Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (232)Книжкові видання та компакт-диски (247)Журнали та продовжувані видання (168)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)424.14$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
1.

Ткаченко О.П. 
Економічне обгрунтування вибору організаційно-правової форми підприємств ресторанного господарства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.П. Ткаченко ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2008. — 18 с. — укp.

Запропоновано теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій вибору ефективних організаційно-правових форм підприємств ресторанного господарства. Розкрито економічну суть поняття "організаційно-правова форма". Розроблено класифікацію організаційно-правових форм даних підприємств. Визначено критерії та обгрунтовано систему позників ефективності їх господарювання за різних організаційно-правових форм. Запропоновано методичний інструментарій вибору найбільш ефективної організаційно-правової форми підприємства ресторанного господарювання, спрямований на оптимізацію показників діяльності даних підприємств, з урахуванням критеріїв стадії життєвого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14 +
Шифр НБУВ: РА355560

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шинкар С.М. 
Ефективність управлінської інформації в підприємствах ресторанного господарства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / С.М. Шинкар ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Визначено суть управлінської інформації в підприємствах ресторанного господарства як економічного ресурсу та розглянуто специфічні особливості даного виду ресурсів. Розроблено систему показників оцінки економічної ефективності даної інформації. Запропоновано методичний інструментарій щодо вдосконалення документообігу в системі інформаційного забезпечення управління. Надано варіанти вибору напрямків підвищення ефективності використання інформаційних ресурсів залежно від темпів росту товарообігу та рівня витрат на формування управлінської інформації, спрямованих на підвищення її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-21ф +
Шифр НБУВ: РА325252

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Іжевський В. В. 
Інноваційний розвиток роздрібної торгівлі та ресторанного господарства у ринковому середовищі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. В. Іжевський ; Центр. спілка спожив. т-в України ; Львів. комерц. акад. — Л., 2011. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність впровадження інновацій, уточнено категорійно-понятійний апарат інновацій, проаналізовано й оцінено стан розвитку сфери роздрібної торгівлі та ресторанного господарства. Досліджено чинники, що впливають на формування інноваційної політики підприємств галузі, сформовано основні пріоритетні напрями щодо інноваційного розвитку підприємств досліджуваної сфери. Доведено необхідність впровадження інновацій у діяльність підприємств галузі роздрібної торгівлі та ресторанного господарства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-55 + У9(4УКР)424.14-55
Шифр НБУВ: РА382791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Сусол Н.Я. 
Науково-технічні засади вдосконалення нормативного забезпечення якості послуг закладів ресторанного господарства: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / Н.Я. Сусол ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено положення нормативних документів у галузі ресторанного господарства та внесено зміни та доповнення до загальних вимог до послуг і структурно-фукціональних параметрів закладів ресторанного господарства. Розроблено модель формування вимог споживачів до послуг, яка дає змогу встановити етапи формування вимог, містить методи та способи їх визначення, а також дозволяє з'ясувати фактори впливу. Поетапне та неперервне визначення потреб і очікувань споживачів на основі моделі забезпечує підвищення здатності даного закладу задовольняти вимоги у послідовний, систематичний та чутливий до реагування спосіб, сприяючи задоволеності споживачів. Розроблено експертно-соціологічний метод і критерії оцінювання якості послуг, які дозволяють одержати адекватні результати оцінювання якості наданих послуг ресторанного господарства та визначити зауваження та пропозиції щодо їх поліпшення. Наведений метод апробовано під час дослідження якості наданих послуг групи ресторанів у Львові. Запропоновано модель удосконалення системи обслуговування у повносервісних закладах ресторанного господарства для забезпечення сервісу високого рівня. Розроблено структуру внутрішньої системи контролю забезпечення якості послуг даних закладів, яка дозволяє установити етапи та методи оперативного контролю та запобігти невідповідностям і усунути їх причини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14 +
Шифр НБУВ: РА358236

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Борисова О. В. 
Оцінка ефективності інноваційної політики підприємств ресторанного господарства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Борисова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Визначено теоретичні положення та розроблено методику оцінювання ефективності та технологію формування ефективної інноваційної політики підприємств ресторанного господарства. Розкрито економічну сутність понять "інноваційна політика", "ефективність інноваційної політики" з урахуванням їх особливостей на підприємствах ресторанного господарства. Розроблено класифікацію інноваційної політики, узагальнено та систематизовано класифікацію інновацій. Обгрунтовано систему показників і розроблено методику комплексного оцінювання ефективності інноваційної політики підприємств ресторанного господарства. Запропоновано методичний інструментарій технології формування ефективної інноваційної політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-55
Шифр НБУВ: РА379049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Михайлова Н.В. 
Оцінка конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.В. Михайлова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2009. — 18 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "конкурентоспроможність підприємства", "конкурентоспроможність підприємства ресторанного господарства", "оцінка". Обгрунтовано систему показників і розроблено методичний інструментарій комплексної оцінки конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства. Надано методику інтегральної оцінки конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства за різних рівнів управління. Подано методичні рекомендації з обгрунтування конкурентної позиції підприємства ресторанного господарства у прогнозному періоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-13 +
Шифр НБУВ: РА367684

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Сушко О.В. 
Рекламні стратегії підприємств ресторанного господарства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Сушко ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "рекламна стратегія" як процесу, спрямованого на ліквідацію психологічного та соціального опору під час формування поведінки споживача для досягнення конкурентної переваги. Вперше запропоновано оцінювати ефективність рекламної стратегії підприємств ресторанного господарства на основі використання методу узагальненого аналізу. Сформульовано критеріальне рівняння для визначення ефективності рекламної стратегії, запропоновано показники оцінки дієвості її окремих складових. Удосконалено систему рекламних стратегій підприємств ресторанного господарства, засновану на формуванні програми взаємин з клієнтами відповідно до виділених кластерів. Розроблено новий підхід щодо класифікації споживчої поведінки залежно від реакції на рекламу, запропоновано її ієрархію, на підставі якої сформовано напрямки реалізації рекламних стратегій. Обгрунтовано методику формування рекламної стратегії з урахуванням можливих змін споживчої поведінки залежно від соціально-психологічних особливостей клієнтів. Уточнено класифікацію підприємств ресторанного господарства з урахуванням доповнення недостатньо реалізованих класифікаційних ознак в інших дослідженнях: системи та технології обслуговування, поширеності мережі підприємств ресторанного господарства. Сформульовано методичні рекомендації щодо оцінки заходів PR.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-211.1 +
Шифр НБУВ: РА342602

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Лукашова Л.В. 
Стратегія розвитку підприємств ресторанного господарства при вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.В. Лукашова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичну сутність та значення стратегії розвитку, досліжено соціально-економічні та нормативно-правові засади функціонування підприємств ресторанного господарства при вищих навчальних закладах, досліджено фактори впливу на формування попиту на їх продукцію та послуги. Надано оцінку ефективності роботи підсистем та використання ресурсного потенціалу підприємствами ресторанного господарства при вищих навчальних закладах. Розроблено рекомендації щодо проведення моніторингу забезпеченості послугами харчування за місцем навчання студентів, запропоновано модель удосконалення організаційно-обслуговуючої підсистеми. Запропоновано новий підхід до визначення частки ринку підприємства ресторанного господарства при вищому навчальному закладі. Обгрунтовано підходи щодо генерації пріоритетних стратегічних альтернатив на основі позиціонування підприємства залежно від частки ринку та його зростання, динаміки зміни товарообороту та витрат, диференціації продукції та рентабельності діяльності. Запропоновано модель реструктуризації підсистеми управління підприємств з урахуванням галузевої специфіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14 +
Шифр НБУВ: РА330461

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Кривошей В. В. 
Трудовий капітал підприємств ресторанного господарства: теорія та методологія управління: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / В. В. Кривошей ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 39 с.: табл., рис. — укp.

Розглянуто проблеми розвитку теорії та методології управління трудовим капіталом підприємств ресторанного господарства (РГ). Розроблено методичний інструментарій, концепцію й управлінські технології, що забезпечують її реалізацію з метою ефективного управління трудовим капіталом таких підприємств. Описано алгоритм розрахунку, прогнозування та постійного моніторингу добробуту підприємств РГ, який грунтується на запропонованій системі індикаторів ефективного управління трудовим капіталом підприємств РГ. Запропоновано концептуальну програму стратегії переходу таких підприємств на інноваційний рівень розвитку добробуту з урахуванням зростаючої ролі трудового капіталу. Зазначено, що ця концепція втілює ідею єдності індикаторів ефективного використання трудового капіталу та може використовуватись в практичній діяльності підприємств РГ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-640-21
Шифр НБУВ: РА384470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Тупчій В.А. 
Управління запасами сировини та товарів в підприємствах ресторанного господарства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / В.А. Тупчій ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій управління запасами сировини та товарів на підприємствах ресторанного господарства. Розкрито економічну сутність понять "запаси сировини та товарів", "управління запасами сировини та товарів". З урахуванням специфіки підприємств ресторанного господарства систематизовано принципи класфікації запасів сировини та товарів. Виявлено фактори, які впливають на розмір запасів сировини та товарів на підприємствах галузі. Встановлено критерії оптимізації розміру запасів сировини та товарів на підприємствах ресторанного господарства. Розроблено економіко-математичну модель, застосування якої дозволяє виявлити вплив зовнішніх і внутрішніх факторів на оборотність запасів сировини та товарів, одержати її прогнозні значення та виявити резерви прискорення. Визначено структуру джерел фінансування запасів сировини та товарів. Обгрунтовано структурно-логічну схему процесу формування стратегії управління запасами сировини та товарів на підприємствах ресторанного господарства. Сформульовано методичні рекомендації щодо вибору альтернативних варіантів стратегії управління запасами сировини та товарів (стратегії скорочення, стабілізації або зростання).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-591-21 +
Шифр НБУВ: РА344454

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Расулова А.М. 
Управління конкурентоспроможністю ресторанів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.М. Расулова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вирішено теоретичні, методологічні й організаційні питання управління конкурентоспроможністю ресторанів (КР). Обгрунтовано сутність поняття "конкурентоспроможність підприємства", досліджено фактори впливу формування попиту на продукцію та послуги ресторанів, наведено оцінку ефективності використання їх ресурсного потенціалу. Удосконалено метод оцінювання КР на підставі ієрархічної структури одиничних і групових показників. Розроблено модель управління КР для комплексного дослідження складових виникнення та перебігу факторів впливу внутрішнього та зовнішнього середовища, адаптовано інструментарій бенчмаркінгу для діагностики стану ресторану у конкурентному середрвищі. Обгрунтовано підходи до генерації пріоритетних стратегічних напрямів підвищення КР на підставі позиціювання підприємства. залежно від рентабельності господарської діяльності, якісних показників продукції (послуг), життєвого циклу підприємства, показників внутрішнього та зовнішнього середовищ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-13-21 +
Шифр НБУВ: РА342329

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Воробйова Н.П. 
Управління рекламною діяльністю підприємств ресторанного господарства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.П. Воробйова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган- Барановського. — Донецьк, 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено методологічні та прикладні питання управління рекламною діяльністю підприємств ресторанного господарства. Розкрито сутність поняття реклами, визначено особливості та роль рекламної діяльності в концепції сучасного управління підприємством. Систематизовано задачі та функції реклами, удосконалено класифікацію її видів. Встановлено показники ефективності реклами у ресторанному господарстві, обгрунтовано теоретичні засади рекламної діяльності. Проаналізовано сучасний стан, тенденції та перспективи розвитку сфери ресторанного господарства. Розглянуто характеристики рекламно-комунікаційного ринку України й основних медіа каналів. Досліджено рекламну діяльність підприємств ресторанного господарства в сучасних медіа каналах. Запропоновано класифікацію підприємств ресторанного господарства за критерієм їх відношення до реклами. За результатами моніторингу реклами підприємств ресторанної сфери у медіа каналах визначено переваги, недоліки та можливості основних медіа, а також сформовано типові групи користувачів та оцінено їх рекламні уподобання. Розроблено пропорційний метод розрахунку рекламного бюджету підприємствами ресторанного господарства з урахуванням життєвого циклу й інтенсивності конкуренції. Визначено рівень витрат на рекламу для кожної з даних груп підприємств ресторанного бізнесу. Розроблено прикладну програму розрахунку й аналізу витрат на рекламу підприємств ресторанного господарства, встановлено ефективність їх рекламної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + У9(4УКР)424.14 +
Шифр НБУВ: РА359891

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Гайовий І. І. 
Формування професійних умінь майбутнього фахівця ресторанної справи у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. І. Гайовий ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та реалізовано в практичному навчанні поетапну методику формування професійних умінь майбутніх фахівців ресторанної справи. Обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування професійних умінь майбутніх фахівців ресторанної справи у процесі фахової підготовки. Розроблено компоненти та визначено рівні професійних умінь майбутніх фахівців ресторанної справи. Встановлено поняття "професійні уміння майбутніх фахівців ресторанної справи", особистісні та професійні характеристики фахівця ресторанного бізнесу. Вдосконалено теоретичні положення щодо формування професійних умінь майбутніх фахівців ресторанних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-640 р
Шифр НБУВ: РА373206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

П'ятницька Г.Т. 
Формування стратегії розвитку підприємств ресторанного господарства: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Г.Т. П'ятницька ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2008. — 43 с. — укp.

Розкрито теоретико-методологічні та методичні аспекти формування стратегії розвитку підприємств ресторанного господарства. Обгрунтовано практичні рекомендації щодо вибору та застосування маркетингових субстратегій, формуання загальної стратегії та розвитку даних підприємств з урахуванням їх типу, різних етапів життєвого циклу, основного цільового контингенту споживачів. Систематизовано існуючі наукові підходи до класифікації стратегії розвитку та побудовано концептуальну модель вибору такої стратегії за умов конкуренції. Наведено визначення поняття "інноваційна перевага". Запропоновано моделі для оцінювання інноваційних переваг підприємств ресторанного господарства. Сформульовано принципи концепції інноваційних переваг і на їх основі розроблено модель формування стратегії розвитку даних підприємств. Розроблено методику збору й експертного оцінювання інформації про результати господарської діяльності підприємств-конкурентів у сфері ресторанного господарства за умови обмеженого доступу до офіційних звітних даних. Запропоновано наукові підходи до оцінювання ємності галузевого ринку й інтенсивності конкуренції. Побудовано моделі оцінювання взаємозв'язку між факторами зовнішнього середовища підприємства; пошуку оптимального співвідношення між ціною, якістю й інноваційними змінами у підприємствах. Запропоновано проводити матричні накладання для прийняття управлінських рішень щодо стратегічних напрямів розвитку підприємств. Удосконалено систему показників конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства. Визначено стратегічні орієнтири та концептуальні принципи розвитку даного господарства. Обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення державного регулювання розвитку даних підприємств в Україні. Розроблено методику розрахунку нормативів забезпеченості місцями у закладах ресторанного господраства. Визначено етапність і орієнтовні нормативи розвитку їх мережі в Україні на стратегічну перспективу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14 +
Шифр НБУВ: РА361042

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського