Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (359)Книжкові видання та компакт-диски (411)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Лео М. В. 
Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Лео ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність та місце брендингу у системі маркетингу підприємств, концептуальні підходи до позиціювання брендів, суб'єктно-об'єктний підхід до структуризації ринку комерційної нерухомості. Сформовано методику дослідження кон'юнктури ринку комерційної нерухомості, визначено основні індикатори розвитку. Проведено детермінантний аналіз формування стратегій позиціювання брендів підприємств на ринку комерційної нерухомості та стратегічне оцінювання технологій брендингу об'єктів комерційної нерухомості. Обгрунтовано нові підходи до брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості, розроблено конкретні пропозиції щодо впровадження адміністрування брендингу інтегрованої маркетингової технології й організаційного механізму брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)421.21
Шифр НБУВ: РА381353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Микитенко Н.В. 
Вдосконалення операційного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.В. Микитенко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано шляхи вирішення теоретичних, методологічних та організаційних питань операційного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі за умов трансформації економіки України. Обгрунтовано теоретичні засади операційного менеджменту, зумовлені галузевою специфікою роздрібної торгівлі. Розроблено та апробовано методику дослідження операційного менеджменту підприємств роздрібної торгівлі з метою створення інформаційної бази для виявлення резервів вдосконалення даної управлінської діяльності. Спроектовано максимально наближені до вимог споживачів операційні системи для великих, середніх і малих торговельних підприємств, сформульовано комплекс задач управління товарними запасами з метою дотримання строків постачання, обгрунтовано доцільність використання методів проектного підходу в операційному менеджменті роздрібного підприємства та розроблено комплекс мережевих моделей підготовки та проведення сезонних кампаній активного продажу товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.21-212.1
Шифр НБУВ: РА318777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кривенко 
Вплив кредитування на стабілізацію діяльності тоговельних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / К.Є. Кривенко ; Донец. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2005. — 19 с. — укp.

Здійснено аналітичне дослідження теоретичних і прикладних питань щодо кредитування торговельних підприємств, оцінки впливу кредитного забезпечення на стабілізацію їх економічного розвитку. Розкрито сутність стабілізації діяльностії торговельних підприємств та їх складових з урахуванням спеціфики торговельної діяльності. Обгрунтовано підвищення ролі кредиту як фактора економічного зростання, дієвий вплив кредитування на соціально-економічні процеси торговельних підприємств, кредитний механізм і його реалізацію. Визначено тенденцію розвитку торговельної діяльності в Україні та суттєву концентрацію кредитів у сфері торгівлі. Наведено пропозиції щодо оцінки кредитної привабливості торговельних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.2 + У9(4УКР)421.21-93 +
Шифр НБУВ: РА338917

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Хлевицька Т.Б. 
Грошові потоки в логістиці торговельних підприємств: сутність та механізми оптимізації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / Т.Б. Хлевицька ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні та практичні підходи до формування грошових потоків торговельних підприємств на засадах логістики. Визначено суть, місце та роль грошових потоків у логістиці даних підприємств. Запропоновано методику вибору інформації для моніторингу логістичних грошових потоків. На підставі процесно-системного аналізу обгрунтовано стратегію логістичного управління та механізми оптимізації грошових потоків. Розроблено моделі прогнозування вхідних і вихідних потоків на базі мінімізації купівельної вартості товарів, логістичних витрат та циклів трансформації грошових потоків. Удосконалено систему критеріїв та показників оптимальності грошових потоків, що передбачає врахування чистого руху грошових коштів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-591-93 +
Шифр НБУВ: РА339862

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Чирва Ю.Є. 
Діагностика фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / Ю.Є. Чирва ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Розкрито економічну сутність фінансової кризи підриємств роздрібної торгівлі, досліджено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій її діагностики. Систематизовано та доповнено класифікацію причин виникнення фінансової кризи на підприємствах торгівлі, наведено характеристику методичного забезпечення її діагностики. На базі агрегатних моделей удосконалено методику діагностики фінансової кризи. Виділено критерії та сформовано систему відносних показників діагностики кризового фінансового стану. Розроблено методичний підхід щодо діагностики фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі, що грунтується на дослідженні грошових потоків. Запропоновано методику інтегральної діагностики фінансової кризи на основі роробки методики якісної діагностики та експертно-аналітичної моделі діагностики та прогнозування фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі. Визначено напрямки й обгрунтовано систему показників оцінки потенціалу виживання підприємств роздрібної торгівлі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-93-97 +
Шифр НБУВ: РА344649

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Гордієнко Є. С. 
Діяльність торговельного підприємства в умовах трансформації податкового середовища: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Є. С. Гордієнко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Вперше визначено можливості гармонізації інтересів основних дійових осіб податкової системи й оподаткування в Україні на основі дослідження податкових відносин між державою та підприємством. Удосконалено науково-методичний підхід щодо оптимізації бази оподаткування торговельних підприємств (ТП) за допомогою економіко-математичного моделювання з використанням модифікованого симплекс-методу та сучасних комп'ютерних технологій. Досліджено структуру та зміст податкового менеджменту ТП, що полягає у формуванні партнерських податкових відносин між платниками податків і Державною податковою службою, застосуванні ефективних заходів щодо ухилення від сплати податків та технічного сприяння шляхом удосконалення електронної системи обслуговування платників податків. Розроблено методики оцінювання податкового регулювання з використанням системи коефіцієнтів та середнього обсягу податкових надходжень і пільг. Удосконалено систему впливу податкового адміністрування на фінансові результати діяльності ТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21 + У9(4УКР)261.413.3
Шифр НБУВ: РА380368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Луняков О.В. 
Економіко-математичне моделювання задачі формування асортименту супермаркету у розрізі товарних груп: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / О.В. Луняков ; НАН України, М-во освіти і науки України, Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Розглянуто питання удосконалення існуючих моделей і методів формування асортименту товарів супермаркету та розробки комплексу моделей і методик, застосування яких допомагає підвищити ефективність рішень, що приймаються під час формування асортименту супермаркету. Проаналізовано теоретичні аспекти формування асортименту товарів супермаркету, а також систематизовані математичні моделі та методики формування асортименту роздрібних торгових підприємств. Доведено, що існуючі моделі формування асортименту товарів супермаркету не враховують багатоозначну природу ефективності продажу товарних позицій супермаркету. Розроблено логіко-множинну модель для одержання найбільш збалансованої оцінки ефективності продажу позицій по товарній групі, а також методику формування асортименту товарної групи для вироблення рішень по асортименту товарів. Наведено статистичний критерій V-Крамера для обліку впливу структури атрибутів товарної групи на очікування покупців. Запропоновано використовувати еволюційне планування по оптимізації структури викладки асортименту товарної групи. Викладено методику адаптаційної оптимізації на рівні секторів ефективності продажу по товарній групі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.211.1-361.41в611 + У9(4УКР)421.211.1-361.41в611
Шифр НБУВ: РА336405

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Дражниця С.А. 
Економіко-організаційне забезпечення діяльності мереж крупноформатних підприємств торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С.А. Дражниця ; Львів. комерц. акад. — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні засади вертикальної та горизонтальної взаємодії учасників ринку товарів і послуг шляхом встановлення корпоративних або інтегрованих зв'язків, а також незалежних взаємовідносин. Проведено оцінку конкурентного середовища функціонування мереж крупноформатних підприємств країни та проаналізовано конкурентні стратегії їх діяльності в контексті мети та завдань створення, а також періоду проведення комерційної діяльності. Визначено тенденції розвитку торговельних мереж і виявлено ступінь їх впливу на інноваційно-інвестиційний ринок країни. Розкрито особливості логістичних функцій мереж крупноформатних підприємств торгівлі на основі аналізу їх зовнішньої та внутрішньої логістичної інфраструктури. Запропоновано методологічні підходи активізації діяльності мереж крупноформатних підприємств торгівлі через інструментальні засоби системного управління, товарне, фінансове й інвестиційне забезпечення цього процесу. Обгрунтовано систему індикаторів ефективності функціонування торговельних мереж і моніторингу їх розміщення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.211.21
Шифр НБУВ: РА371471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Сагалакова Н.О. 
Економічна діагностика діяльності торговельного підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / Н.О. Сагалакова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади та розроблено методичні прийоми щодо використання в системі управління діяльністю тоговельного підприємства економічної діагностики. Розкрито сутність економічної діагностики діяльності торговельного підприємства, визначено її пріоритетні завдання. Сформульовано концепцію та розроблено модель здійснення економічної діагностики підприємства торгівлі. Досліджено стан та основні тенденції розвитку внутрішньої торгівлі України. Проаналізовано конкурентоспроможність торговельних підприємств, наведено оцінку їх фінансового стану. Обгрунтовано необхідність та умови впровадження економічної діагностики в систему управління діяльністю торговельних підприємств. Запропоновано комплекс показників-індикаторів економічної діагностики. Розроблено методичні рекомендації щодо проведення експрес-діагностики діяльності торговельного підприємства. Наведено пропозиції щодо організаційного забезпечення процесу економічної діагностики на підприємстві торгівлі. Основні результати наукового дослідження впроваджено в практичну діяльність торговельних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-21 +
Шифр НБУВ: РА344103

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Дядюк М.А. 
Економічна оцінка та визначення прийнятного рівня операційно-фінансового ризику у підприємствах роздрібної торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / М.А. Дядюк ; Харк. держ. акад. технології та орг. харчування. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

Визначено суть і галузеві особливості економічного ризику підприємств торгівлі. Обгрунтовано критерії та систему показників для дослідження сукупного операційно-фінансового ризику даних підприємств, розроблено методичний інструментарій його оцінки. Запропоновано технологію комплексного дослідження та визначення прийнятного рівня сукупного ризику на підприємствах роздрібної торгівлі, який дозволяє комп'ютеризувати розрахунково-аналітичні процедури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.21-99
Шифр НБУВ: РА318908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Красневич Г. Л. 
Економічне обгрунтування проектів розвитку підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. Л. Красневич ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Розглянуто теоретичні основи економічного обгрунтування проектів розвитку підприємств роздрібної торгівлі, сучасний стан розвитку роздрібної торгівлі України, а також проведено дослідження щодо сучасної практики економічного обгрунтування проектів розвитку в Україні та розроблено нові методичні підходи до проведення цієї роботи. Обгрунтовано нові теоретичні підходи щодо сутнісних характеристик і класифікації проектів розвитку, надано конкретні методологічні рекомендації щодо структури й економічного обгрунтування проектів розвитку підприємств роздрібної торгівлі України, визначено критерії доцільності впровадження цих проектів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21
Шифр НБУВ: РА380806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Лачкова Л.І. 
Економічний механізм санаційної реструктуризації підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л.І. Лачкова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти економічного механізму санаційної реструктуризації підприємств роздрібної торгівлі. Обгрунтовано методичні підходи до управління даною реструктуризацією. Запропоновано структурно-логічну послідовність проведення аналізу санаційної спроможності підприємств роздрібної торгівлі, інструментарій її інтегральної бальної оцінки. Визначено науково-методичні підходи до розробки концепції санаційної реструктуризації. Розроблено систему засобів і методів, яка визначає порядок реалізації санаційної концепції та становить зміст економічного механізму. Запропоновано систему показників оцінювання ефективності санаційної реструктуризації підприємств роздрібної торгівлі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-932.1 +
Шифр НБУВ: РА354697

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Дуляба Н. І. 
Економічний механізм функціонування торговельного підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. І. Дуляба ; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. — Л., 2010. — 21 с. — укp.

Розроблено методику діагностики дієвості економічного механізму торговельного підприємства (ТП) на базі даної збалансованої системи показників, структурно-логічної схеми діагностичного процесу та визначенні інтегрального показника дієвості економічного механізму ТП. Встановлено його еталонне значення, що дозволяє дати оцінку дієвості. Визначено стан і проблеми функціонування ТП за сучасних умов. Досліджено переваги та недоліки, позитивний та негативний вплив факторів зовнішнього середовища на економічний механізм ТП. Проведено діагностику економічного механізму 68-ми ТП на Львівщині. Визначено стратегічні засади підвищення дієвості економічного механізму ТП. Систематизовано напрямки зовнішнього стимулювання дієвості економічного механізму. Запропоновано пріоритети та засоби вдосконалення економічного механізму функціонування ТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21
Шифр НБУВ: РА371646 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Мельник Л.О. 
Ефективність кредитування підприємств роздрібної торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / Л.О. Мельник ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій для визначення та забезпечення ефективності кредитування на підприємствах роздрібної торгівлі. Уточнено економічну сутність понять "кредит", "позичка", "позика", "кредитування". Систематизовано існуючі форми та види кредитування на підставі сутнісних характеристик кредиту. Розкрито зміст оцінки ефективності залучення та використання кредитних ресурсів підприємствами торгівлі на підставі виділення критеріїв та згрупованої системи показників. Виявлено основні тенденції розвитку кредитного ринку України, встановлено їх вплив на торговельно-фінансову діяльність підприємств роздрібної торгівлі за сучасних умов. Досліджено стан, особливості та структуру формування позикового капіталу, оцінено рівень ефективності залучення та використання кредитних ресурсів на підприємствах роздрібної торгівлі на підставі виділених критеріїв. Розроблено методичний інструментарій для оцінки їх кредитоспроможності. Визначено й охарактеризовано етапи формування ефективної політики залучення кредитних ресурсів підприємствами роздрібної торівлі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.2 + У9(4УКР)421.21-93 +
Шифр НБУВ: РА344905

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Сукачова С.М. 
Ефективність торгових ринків в умовах перехідної економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / С.М. Сукачова ; Харк. держ. акад. технології та орг. харчування. — Х., 2002. — 17 с.: рис. — укp.

Визначено суть торгових ринків та специфічні особливості їх функціонування. Вдосконалено систему показників оцінки соціальної та економічної ефективності торгових ринків. Надано варіанти вибору стратегії їх розвитку залежно від товарообороту, що прогнозується, та його питомої ваги в роздрібному товарообороті за всіма каналами реалізації споживчих товарів. Розроблено методичний інструментарій факторного аналізу рентабельності реалізації товарів і послуг торгових ринків та планування виручки від реалізації за видами діяльності, спрямованого на досягнення певного рівня рентабельності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.217-07
Шифр НБУВ: РА321653

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Круглова О.А. 
Ефективність управління товарними запасами у підприємствах роздрібної торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / О.А. Круглова ; Харк. держ. акад. технології та орг. харчування. — Х., 2002. — 17 с.: рис. — укp.

Розкрито суть понять "управління товарними запасами", "ефективність управління товарними запасами", "політика управління товарними запасами". Обгрунтовано систему показників, розроблено методичний інструментарій для комплексної оцінки ефективності управління запасами у підприємствах роздрібної торгівлі, а також надано технологію формування ефективної політики та методичні рекомендації щодо підвищення ефективності управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-42-21-07
Шифр НБУВ: РА321648

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Мелушова І.Ю. 
Ефективність формування фінансових результатів підприємств роздрібної торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / І.Ю. Мелушова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій, що дозволяє визначити та забезпечити ефективність процесу формування фінансових результатів на підприємствах роздрібної торгівлі. Уточнено економічну сутність поняття "фінансові результати". Обгрунтовано зміст, мету та місце процесу формування фінансових результатів у системі управління підприємствами роздрібної торгівлі. Систематизовано основні групи факторів, що впливають на фінансові результати. Визначено сутність ефективності формування фінансових результатів та запропоновано систему показників її оцінки. Досліджено динаміку, склад, ефективність формування фінансових результатів і виявлено тенденції їх розвитку. Наведено оцінку впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на зміну фінансових результатів. Розроблено інтегральну модель, яка дозволяє кількісно визначати вплив зовнішніх факторів на фінансові результати підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано дві моделі, що дозволяють оцінити та вплинути на зміну фінансових результатів у процесі управління з урахуванням елементів маржинального аналізу та факторного поелементного та поетапного формування відповідно.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-93 +
Шифр НБУВ: РА348978

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Іжевський В. В. 
Інноваційний розвиток роздрібної торгівлі та ресторанного господарства у ринковому середовищі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. В. Іжевський ; Центр. спілка спожив. т-в України ; Львів. комерц. акад. — Л., 2011. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність впровадження інновацій, уточнено категорійно-понятійний апарат інновацій, проаналізовано й оцінено стан розвитку сфери роздрібної торгівлі та ресторанного господарства. Досліджено чинники, що впливають на формування інноваційної політики підприємств галузі, сформовано основні пріоритетні напрями щодо інноваційного розвитку підприємств досліджуваної сфери. Доведено необхідність впровадження інновацій у діяльність підприємств галузі роздрібної торгівлі та ресторанного господарства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-55 + У9(4УКР)424.14-55
Шифр НБУВ: РА382791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Кот О.В. 
Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Кот ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення та методичний інструментарій щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій (ІКМ) у контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито економічну сутність поняття "інтегровані маркетингові комунікації підприємства роздрібної торгівлі". Систематизовано ознаки та визначено роль і місце ІКМ у процесі створення цінності для споживача. Розроблено систему показників оцінювання ІКМ з урахуванням економічного, комунікаційного та синергетичного аспектів комунікативної діяльності підприємства. Проаналізовано стан, динаміку й ефективність реалізації програм ІКМ на підприємствах роздрібної торгівлі. Запропоновано комплексний інтегральний показник конкурентоспроможності торговельного підприємства. Наведено пропозиції щодо формування та розподілу бюджету ІКМ з урахуванням комплексного інтегрального показника конкурентоспрможності підприємства роздрібної торгівлі та коефіцієнта рейтингової значущості окремих засобів ІКМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13 ф12 +
Шифр НБУВ: РА358870

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Барна М.Ю. 
Конкурентне середовище роздрібних торговельних підприємств: механізми та шляхи розвитку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.Ю. Барна ; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій підвищення конкурентоспроможності роздрібних торговельних підприємств за умов інтенсифікації конкуренції в роздрібній торгівлі. Визначено сутність конкурентного середовища, умови та чинники розвитку підприємств в роздрібній торгівлі. Розроблено методичні підходи щодо оцінювання показників конкурентного середовища у даній сфері. Обгрунтовано параметри та рівні конкурентоспроможності торговельних підприємств. Запропоновано механізми розвикту конкурентного середовища в роздрібній торгівлі, визначено шляхи диверсифікації й активізації інноваційної діяльності як об'єктивної умови набуття конкурентних переваг торговельними підприємствами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-13 +
Шифр НБУВ: РА357264

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського