Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (44)Книжкові видання та компакт-диски (34)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.512.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Мартинов І.Ю. 
Стратегія підприємства на ринку безалкогольної продукції: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.Ю. Мартинов ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методологічні та практичні питання формування та реалізації стратегії підприємства на ринку безалкогольної продукції. Вдосконалено концептуальний підхід до стратегічного управління підприємством на підставі розгляду підприємства як системи, який дозволяє персоніфікувати процес реалізації стратегічних рішень. Запропоновано методичний підхід до формування та позиціонування унікального асортименту, який дозволяє враховувати особливості споживчої поведінки та можливості її зміни за умов здійснення продажу продукції. Наведено методичний підхід до вибору стратегій продажу підприємства на ринку безалкогольної продукції, який передбачає врахування цілей здійснення покупки відповідно до класів споживачів. Розвинуто визначення поняття внутрішнього потенціалу підприємства. Досліджено даний ринок, виявлено особливості та тенденції ринкового розвитку. З'ясовано класифікаційні ознаки споживачів, а саме: тривалість присутності бренда на ринку; представленість конкретних брендів у роздрібній мережі; вигляд і об'єм упаковки, що дозволило встановити очікування споживачів за умов споживання безалкогольної продукції. Розвинуто систему збалансованих показників оцінювання ефективності стратегічного управління підприємством за рахунок введення блоків "Маркетинг" і "Торговельно-технологічні процеси."

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8 + У9(4УКР)421.512.7 +
Шифр НБУВ: РА364716

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Матчина І.Г. 
Стратегія розвитку ринку винопродукції України: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.02 / І.Г. Матчина ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2006. — 37 с. — укp.

Досліджено економічні закономірності формування попиту на винопродукцію залежно від рівня цін на неї та товари-субститути, доходів населення, а також вивчено споживачів за рядом соціально-економічних ознак. Установлено економічні закономірності формування ринкової пропозиції винопродукції залежно від стану та тенденцій розвитку виробничо-сировинного потенціалу галузі, товарних запасів, експорту-імпорту продукції, а також вивчено відносини виробників винограду та вина. Розроблено економічний механізм їх стимулювання у виробництві конкурентоспроможної кінцевої продукції. На підставі прогнозування споживчого попиту населення, обсягів експорту-імпорту, товарних запасів, обсягів та структури виробництва сировинної бази визначено перспективи розвитку ринку винопродукції України. Надано оцінку стану й ефективності державного регулювання виробництва й обігу алкогольної продукції в Україні та розроблено концепцію державної політики у цій сфері. Запропоновано методологію визначення рівня акцизних ставок, що дає змогу реалізувати фіскальну та регулювальну функцію податків. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення акцизної політики. Запропоновано концепцію формування зовнішньоторговельної економічної політики України у галузі винопродукції, базуючись на стимулюванні експорту та захисті від надмірного імпорту. Розроблено й обгрунтовано стратегію розвитку ринку винопродукції та надано пропозиції щодо її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.7 + У9(4УКР)843.52 +
Шифр НБУВ: РА347922

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Довгань А. С. 
Удосконалення механізму державного управління спеціальними монополіями (алкогольно-тютюновий сектор економіки): автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / А. С. Довгань ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто функціонування алкогольно-тютюнового сектору економіки на основі ринкового механізму саморегулювання, виявлено його значні недоліки. Обгрунтовано доцільність впровадження спеціальних монополій у загальноекономічній державній системі. Досліджено нормативно-правову базу функціонування сфери алкогольно-тютюнової продукції, виявлено прогалини в законодавстві, що не дозволяють економіці ефективно працювати. Розроблено законодавчі акти, що дозволяють встановити монопольний контроль держави у даному секторі. Запропоновано заходи з націоналізації всього алкогольно-тютюнового сектору. Обгрунтовано шляхи з удосконалення державної монопольної політики у сфері виробництва, обігу та споживання алкогольно-тютюнової продукції та проаналізовано їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.7 + У9(4УКР)421.522.8
Шифр НБУВ: РА382416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Загорна Т.О. 
Управління конкурентним потенціалом торговельної марки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.О. Загорна ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2005. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено маркетингову стратегію управління конкурентним потенціалом торговельної марки за умов ринку лікеро-горілчаної продукції. Доповнено існуючу систему показників оцінки конкурентоздатності організації категорією "конкурентний потенціал торговельної марки". Удосконалено економічні методи управління конкурентними перевагами торговельної марки, що дозволяють сформувати стратегію посилення конкурентних позицій, планувати подальше поширення бренда на нові товари та ринки з урахуванням місткості ринку, впливу зовнішніх факторів, песимістичного й оптимістичного сценаріїв його розвитку. Розвинуто технологію аналізу марочної конкуренції за методом конкурентної діагностики, що припускає використання кількісних показників оцінки потенціалу торговельної марки. Удосконалено методику побудови конкурентної карти ринку за результатами управління зовнішніми та внутрішніми конкурентними перевагами марки, застосування якої дає можливість розподілити марки за стратегічними підгрупами та розробити систему тактичних заходів, спрямованих на реалізацію стратегії розвитку бренда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.4-211.1 + У9(4уКР)421.512.7-803.43 +
Шифр НБУВ: РА338192

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Мельничук О. І. 
Формування та розвиток ринку продукції підприємств спиртової галузі АПК: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. І. Мельничук ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України, Півд. філ. "Крим. агротехнол. ун-т". — Сімф., 2010. — 20 с.: табл. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні основи формування ринку продукції підприємств спиртової галузі АПК, його сучасний стан і тенденції розвитку. Обгрунтовано перспективи висоефективного функціонування за ринкових умов підприємств спиртової галузі на основі авторської економіко-математичної моделі оптимізації виробничо-галузевої структури регіонального агропромислового комплексу, проектного забезпечення виробництва біоетанолу підприємствами спиртової галузі АПК, удосконалення організаційно-економічного махенізму підвищення конкурентоспроможності спиртових заводів на основі багатофункціональної кооперації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.31 + У9(4УКР)421.512.7
Шифр НБУВ: РА378152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського