Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (371)Книжкові видання та компакт-диски (297)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Тарасюк М.В. 
Бюджетування в торговельних підприємствах та об'єднаннях: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.В. Тарасюк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2006. — 26 с. — укp.

Визначено суть і особливості бюджетування та бюджету, удосконалено їх класифікацію. Обгрунтовано мету, цілі та принципи бюджетування, етапи його впровадження та технологію функціонування. Досліджено досвід бюджетування у реальному секторі, стан бюджетування в торгівлі, готовність підприємств і об'єднань торгівлі до його впровадження. Вивчено ринок програмних продуктів для автоматизації бюджетування. Розроблено пропозиції щодо формування системи його інформаційного забезпечення у незалежному підприємстві та торговельному об'єднанні з урахуванням вимог системи збалансованих показників і системи менеджменту якості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-93 +
Шифр НБУВ: РА341893

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Дем'яненко Г.Є. 
Економічна безпека торговельного підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / Г.Є. Дем'яненко ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Конкретизовано суть економічної безпеки як складової національної безпеки держави та уточнено відповідне поняття для торговельного підприємства. Під системою економічної безпеки держави запропоновано розуміти упорядкований комплекс взаємовідносин у країні, в якому безперервно відбуваються процеси взаємодії економічних інтересів суб'єктів економічної безпеки та внутрішніх і зовнішніх загроз цим інтересам. Обгрунтовано складові загальної економічної безпеки торговельного підприємства та визначено їх кількісні параметри. Наведено методику економічних негативів для торговельних підприємств Донецького регіону, які створюють умови їх небезпеки, що дає змогу обирати найбільш ефективні та дійові шляхи захисту торговельної діяльності. Доведено, що між факторами, які визначають рівень економічної безпеки підприємства, існує тісний зв'язок, що підтверджує необхідність комплексного застосування запропонованих індикаторів. Створено комплексну діагностичну програму забезпечення економічної безпеки та її оперативного регулювання залежно від зміни середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-99 +
Шифр НБУВ: РА327501

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Юсипович О.І. 
Економічні ризики та їх вплив на товарооборот: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.І. Юсипович ; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. — Л., 2007. — 17 с. — укp.

Досліджено проблеми аналізу та мінімізації впливу економічних ризиків на обсяг і структуру товарообороту торговельних підприємств, які реалізують засоби захисту рослин в Україні. Уточнено сутність категорії "ризик". Охарактеризовано основні види ризиків суб'єктів економічних відносин. Зокрема, розглянуто економічні, господарські та підприємницькі ризики. Наведено класифікацію економічних ризиків за ознаками, що забезпечують їх детальний аналіз та мінімізацію. Побудовано алгоритм регулювання впливу економічних ризиків на товарооборот торговельного підприємства. Проаналізовано та ідентифіковано основні економічні ризики, що впливають на реалізацію засобів захисту рослин в Україні. Розроблено модель взаємозв'язку основних економічних ризиків й обсягу та структури товарообороту засобів захисту рослин. На підставі використання методу економіко-математичного моделювання розроблено нові підходи щодо мінімізації економічних ризиків у процесі планування діяльності торговельних підприємств, які реалізують засоби захисту рослин в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-99 +
Шифр НБУВ: РА353989

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Бугріменко Р.М. 
Ефективність політики управління фінансуванням обігових активів торговельних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / Р.М. Бугріменко ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2003. — 17 с. — укp.

Описано технологію формування ефективної політики фінансування обігових активів підприємств торгівлі. Висвітлено методику побудови матричного балансу з метою формування оптимальної структури джерел фінансування поточних активів та алгоритм оптимізації структури джерел фінансування обігових активів. Розглянуто методику вибору потенційних джерел фінансування обігових активів підприємств галузі на основі ранжування можливих джерел за показниками гнучкості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-572-93-21 +
Шифр НБУВ: РА328049

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Зубков С.О. 
Ефективність політики фінансування необоротних активів підприємств торгівлі: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.О. Зубков ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено питання формування політики фінансування необоротних активів підприємств торгівлі. Запропоновано визначення даних активів. Удосконалено та доповнено класифікацію необоротних активів підприємств торгівлі, основних засобів і джерел їх фінансування. Проаналізовано теоретичні аспекти необоротних активів та їх складових елементів. Запропоновано принципи та визначення політики фінансування активів. Розвинуто систему показників оцінки ефективності використання необоротних активів підприємств торгівлі. Розроблено комплексну систему показників оцінки ефективності політики фінансування даних активів. Обгрунтовано методичний підхід щодо формування такої політики. Удосконалено й адаптовано до потреб політики фінансування багатокритеріальні методи оптимізації джерел фінансування необоротних активів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-572-93 +
Шифр НБУВ: РА355561

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Никитенко О.О. 
Ефективність фінансового управління торговельним підприємством: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / О.О. Никитенко ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано сутність фінансового управління підприємствами торгівлі та запропоновано класифікацію його складових на підставі дослідження їх функцій та особливостей застосування. Розроблено методику оцінки ефективності фінансового управління на торговельному підприємстві. Виявлено основні тенценції та проблеми управління власним і позиковим капіталом на підприємствах торгівлі Донецької області. Наведено оцінку ефективності управління фінансовими ризиками на підприємствах торгівлі. Обгрунтовано доцільність бюджетування як методу організації фінансового управління, наведено рекомендації щодо застосування реінжинірингу для здійснення радикальних змін у даному процесі. На підставі узагальнення тенденцій фінансових показників і диференціації їх нормативів створено методику інтегральної оцінки ефективності фінансового управління торговельним підприємством, що сприяє підвищенню якості прогнозно-аналітичних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-93-21-07 +
Шифр НБУВ: РА333730

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Савельєва К.В. 
Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового управління підприємствами: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / К.В. Савельєва ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Узагальнено основні підходи до розуміння зв'язків підприємств з громадськістю, виявлено проблеми маркетингового управління цими зв'язками, вдосконалено класифікацію громадськості, розглянуто поняття стратегічного набору в сфері зазначених зв'язків. Надано визначення комплексної маркетингової системи їх потенціалу. Проведено маркетингові дослідження практики використання зв'язків з громадськістю у підприємствах за напрямками: діагностика комплексної маркетингової системи потенціалу зв'язків, моніторинг громадської думки, маркетинговий контролінг діяльності підприємств у даній сфері. Наведено рекомендації щодо вдосконалення управління зв'язками з громадськістю за умов маркетингової орієнтації підприємств. Розроблено комплексну маркетингову систему потенціалу цих зв'язків. Запропоновано систему стратегічних наборів, які враховують основні параметри діяльності щодо зв'язків з громадськістю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-212.1 + У9(4УКР)421.1-21 + У9(4УКР-4ДОН)290-212.1 + У9(4УКР-4ДОН)421.1-21 +
Шифр НБУВ: РА328641

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Боліновська Н.Я. 
Інвестиційна привабливість та ефективність відтворення потенціалу торговельного підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.Я. Боліновська ; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. — Л., 2008. — 19 с. — укp.

Визначено економічний зміст інвестиційної діяльності у торгівлі, напрямки її трансформації за умов обмеженості власних ресурсів. Обгрунтовано стратегії формування та реалізації інвестиційного потенціалу торговельного підприємства, її відповідні економічні поняття та категорії. Визначено систему оцінювання та методичний інструментарій управління капіталом за умов потреби росту інвестиційної привабливості підприємств торгівлі. Проведено економічне діагностування впливу середовища на їх конкурентоспроможність та інвестиційну привабливість відтворення ресурсів у торгівлі. Розроблено систему оцінювання та планування ефективності інвестування у торгівлі. Обгрунтовано систему моніторингу та бізнес-планування інвестиційних процесів у даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-56 +
Шифр НБУВ: РА360688

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Стельмах О.О. 
Інтерактивні маркетингові комунікації в менеджменті підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.О. Стельмах ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми теоретичних і методологічних напрямків формування й управління інтерактивними маркетинговими комунікаціями. Узагальнено основні підходи щодо розуміння їх суті й особливостей. Розкрито суть понять "прямий маркетинг", "інтерактивний маркетинг", "інтерактивні маркетингові комунікації". Проаналізовано інформаційне забезпечення управління комунікаціями, здійснено моніторинг інтерактивних маркетингових комунікацій, діагностику управління Інтернет-комунікаціями. Розроблено комплексну систему інтерактивних маркетингових комунікацій і рекомендацій щодо її впровадження. Запропоновано стратегії управління даними комунікаціями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-210.302 +
Шифр НБУВ: РА341989

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Лутай А.П. 
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.П. Лутай ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 19 с. — укp.

Розглянуто пріоритетні завдання державної політики у сфері інформаційної інфраструктури. Визначено основні проблеми інформаційного забезпечення маркетингової діяльності сучасних підприємств. Запропоновано матрицю інформаційної насиченості даної діяльності; оцінено якість інформації, залученої на досліджених підприємствах. Проаналізовано інформаційний ризик підприємства, а також використання маркетингової інформації різними структурними підрозділами апарату керування. Визначено основні причини відсутності на торговельних підприємствах логістичних інформаційних систем. Висвітлено аспекти реалізації програмної та проектної стратегії маркетингових досліджень на підприємствах. Вивчено основні показники результативності господарської діяльності досліджених підприємств, а також проаналізовано використання інформаційних технологій та наведено систему необхідної маркетингової інформації. Запропоновано заходи щодо зниження рівня інформаційного ризику, зокрема, створення систем трьох груп: планових, диспозитивних, виконавчих. Наведено алгоритм розробки інформаційної логістичної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-211.1 ф + У9(4УКР-4ДОН)421.1-211.1 ф +
Шифр НБУВ: РА333488

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ільєнко Ю.І. 
Інформаційне забезпечення управління торговельним підприємством на основі агентного підходу: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю.І. Ільєнко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості інформаційного забезпечення (ІЗ) системи управління торговельним підприємством, визначено місце та роль агентного підходу до такого управління. Запропоновано концепцію ІЗ даної системи на підставі агентного підходу, яка є системою положень щодо раціоналізації управлінської діяльності шляхом інформаційної підтримки розробки управлінських рішень з урахування суб'єктивних факторів взаємодії учасників інформаційних комунікацій. Запропоновано методичний підхід щодо розробки системи ІЗ управління підприємством торгівлі на підставі агентного підходу. Визначено технологічні аспекти використання агентних систем. Розроблено організаційно-економічний механізм впровадження агентних імітаційних моделей у систему ІЗ управління торговельним підприємством.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-210.302
Шифр НБУВ: РА374914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Спіцина Н.М. 
Інформаційний сервіс у системі управління торговельним підприємством: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.М. Спіцина ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади надання інформаційного сервісу управлінському персоналу підприємства. Запропоновано концепцію даного сервісу для підтримки прийняття управлінських рішень і реалізації тоговельних бізнес-процесів, що дозволяє досягти визначених економічних і соціальних цілей. У межах концепції вдосконалено понятійний апарат стосовно з'ясування інформаційної потреби, а також щодо системи інформаційного сервісу. Обгрунтовано вибір комплексу показників системи інформаційного сервісу підприємства й інструментальних засобів їх оцінювання, які є підставою під час вибору стратегії управління. Розроблено організаційно-економічний механізм реалізації процесів управління інформаційним сервісом на торговельному підприємстві, який грунтується на апаратно-програмних, кадрових ресурсах, організаційних, методичних та інших засадах, що дозволяє вдосконалити організаційну структуру та підвищити економічну ефективність управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-210.302 +
Шифр НБУВ: РА357110

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Пчелянська Г.О. 
Інфраструктура аграрного ринку у формуванні цін на сільськогосподарську продукцію: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Г.О. Пчелянська ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичні узагальнення та висвітлено сутність інфраструктури ринку як інституційної системи. Визначено поняття ціноутворення у системі ринкового механізму та методологію визначення ціни на продукцію аграрного ринку, здійснено аналіз ринку Вінничини. Проаналізовано попит, пропозицію й інфраструктуру аграрного ринку області, визначено особливості ціноутворення на сільськогосподарську продукцію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.151 +
Шифр НБУВ: РА368858

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Лупак Р.Л. 
Конкурентоспроможність торговельного підприємства та механізм її забезпечення: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Р.Л. Лупак ; Укоопспілка. Львів. комерц. акад. — Л., 2008. — 21 с. — укp.

Розглянуто економічну категорію конкурентоспроможності підприємства та трансформацію її забезпечення. Обгрунтовано функціональні та соціально-економічні особливості конкурентоспроможності торгівлі. Розроблено методичні засади та системно-цільову модель відтворення конкурентоспроможності торговельного підприємства за умов ефективного використання конкурентних переваг. Розраховано та систематизовано показники оцінки конкурентоспроможності даних підприємств різних форм власності. Обгрунтовано використання комплексного методу її інтегрального оцінювання та запропоновано карту портфелю конкурентних переваг як засіб системного управління. Наведено методичний інструментарій побудови прогнозної моделі й удосконалено систему управління конкурентною стратегією. Обгрунтовано форми та методи економічного забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-13 +
Шифр НБУВ: РА358355

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Верещагін В.В. 
Контролінг як система управління реальними інвестиціями торговельного підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / В.В. Верещагін ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2004. — 25 с.: рис. — укp.

Досліджено теоретичні засади контролінгу як системи управління реальними інвестиціями торговельного підприємства, сучасний стан реальних інвестицій та основні передумови введення їх контролінгу на даних підприємствах України, а також проведено дослідження щодо удосконалення системи контролінгу управління реальними інвестиціями на підприємстві та обгрунтовано нові теоретичні підходи щодо його застосування. Розроблено конкретні пропозиції щодо практичного використання інвестиційного контролінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-56-218 +
Шифр НБУВ: РА329961

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Шерстюк О.Л. 
Контрольно-аналітичні оцінки інвестиційної привабливості торговельних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / О.Л. Шерстюк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2003. — 25 с. — укp.

Проаналізовано стан інвестиційної діяльності в Україні, обгрунтовано необхідність здійснення контрольних процедур оцінки інвестиційної привабливості торговельних підприємств. Визначено основні принципи, а також розглянуто пропозиції щодо формування інформаційної бази контролю та аналізу даної привабливості. Запропоновано шляхи удосконалення формування фінансової звітності підприємств, що сприятиме підвищенню аналітичних можливостей її використання під час прийняття інвестиційних рішень. Розроблено систему критеріїв інвестиційної привабливості торговельного підприємства, порядок розрахунку критичних значень фінансових показників, запропоновано методику використання комп'ютерних технологій для здійснення контрольних і аналітичних процедур оцінювання інвестиційної привабливості торговельних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-56 +
Шифр НБУВ: РА325736

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Фролова Л.В. 
Логістичне управління торговельним підприємством: теорія та методологія: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.05 / Л.В. Фролова ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2005. — 37 с.: рис. — укp.

Наведено результати дослідження теоретико-методологічних і практичних підходів до логістичного управління діяльністю торговельних підприємств. На підставі вивчення передумов зміни концепції управління підприємством визначено поняття "логістика", "логістичний підхід", "логістизація", "логістичне управління". Розкрито принципи логістичного пізнання, суть, функції та методи логістичного управління підприємством, визначено його місце та роль у підвищенні ефективності функціонування підприємств та виявлено основні відмінності даного управління від традиційного. Доведено необхідність інноваційних змін управління підприємствами на засадах логістики. Розвинуто теорію та методологію розробки механізмів логістичного управління торговельними підприємствами. Обгрунтовано методологічні підходи до розробки та запровадження стратегії такого управління. Охарактеризовано взаємодію процесів, що формують логістичні потоки та системи вздовдж ланцюга товароруху. Удосконалено методологію планування фінансових потоків торговельних підприємств і запропоновано математичну модель їх комплексної оптимізації з метою одержання ефекту синергізму. Розроблено агреговану модель запровадження логістичного управління на базі реінжинірингу потокових процесів. Визначено роль логістичної інформації в управлінні підприємством. Сформовано збалансовану систему показників для оцінки ефективності логістичного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-803.1 +
Шифр НБУВ: РА340888

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Гасило О.О. 
Маркетинговий контролінг в системі управління підприємством: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.О. Гасило ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2005. — 19 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано концепцію маркетингового контролінгу діяльності підприємств, зокрема, визначено суть, види, цілі, задачі, об'єкти, інструменти, принципи, передумови та проблеми, послідовність етапів впровадження маркетингового контролінгу в діяльність підприємств. Досліджено практику здійснення маркетингового контролінгу підприємства торгівлі Донеччини, а саме: проаналізовано інформаційне забезпечення маркетингового контролінгу підприємств, а також практику його планування й організації, проведено моніторинг маркетингового контролінгу. Розроблено інтегровану комплексну систему маркетингового контролінгу, яка складається з систем: інформаційної підтримки маркетингового контролінгу, а також його планування, організації та моніторингу. Відзначено необхідність запровадження запропонованої системи для вдосконалення маркетингового контролінгу діяльності підприємств за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-218 +
Шифр НБУВ: РА335029

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Ткаліченко С.В. 
Математичне моделювання управління запасами в ієрархічних системах (на прикладі торговельних мереж): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / С.В. Ткаліченко ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи оптимізації управління товарними запасами в торговельних мережах з урахуванням невизначеності. Обгрунтовано необхідність використання теорії активних систем у процесі побудови багаторівневих ієрархічних систем управління запасами. Запропоновано систему моделей оптимізації замовлення агентів з урахуванням їх економічної мотивації (стимулювання). Побудовано модель управління торговельними запасами на основі математичного апарату мереж Петрі, який адекватно описує паралельні процеси та причинно-наслідкові зв'язки. Проаналізовано стан управління запасами діючої торговельної мережі, доведено ефективність запропонованих моделей і методик, з використанням яких удосконалено інформаційну систему підприємства. Створено програмний модуль управління запасами з урахуванням стимулювання. Показано позитивний вплив нових методик, моделей та алгоритмів на покращення управління запасами та потоками заявок агентів, зменшення впливу асиметричної інформованості центру та агентів, а також прискорення та спрощення процедури розподілу наявних товарних запасів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-596-21в611 +
Шифр НБУВ: РА363535

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Крючковський Д.О. 
Методи і моделі побудови інформаційних технологій економічного моніторингу для Call-центрів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Д.О. Крючковський ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2007. — 21 с. — укp.

Побудовано когнітивну модель одержання прогнозу та пошуку структурних рішень, яка полягає у генерації та перевірці гіпотез про функціональні структури очікуваної ситуації з метою одержання функціональної структури, що пояснює поведінку очікуваної ситуації. Запропоновано комплекс математичних моделей у вигляді когнітивного моделювання з використанням CRM. Нейронні мережі є найбільш оптимальними для вирішення задач класифікації образів, реалізації пам'яті, прогнозування, оптимізації, фільтрації, тобто задачі, які важко описати символьними моделями і предметна область яких вимагає усвідомлення або погано формалізується за допомогою явно визначеного синтаксису, таким чином, перетворення образів - результати числових операцій, як правило, векторно-матричного множення. Розвинуто структуровані нейронні мережі з глобальними властивостями, зокрема, топологію мережі, алгоритм навчання, схему кодування, які визначають інтерпретацію даних у мережі і результатів їх обробки. Удосконалено механізм навчання нейронних мереж, які застосовуються у різних областях, а також сегментацію потенціально клієнтської бази за умов експлуатації Call-центрів. Розвинуто систему побудови баз дани з використанням CRM технологій, удосконалено її функції: збору, збереження й обробки інформації для представлення користувачам і функціонування Call-центрів. Проведено сегментацію ринку за стратами та тимчасовими параметрами населення. Як інструментарій побудовано комп'ютерну програму "Концептуальний аналіз і Моделювання" (КАМ). Основними вимогами до комп'ютерної системи є відкритість до буть-яких можливих змін множини факторів ситуацій, причинно-наслідкових зв'язків, одержання та пояснення якісних прогнозів розвитку ситуації. Доведено практичну можливість реалізації комп'ютерної програми КАМ, яка значно розширює аналітичні можливості експертів, стимулює уяву й інтуїцію для генерації оригінальних рішень, знахідок стосовно управління та рефлексивної поведінки за складної ситуації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.1 ф1 в +
Шифр НБУВ: РА351632

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського