповідності стилю рекламного звернення кожному сегменту. Оцінено ставлення споживачів до рекламного звернення й інших атрибутів торговельної марки за допомогою різних методичних підходів: методики "SERVQUAL", моделі Фішбейна, методів ідеальної позначки та Богомаз - Зозульова. Запропоновано удосконалену модель Фішбейна, яка допоможе підприємствам виявити споживче ставлення до повторних покупок з метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів. Із викорстанням методу розрахунку й алгоритму підвищення продуктивності реклами, матриці "продуктивність реклами - ставлення споживачів" розроблено методичні рекомендації щодо проведення заходів, спрямованих на зростання продуктивності підприємства. Розроблено процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, в якому виділено такі етапи: планування поведінки споживачів, організація й управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, контроль за їх поведінкою, ставленням до товару та рекламною діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8 + У9(4УКР)421.0-803.81
Шифр НБУВ: РА372786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Віннікова І.І. 
Рекламна діяльність фармацевтичних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.І. Віннікова ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні та прикладні проблемні питання підвищення ефективності рекламної діяльності фармацевтичних підприємств України. Узагальнено теоретичні засади рекламного менеджменту, визначено специфіку реалізації його принципів та інструментів на фармацевтичному ринку. Наведено оцінку сучасного стану та визначено перспективи розвитку рекламної діяльності фармацевтичних підприємств України. Проаналізовано вплив факторів маркетингового середовища на їх функціонування. Виявлено, що цільова аудиторія реклами лікарських засобів сегментується за віком і прибутками. Визначено найбільш ефективні способи рекламування лікарських засобів з урахуванням характеристик цільової аудиторії, а також специфічних властивостей основних груп препаратів. Обгрунтовано шляхи удосконалення планування рекламних кампаній на ринку лікарських засобів. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної діяльності фармацевтичних підприємств і розроблено відповідний інструментарій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952 + У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА346205

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського