Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (138)Книжкові видання та компакт-диски (193)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Скляр Г. П. 
Економічні умови і протиріччя розвитку споживчої кооперації в перехідній економіці: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.01 / Г. П. Скляр ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2011. — 32 с. — укp.

Висвітлено зміст категорії "сумісно-розділені відносини" в сфері економічного розвитку споживчої кооперації. Подано теоретичне обгрунтування наукового змісту категорії "соціальний капітал споживчої кооперації". Розкрито зміст і механізми реалізації ренти менеджера у споживчій кооперації, що є однією із форм розв'язання суперечностей розвитку кооперації, а також особливістю прояву суперечності між працею та капіталом у перехідній економіці. Вдосконалено положення К. Ясперса та Д. Белла стосовно вісьового часу, вісьових принципів і структур з метою визначення вісьових координат розвитку споживчої кооперації, а також визначення кооперативної ідентичності споживчої кооперації, яке включає сумісно-розділені відносини зі спільного визнання та реалізації кооперативних цінностей і принципів. Встановлено модель розвитку відносин виробничо-заготівельної сфери споживчої кооперації, алгоритм формування фінансових ресурсів споживчої кооперації за рахунок коштів кооперативного сектору, визначення споживчої кооперації як форми забезпечення соціально-економічної безпеки держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.8
Шифр НБУВ: РА380208 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Лісіца В.В. 
Ефективність територіальної організації роздрібної торгівлі споживчої кооперації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / В.В. Лісіца ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2004. — 18 с. — укp.

Визначено соціально-економічну роль та значення роздрібної торгівлі споживчої кооперації, досліджено зміст процесу трансформації її територіальної організації, проведено економіко-статистичний аналіз показників стану та ефективності використання матеріально-технічної бази даної торгівлі, розкрито особливості процесів спеціалізації та типізації роздрібної торговельної мережі за сучасних умов. Висвітлено теоретичні засади територіальної організації роздрібної торгівлі системою споживчої кооперації з урахуванням сучасних економічних умов, удосконалено методичні підходи щодо економічного аналізу чинників розміщення та оцінено міру впливу на територіальну організацію зазначеної торгівлі. Запропоновано новий стратегічний підхід до визначення розміщення роздрібних торговельних підприємств споживчої кооперації за ринкових умов, удосконалено методичний підхід до визначення зони обслуговування даного підприємства в конкурентному середовищі. Обгрунтовано пріоритетні стратегічні та організаційно-технологічні напрями розвитку роздрібної торгівлі в системі споживчої кооперації України з орієнтацією на підвищення економічних і соціальних результатів її функціонування за умов ринкових трансформацій в економіці України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.8 +
Шифр НБУВ: РА328527

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Балабан М.П. 
Ефективність функціонування та стратегія розвитку оптової торгівлі споживчої кооперації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / М.П. Балабан ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2004. — 18 с.: рис., табл. — укp.

Здійснено комплексне дослідження теоретичних аспектів, проблем і тенденцій розвитку кооперативної оптової торгівлі в перехідний до ринку період, визначено вплив окремих галузей господарської діяльності системи на розвиток її оптової ланки, проаналізовано стан і ефективність функціонування оптової торгівлі за умов економічних трансформацій у перехідній економіці. Розроблено нові підходи до визначення стратегії розвитку оптової торгівлі на підставі стратегічного аналізу ринкової ситуації та визначення стратегічно вигідних зон діяльності на ринку з використанням елементів ситуаційного аналізу - матриці БКГ та моделі М.Портера, адаптованих до умов діяльності оптової торгівлі та інших. Запропоновано та аргументовано необхідність трансформації організаційних форм управління оптовою та роздрібною торгівлею шляхом створення міжрайонних багатогалузевих комплексів, наведено модель організаційної структури управління ними. Обгрунтовано основні напрями виходу з кризи, необхідність введення до організаціних структур управління служб маркетингу та логістики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.80 +
Шифр НБУВ: РА329919

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Семів С.Р. 
Конкурентоспроможність підприємств споживчої кооперації в умовах відкритої економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / С.Р. Семів ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Досліджено особливості зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) підприємств та організацій споживчої кооперації України та висвітлено стратегічні напрями забезпечення їх конкурентоспроможності у відкритій економіці. За результатами проведеного аналізу визначено специфіку категорії конкурентоспроможності у країнах з перехідною економікою. Виявлено особливості, тенденції та узагальнено досвід трансформації кооперативного сектора країн з перехідними економічними системами, визначено можливості його адаптації в Україні. Розраховано інтегральний показник рівня конкурентоспроможності кооперативних організацій України. На підставі розроблених методичних підходів до проведення оперативного моніторингу ефективності зовнішньоторговельних операцій кооперативних підприємств. За результатами дослідження обгрунтовано економічні засади підвищення ефективності зовнішньоекономічних зв'язків кооперативних підприємств, організаційно-економічні заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності кооперативів і напрями вдосконалення інфраструктурного забезпечення ЗЕД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.81-13
Шифр НБУВ: РА315865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ананьєв О.М. 
Корпоративна система планування торгівлі та механізми її забезпечення (на матеріалах споживчої кооперації України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / О.М. Ананьєв ; УКООПСПІЛКА; Львів. комерц. акад. — Львів, 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено процеси створення корпоративної системи планування показників роздрібної торгівлі в системі споживчої кооперації України. Обгрунтовано концепцію системи корпоративного планування та побудови її інформаційного забезпечення на засадах вимог перехідного періоду становлення економіки. Розроблено організаційно-методичні положення створення корпоративної системи планових розрахунків. Запропоновано нові напрями удосконалення технології планування торгівлі споживчої кооперації. Формалізовано внутрішньокорпоративну технологію планування показників роздрібного товарообороту. Наведено інструментальні засоби інтегрованої автоматизованої інформаційної системи (ІАІС) споживчої кооперації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-23 + У9(4УКР)421.80-23
Шифр НБУВ: РА313322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Басій Н.Ф. 
Маркетингова концепція торговельної діяльності підприємств споживчої кооперації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.Ф. Басій ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2003. — 20 с. — укp.

Проаналізовано вплив факторів середовища маркетингу на діяльність підприємств споживчої коперації протягом усього періоду їх існування, розглянуто особливості їх функціонування в перехідній економіці, класифікацію споживчого ринку. Розроблено методичні підходи до визначення привабливості для підприємства окремих його секторів. Здійснено аналіз потенціалу підприємств споживчої кооперації на ринку та його використання, соціальних аспектів діяльності підприємств та вплив конкурентного середовища на їх діяльність. Запропоновано методичні положення для економічного оцінювання маркетингових можливостей. Виявлено параметри споживчого ринку підприємств споживчої кооперації за допомогою соціологічного дослідження. Вдосконалено методичні підходи до прогнозування продажу товарів. Розроблено концептуальну модель запровадження маркетингу на даних підприємствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.81-211.1 +
Шифр НБУВ: РА325672

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Кравчук Г.О. 
Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.О. Кравчук ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2005. — 17 с. — укp.

Досліджено еволюцію концепцій маркетингу як об'єктивного процесу нарощування зусиль підприємства на ринку з урахуванням його потенціалу та стану конкурентного бізнес-середовища. Визначено чинники забезпечення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації з виготовлення ковбасних виробів у процесі виробництва, продажу та споживання. Розроблено схему проведення моніторингу підприємств з виготовлення ковбасних виробів, в якій визначено напрями їх діяльності, засоби досягнення мети, показники діагностики конкурентів і запропоновано тактику конкурентної боротьби. Удосконалено методичні підходи щодо обгрунтування критеріїв оцінки корисності ковбасних виробів, досліджено систему їх споживання та запропоновано ефективні засоби маркетингу для задоволення потреб споживачів. Обгрунтовано організаційні та технологічні засоби підвищення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації. Розроблено пропозиції щодо удосконалення структури досьє виробника, яка включає інформацію про підприємство, його основні підрозділи, показники їх діяльності, а також маркетингові, організаційні й управлінські заходи забезпечення конкурентних переваг виробника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.80 +
Шифр НБУВ: РА335597

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Кузьменко О. К. 
Механізм управління потенціалом розвитку торговельних підприємств системи споживчої кооперації: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. К. Кузьменко ; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". — Полтава, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Проаналізовано теоретичні основи управління розвитком і потенціалом розвитку торговельних підприємств системи споживчої кооперації на основі досліджень їх сучасної діяльності й особливостей формування наукових підходів в управлінні розвитком торговельних підприємств. Поглиблено теоретичні підходи до визначення категорії "потенціал розвитку торговельного підприємства" та структуризовано потенціал розвитку такого підприємства. Визначено поняття "механізм управління потенціалом розвитку торговельного підприємства", який пропонується розглядати як сукупність принципів, заходів, методів та інструментів управління потенціалом (ресурсами, можливостями засобами) розвитку, що використовуються суб'єктами для забезпечення стійкого розвитку підприємства. Запропоновано підхід до формування механізму управління потенціалом розвитку торговельних підприємств на основі формування його потенціалу розвитку, сформовано інформаційне забезпечення механізму та розроблено рекомендації щодо його практичної реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.80
Шифр НБУВ: РА384449 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Демчишин М.Я. 
Моделювання виробничої та торгівельної діяльності підприємств споживчої кооперації України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / М.Я. Демчишин ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі результатів економетричного аналізу основних показників діяльності підприємств споживчої кооперації встановлено важливі чинники, які впливають на обсяги виробництва та товарообігу. Побудовано регресійні моделі залежності обсягу виробництва продукції від основних чинників, з використанням яких виявлено кількісний вплив витрат у цілому та за статтями, зокрема, витрат на сировину, транспортування, заробітну плату, соціальні виплати, виробництво продукції підприємствами споживчої кооперації. На підставі кореляційно-регресійного аналізу досліджено вплив витрат на обсяг товарообігу роздрібної торгової мережі, що дозволило оцінити кількісний вплив витрат обігу загалом і зокрема за певними статтями витрат на товарообіг. З використанням виробничих функцій виявлено залежність виробництва від впливу різних статей витрат. Розроблено й обгрунтовано моделі трендів основних показників діяльності даних підприємств, на їх базі обчислено значення, що прогнозуються, обсягів виробництва продукції, товарообігу та витрат, взаємопов'язаних з виробництвом і реалізацією продукції, товарів і послуг підприємствами споживчої кооперації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.8 в611 +
Шифр НБУВ: РА355363

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Боїн В.О. 
Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.О. Боїн ; Укоопспілка, Полтав. ун-т спож. кооп. України. — Полтава, 2009. — 20 с. — укp.

Проведено дослідження недостатньо розроблених теоретичних та практичних завдань управління конкурентоспроможністю діяльності підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України. Запропоновано визначення поняття "конкурентоспроможність". Удосконалено концептуальні положення управління конкурентоспроможністю діяльності підприємства. Розглянуто зміст і склад організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю діяльності підприємства. Розроблено алгоритм діагностики його функціонування на підставі методу комплексного інтегрального оцінювання. Досліджено соціально-економічний розвиток підприємств системи споживчої кооперації у цілому та торговельної галузі зокрема. Проведено діагностику функціонування організаційно-економічного механіму управління конкурентоспроможністю діяльності підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперції, обгрунтовано можливості його удосконалення з використанням запропонованого методичного підходу. Обгрунтовано напрями удосконалення та методику формування організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю діяльності підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.81-13 +
Шифр НБУВ: РА368896

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ткаченко А.М. 
Організація контролю в управлінні діяльністю підприємств споживчої кооперації у сучасних умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.М. Ткаченко ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 1999. — 22 с. — укp.

Досліджено проблеми і вироблено напрямки вдосконалення організації і нормування праці контрольно-ревізійних працівників споживчої кооперації. Розкрито суть контролю і запропоновано умови побудови системи моніторингу фінансової діяльності підприємств, або ж галузі в цілому. Систематизовано принципи нормування праці ревізорів, визначення їх внеску у кінцеві результати роботи підприємства, запропоновано методику розрахунку оптимального складу кількості контрольно-ревізійних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.8

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Юрманова О.О. 
Реформування власної споживчої кооперації у трансформаційній економіці України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / О.О. Юрманова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2003. — 16 с. — укp.

Досліджено процес реформування власності споживчої кооперації як визначальної умови забезпечення ефективного функціонування даної господарської та соціальної системи за умов ринкової трансформації національної економіки. Проаналізовано в економічному аспекті власність споживчої кооперації на засадах теорії нагромадження, відповідно до якої нагромадження трактується як динамічний фактор становлення та еволюції форм (видів) власності. Досліджено особливості економічної реалізації власності споживчої кооперації за умов ринкової та трансформаційної економіки. Обгрунтовано напрямки реформування цієї власності, що забезпечили б функціонування споживчої кооперації як фактору соціалізації трансформаційної економіки України. Запропоновано конкретні заходи щодо реформування власності споживчої кооперації та посилення її соціальної спрямованості. На підставі аналізу взаємодії власності та форм організації господарювання розроблено рекомендації щодо використання підприємницьких організаційно-правових форм у системі споживчої кооперації з метою забезпечення ефективного функціонування кооперативної власності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.8-571 +
Шифр НБУВ: РА322818

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Гавриленко О.Ю. 
Розвиток послуг кредитної споживчої кооперації України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Ю. Гавриленко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган- Барановського. — Донецьк, 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади надання послуг кредитної споживчої кооперації в Україні на підставі дослідження процесу її становлення та розвитку як учасника ринку кредитних послуг й узагальнення зарубіжного досвіду діяльності у даній сфері. Визначено організаційні засади функціонування кредитної спілки як інституту надання послуг кредитної споживчої кооперації. Обгрунтовано напрямки удосконалення організаційно-економічного механізму функціонування кредитної спілки. Розроблено методичний підхід щодо організації моніторингу діяльності підприємства кредитної споживчої кооперації на ринку кредитних послуг. Наведено рекомендації щодо формування системи економічного управління процесом надання послуг підприємствами кредитної споживчої кооперації та кредитними спілками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.8 +
Шифр НБУВ: РА354912

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Овчарук М.П. 
Соціально-економічна ефективність споживчої кооперації в умовах формування ринкових відносин: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / М.П. Овчарук ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 2000. — 16 с. — укp.

Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти соціально-економічної ефективності функціонування споживчої кооперації за умов ринкового середовища. Визначено сутність і зміст ефективності з врахуванням природи і соціальних цілей споживчої кооперації. Обгрунтовано критерій соціально-економічної ефективності, визначено систему показників, розроблено методику розрахунку й оцінки рівня ефективності. Проаналізовано ресурсовіддачу і соціально економічну ефективність функціонування провідних сфер: обігу товарів і послуг, а також кооперативної промисловості. Доведено, що віддача сукупного ресурсного потенціалу і рівень ефективності кооперативної діяльності негативні і мають тенденцію до зниження. Запропоновано шляхи стабілізації і підвищення ефективності економічної діяльності. Розроблено рекомендації щодо покращання внутрішнього і зовнішнього середовищ функціонування споживчої кооперації України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.8
Шифр НБУВ: РА309209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Боднарюк І. Л. 
Управління витратами торговельних підприємств споживчої кооперації: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. Л. Боднарюк ; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. комерц. акад. — Л., 2011. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Уточнено сутність категорії "витрати торговельних підприємств", доповнено класифікацію витрат у розрізі функцій управління, визначено теоретичні основи управління витратами торговельних підприємств. Досліджено тенденції зміни величини та рівня витрат у відсотках до товарообороту торговельних підприємств облспоживспілок та особливості їх формування за територіальною ознакою. Проведено факторний аналіз витрат на оплату праці персоналу торговельних підприємств споживчої кооперації з огляду на їх вагому частку у загальній величині витрат. Надано оцінку впливу витрат на ефективність економічної діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації. Визначено внутрішні (керовані) чинники впливу на рівень витрат, і на їх основі розроблено економіко-математичну оптимізаційну модель для прогнозування витрат, що забезпечуватиме торговельним підприємствам беззбиткову та рентабельну діяльність. Розроблено схематично-логічну модель інтегрованого управління витратами торговельних підприємств споживчої кооперації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.80-862-21
Шифр НБУВ: РА381047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Сторожук В.П. 
Управління підприємствами споживчої кооперації на засадах функціонального підходу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.П. Сторожук ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 19 с. — укp.

Розглянуто сутність функціонального підходу щодо управління соціально-економічними системами, удосконалено теоретико-методологічні засади визначення змісту та класифікації функцій управління. Досліджено основні тенденції та особливості розвитку споживчої кооперації, здійснено діагностику реалізації функцій управління у даній сфері господарської діяльності. З метою підвищення їх ефективності розроблено напрямки, алгоритми та процедури удосконалення системи управління підприємствами та організаціями споживчої кооперації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.81-21 +
Шифр НБУВ: РА342476

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Маркіна І.А. 
Управління споживчою кооперацією як соціально-економічною системою: теорія та практика: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.03 / І.А. Маркіна ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 38 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження теорії та практики управління споживчою кооперацією як соціально-економічною системою, розглянуто особливості її ринкової адаптації. Розроблено перспективну ринковоадаптовану модель системи управління споживчою кооперацією. Запропоновано концепцію удосконалення її системи управління. Створено механізм управління персоналом споживчої кооперації. Запропоновано методику оптимізації критеріїв керованості й її потенціалу в системі. Визначено регуляторний вплив системи чинників зовнішнього середовища на результати функціонування споживчої кооперації й обгрунтовано підходи щодо формування інформаційно-методичного забезпечення управління. Розглянуто методологічні засади трансформації ринкового управління соціально-економічною системою. Описано механізм реалізації відносин, закономірностей і принципів управління споживчою кооперацією як соцільно-економічною системою за умов ринкового середовища України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.80-21 +
Шифр НБУВ: РА346217

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Костишина Т.А. 
Формування конкурентоспроможної оплати праці: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.07 / Т.А. Костишина ; Ін-т демографії та соц. дослідж. НАН України. — К., 2009. — 38 с. — укp.

Висвітлено теоретико-методологічні, методичні та практичні аспекти формування конкурентоспроможної оплати праці на підприємствах різних галузей споживчої кооперації за умов трансформаційних змін в економіці України. Запропоновано та обгрунтовано структурні елементи організаційно-економічного механізму формування конкурентоспроможної системи оплати праці, який містить її цілі, завдання, принципи, методи, складові. Обгрунтовано стратегію формування конкурентоспроможної системи оплати праці, яка визначається як сукупність функціональних підсистем: ефективного мотиваційного механізму, ефективної діяльності, високого професійно-кваліфікаційного рівня управлінського потенціалу керівників, оптимізації управлінських рішень, ефективної соціальної кадрової політики, ефективної заробітної плати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.14 + У9(4УКР)421.80-645-13 +
Шифр НБУВ: РА368456

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Белей О.І. 
Формування механізму ефективного управління торговельним підприємством: (на прикладі роздрібної торговельної мережі системи споживчої кооперації України): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.І. Белей ; УКООПСПІЛКА, Львів. комерц. акад. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено питання формування механізму ефективного управління торговельним підприємством за умов інфокомної економіки. Запропоновано інжинірингову концепцію оптимізації управління торговельними бізнес-процесами. Розроблено модель ефективного управління торговельним підприємством і сформовано механізм його оптимізації, використання яких дозволяє шляхом ефективного управління кожним бізнес-процесом здійснювати ефективне управління. Як інструментарій досягнення цих цілей запропоновано автоматизовану інформаційну систему управління супермаркетами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.80-212.2 +
Шифр НБУВ: РА364758

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Яловега Н.І. 
Формування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої кооперації: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н.І. Яловега ; Полтав. ун-т споживч. кооперації України. — Полтава, 2008. — 19 с. : рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано та на методологічному рівні вирішено актуальне науково-практичне завдання щодо формування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої кооперації за умов динамічного конкурентного середовища. Узагальнено основні підходи до визначення суті даної системи. Виявлено проблеми маркетингового стратегічного управління комунікаціями. Удосконалено класифікацію, розвинуто функції та принципи досліджених комунікацій. Розглянуто суть поняття ефективності системи маркетингових комунікацій. Проведено маркетингові дослідження практики її використання окремими галузями системи споживчої кооперації України. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення управління системою комунікацій за умов маркетингової орієнтації підприємств. Розроблено розрахунок ефективного застосування системи маркетингових комунікацій, проведення якого базується на комплексній інтегральній оцінці конкурентоспроможності маркетингових об'єктів та оптимізаційній моделі застосування комунікаційних інструментів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.80-211.1
Шифр НБУВ: РА359040

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського