Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (217)Книжкові видання та компакт-диски (220)Журнали та продовжувані видання (38)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)442$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Лебедєва Р.Ю. 
Інноваційний менеджмент трансформації підприємств сфери послуг: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Р.Ю. Лебедєва ; ПВНЗ "Європ. ун-т". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено науково-теоретичні аспекти розвитку та суті інноваційного менеджменту трансформації підприємств як методу кардинального перепроектування підприємств. Проаналізовано сучасні концепції та підходи до практичної реалізації інноваційних прийомів у менеджменті, визначено технологію його здійснення, особливості та специфіку у порівнянні з іншими методами трансформації підприємств сфери послуг. Розкрито суть інноваційного менеджменту. Установлено визначальні блоки системи інформаційного й організаційного забезпечення трансформаційних процесів. Обгрунтовано доцільність розгляду діяльності сучасних підприємств сфери послуг як інтегрованого управлінсько-економічного процесу, що відбувається на підприємстві і складається з певних операцій, які відбуваються на різних техніко-технологічніх рівнях і дозволяють (або не дозволяють) здійснюватися його переходу з одного якісного стану до іншого. Запропоновано триступеневу методику діагностування передумов сприйнятливості інноваційних трансформацій підприємств сфери послуг, спрямовану на виявлення та нейтралізацію внутрішніх і зовнішніх, а також розробку еталонних механізмів активації прихованих резервів. Розроблено оптимізаційну модель пропорційного оптимізаційного зростання та відновлення фінансової рівноваги шляхом обгрунтованих трансформацій внутрішніх організаційно-фінансових механізмів і контролінгових підсистем санаторно-куротних закладів з урахуванням сучасних концепцій і методичних підходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1-55-212.1 +
Шифр НБУВ: РА362077

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Лумпова Т. І. 
Інтеграція інформаційно-статистичних ресурсів для вивчення ринків: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.10 / Т. І. Лумпова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Запропоновано концептуальне рішення щодо архітектури системи. Дане рішення є базою для створення інформаційної моделі національного ринку товарів і послуг. Розглянуто її використання для маркетингових досліджень та моніторингу стану ринків. Досліджено проблематику створення репозитарія метаданих як первинного інструменту, що забезпечує підтримку процесу статистичного виробництва від збирання статистичної інформації в єдиному інтегрованому сховищі до обслуговування запитів користувачів і є базою для створення інструментарію забезпечення якості даних. Надано методичні рекомендації щодо інтеграції інформації з різних джерел статистичної й адміністративної інформації. Розроблено методику практичної реалізації статистичної інформаційної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 в611.326 + У9(4УКР)442 в611.326
Шифр НБУВ: РА372302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кузьмич О. Г. 
Інформаційно-аналітичне забезпечення розвитку підприємств побутового обслуговування: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. Г. Кузьмич ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2011. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено методичні засади формування системи інформаційно-аналітичної підтримки управлінських рішень на підприємствах побутового обслуговування, яка виступає як інтеграція взаємопов'язаних процесів: обгрунтування показників-індикаторів, прогнозування тенденцій розвитку ринку побутових послуг, формування можливих засобів впливу на об'єкт управління, що надає можливість підвищити ефективність управлінських рішень менеджерів, які працюють у сфері побутових послуг. Удосконалено методологічну схему моніторингу діяльності підприємств побутового обслуговування, у якій, на відміну від існуючих, передбачено: контур створення або модифікації системи методичного й інформаційного забезпечення і контур збору й аналізу інформації в системі моніторингу, що надає можливість формалізувати результати моніторингу та синтезувати їх в управлінські рішення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1
Шифр НБУВ: РА382682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Іщенко О.А. 
Маркетинговий механізм управління розвитком підприємств сфери послуг: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / О.А. Іщенко ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 33 с. — укp.

Обгрунтовано, що значення маркетингу послуг у національній економіці полягає в тому, що вона повинна забезпечити реальні структурні зрушення, поглибити ринкові відносини у змішаній економіці, забезпечити на належному рівні поповнення бюджету та високу зайнятість населення. За результатами дослідження розроблено парадигму розвитку сфери послуг в Україні, принципи, критерії, методи та моделі, на яких грунтуються умови формування маркетингового механізму управління розвитком цієї сфери. Досліджено організацію управління розвитком на цільовому ринку телекомунікаційних послуг. Запропоновано модель трансформації стратегії маркетингу професійних послуг на регіональному рівні, концепцію синтезу маркетингового механізму управління спортивно-оздоровчими комплексами регіону, методи розробки й аналізу процесу маркетингу послуг. Обгрунтовано положення, які визначають важливість упровадження сучасних технологій комунікації до практики підприємств сфери послуг, зокрема, аутоторсингу та латерального маркетингу. Обгрунтовано методологічний підхід до організації й управління концептуальними проектами у рамках надання професійних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА342028

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Мельник Ю.В. 
Міжнародний ринок послуг в контексті транснаціоналізації економіки: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.02 / Ю.В. Мельник ; НАН України. Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні та прикладні аспекти транснаціоналізації міжнародного ринку послуг і участі України у цьому процесі. Вивчено особливості функціонування міжнародного ринку як фактора трансформації природи сучасного міжнародного ринку послуг. Виявлено сучасні тенденції розвитку міжнародного ринку послуг під впливом транснаціоналізації економіки та досліджено економічний механізм його функціонування. Здійснено аналіз інвестиційної діяльності та фінансового механізму функціонування транснаціональних корпорацій (ТНК) на міжнародному ринку послуг. Розроблено стратегії виходу вітчизняних компаній на цей ринок. Запропоновано напрями вдосконалення інституційного забезпечення участі України у процесах транснаціоналізації міжнародного ринку послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.42 + У9(4УКР)442 +
Шифр НБУВ: РА357722

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Спіріна О.М. 
Оподаткування сфери послуг в умовах соціально-ринкових перетворень в Україні: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.08 / О.М. Спіріна ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено ефективність існуючих систем оподаткування щодо діяльності суб'єктів господарювання, які надають послуги. Визначено шляхи вдосконалення системи обов'язкових платежів у сфері послуг. З'ясовано теоретичні основи для визначення категорій "послуга" та "сфера послуг". Показано динаміку розвитку даної сфери. Визначено її особливості як економічного середовища оподаткування. Розглянуто законодавчо-нормативну базу оподаткування послуг. Проаналізовано рівень і структуру податкових платежів підприємств транспортних, торгівлі, громадського харчування та банківських установ. Запропоновано методику розрахунку податкового навантаження. Узагальнено практику використання спрощеної системи оподаткування щодо діяльності зазначених підприємств. Розроблено підхід до розрахунку доданої вартості у банківській діяльності. Проаналізовано зарубіжний досвід оподаткування послуг. Обгрунтовано методичні підходи до диференціювання ставки єдиного податку щодо видів економічної діяльності у разі зміни межових обсягів реалізації товарів (робіт, послуг). Визначено шляхи підвищення ефективності податкового контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413.3 + У9(4УКР)442.1 +
Шифр НБУВ: РА360597

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Лебедик 
Організаційно-економічне забезпечення регіонального розвитку підприємництва в сфері послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Тетяна Миколаївна Лебедик ; НАН України; Рада по вивченню продуктивних сил України. — К., 2006. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)684.4 + У9(4УКР)442.0-131.1
Шифр НБУВ: РА348045

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Белікова Т.В. 
Оцінка фінансового стану підприємств побутового обслуговування: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / Т.В. Белікова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади, нові підходи та методи оцінки фінансового стану підприємств побутового обслуговування. Визначено характеристики побутових послуг та їх вплив на структуру оцінки фінансового стану підприємств побутового обслуговування, обгрунтовано пріоритетність показників рентабельності серед інших показників. Розроблено алгоритм створення методики оцінки фінасового стану підприємств побутового обслуговування з урахуванням особливостей надання побутових послуг. Запропоновано методику оцінки фінансового стану даних підприємств з урахуванням значимості показників. Побудовано шкалу типових характеристик оцінки фінансового стану підприємств побутового обслуговування за значенням інтегральної оцінки. Наведено засоби та прийоми встановлення впливу досягненого рівня показників на фінансовий стан підприємств побутового обслуговування на підставі узагальнення причинно-наслідкових зв'язків між показниками, що дозволяє виявити причини потенційно неуспішної роботи підприємства та надати рекомендації щодо її покращання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1-93-09 +
Шифр НБУВ: РА348204

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Голобородько А. Ю. 
Регулювання розвитку сфери побутових послуг на регіональному рівні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / А. Ю. Голобородько ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.

Уточнено поняття побутові послуги, та побутове обслуговування, обгрунтовано чинники віднесення послуг до побутових. Удосконалено класифікацію побутових послуг. Проведено дослідження рівня розвитку побутових послуг за їх видами по регіонах України за допомогою комплексної системи показників, проаналізовано особливості розвитку сфери на регіональному рівні, оцінено ступінь задоволеності населення побутовими послугами. Розроблено методику розрахунку нормативів забезпечення населення побутовими послугами за видами побутових послуг для всіх регіонів України окремо для міських і сільських територій, надана методика передбачає коригування розрахованих нормативів для загальнокурортних регіонів України, а також враховує коефіцієнт охоплення населення побутовими послугами. Запропоновано програму розвитку сфери побутових послуг у Донеччині та модель раціонального розміщення робочих місць мережі побутового обслуговування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442
Шифр НБУВ: РА382670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Мельник І.Є. 
Реінжиніринг бізнес-процесів підприємств сфери послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.Є. Мельник ; Європ. ун-т. — К., 2005. — 22 с.: рис. — укp.

Досліджено науково-теоретичні аспекти розвитку та суті реінжинірингу бізнес-процесів (РБП) як методу кардинального перепроектування бізнесу підприємств. Проаналізовано сучасні концепції та підходи да практичної реалізації, визначено технологію його здійснення, особливості та специфіку у порівнянні з іншими методами реструктуризації бізнесу. Розкрито суть бізнес-процесів, установлено визначальні блоки системи інформаційного та організаційного забезпечення реінжинірингу. Запропоновано тезу, що діяльність сучасних підприємств повинна розглядатись як інтегрований управлінсько-економіко-технологічний процес, що відбувається на підприємстві і складається з множини окремих операцій, що здійснюються на різних техніко-технологічних рівнях і дають змогу (або не дозволяють) переходити йому з одного якісного стану до іншого. На підставі факторного аналізу за методом ланцюгової підставновки та побудови кореляційно-регресивної моделі визначено головні чинники, що грають роль у досягненні позитивних кінцевих результатів діяльності підприємства. Базуючись на сучасних концепціях та методичних підходах щодо стратегії розвитку бізнесу підприємств розроблено агреговану методику реінжинірингу. Запропоновано систему інформаційного, а також механізм організаційного забезпечення реінжинірингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1-131-21 +
Шифр НБУВ: РА334799

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Хмелевська Л.П. 
Розвиток малого підприємництва у сфері побутового обслуговування населення України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Л.П. Хмелевська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено суть та функціональну роль побутових послуг в економічній системі, надано наукову характеристику сфери побутових послуг як третинного сектора економіки. Розкрито суть малого підприємництва, об'єктивну необхідність розвитку та інституційні засади його функціонування в сфері побутового обслуговування населення. Виявлено особливості та розглянуто проблеми становлення малого підприємництва в даній сфері. Визначено напрями забезпечення ефективного розвитку малого підприємництва в сфері побутового обслуговування населення України, зокрема, щодо організаційно-правового, фінансово-кредитного забезпечення та підготовки сучасних кадрів. Запропоновано комплекс заходів щодо удосконалення системи державного регулювання та підтримки малого підприємництва в сфері побутового обслуговування населення України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.0-131.1
Шифр НБУВ: РА320372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Гаврилюк О.В. 
Розвиток підприємництва в сфері послуг (на прикладі Чернівецької області): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Гаврилюк ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методологічні та методичні засади розвитку підприємництва у сфері послуг. Викладено особливості функціонування сфери послуг та її вплив на відтворювальний процес мезо- та мікроекономічного характеру за умов ринкової трансформації економіки Чернівеччини. Визначено тенденції та особливості розвитку малого підприємництва в сфері послуг на рівні області. Наведено шляхи підвищення ефективності функціонування підприємницьких структур у сфері послуг. Запропоновано заходи щодо формування регіональної програми підтримки та розвитку малого підприємництва сфери послуг. Обгрунтовано методичні підходи до створення навчально-ділового центру як механізму реалізації програми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.0-131.1 + У9(4УКР-4ЧЕР)442.0-131.1
Шифр НБУВ: РА312482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Рябцун С.В. 
Розвиток системи сценарного планування у діяльності підприємств сфери послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.В. Рябцун ; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С.Попова. — О., 2005. — 19 с. — укp.

Запропоновано парадигму сценарного планування на підприємствах, яка сприяє узгоджуваності рішень вищих ешелонів управління та операційних структурних одиниць. Розвинуто типологію видів менеджменту, що стосується проблеми сценарного планування на базі єдиного аналітичного комплексу, який інтегрує можливості когнітивних та інформаційних технологій. Удосконалено систему сценарного планування діяльності підприємств. Наведено підхід до визначення динамічних ліній, що суттєво впливають на формування сценаріїв та процедуру переходу від одного сценарію до іншого. Висвітлено питання щодо складових організаційної, інформаційної та методичної підтримки сценарного планування розвитку підприємств, а також класифікації управлінських рішень. Удосконалено технологію їх використання з метою розвитку підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1-23 +
Шифр НБУВ: РА337656

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Польова 
Система залучення іноземних інвестицій в Україну в процесі глобальної сервісизації: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.02 / Ірина Миколаївна Польова ; Тернопільський національний економічний ун-т. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20-56 + У9(4УКР)442.0-56
Шифр НБУВ: РА359201

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Данилюк Т.І. 
Теоретико-методичні засади задоволення попиту населення підприємствами побутового обслуговування: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.І. Данилюк ; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито соціально-економічну сутність потреб і попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування. Запропоновано метод визначення такого попиту та найбільш доцільну для практичної реалізації методику аналізу діяльності підприємств побутового обслуговування. Проаналізовано діяльність підприємств, що надають ремонтні й індивідуальні послуги в Україні та на Волині. Виділено чинники впливу на рівень задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування. Проведено розрахунок прогнозних величин обсягів попиту на послуги підприємств побутового обслуговування. Встановлено причини виникнення незадоволеного попиту та виявлено чинники негативного впливу на роботу підприємств побутового обслуговування. Розроблено заходи щодо удосконалення їх діяльності з метою зменшення незадоволеного попиту населення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1 +
Шифр НБУВ: РА362287

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Євтушенко О. В. 
Трансакційні витрати в економіці послуг: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.01 / О. В. Євтушенко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Визначено поняття "трансакційні витрати" на підставі аналізу та розвитку підходів неоінституціональної економічної теорії. Узагальнено теоретико-методичні підходи до класифікації трансакційних витрат на виробництво та надання послуг. Охарактеризовано особливості та відмінності послуги як економічного блага. Запропоновано модель функціонування контрактних відносин на ринку послуг, відмінність якого полягає у використанні комплексного підходу до ідентифікації й оцінювання трансакційних витрат на надання послуги. Обгрунтовано й апробовано методику вибору оптимального типу контракту в сфері послуг. Розвинено теоретичні підходи до визначення взаємозалежності та взаємовпливу інститутів і рівня трансакційних витрат у сервісний економіці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У9(4УКР)442.150-862
Шифр НБУВ: РА376666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Погожа Н.В. 
Управління маркетингом на підприємствах сфери послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.В. Погожа ; Європ. ун-т. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємств сфери послуг. Запропоновано систему заходів для управління маркетингом на таких підприємствах, яка грунтується на розроблених методичних положеннях організації служби маркетингу. Наведені методичні положення базуються на встановлених принципах управління маркетингом послуг, які відповідають сучасному стану ринку послуг і тенденціям його розвитку. Удосконалено маркетингову інформаційну систему, яка максимально враховує фактори зовнішнього та внутрішнього середовища організації. Розроблено модель розрахунків ефективності управління маркетинговою діяльністю. Розкрито суть понять "послуга", "маркетинг послуг", "управління маркетингом послуг", зазначено їх роль та місце у системі соціально-економічних і етичних проблем суспільства. Рекомендовано за найбільш повного комплексного варіанта використовувати інструменти маркетингу під час розробки програми маркетингу підприємств сфери послуг, у якій мають бути наявні всі необхідні блоки з вивчення та дослідження споживчого ринку та впровадження комплексу маркетингу. Розроблено методику управління маркетингом ринку послуг за принципами стратегічного планування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1-211.1-21 +
Шифр НБУВ: РА348330

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Готра 
Управління формуванням конкурентного середовища підприємств сфери послуг: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Вікторія Вікторівна Готра ; ПВНЗ "Європейський ун-т". — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1-13-21
Шифр НБУВ: РА365577

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Крамченко 
Форми і методи державного регулювання розвитку сфери послуг: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Ростислав Анатолійович Крамченко ; НАН України; Інститут регіональних досліджень. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442-21,01
Шифр НБУВ: РА359223

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Борунов В.Б. 
Формування міжнародної конкурентоспроможності сфери послуг України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.02 / В.Б. Борунов ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено напрямки забезпечення міжнародної конкурентоспроможності сфери послуг України з метою рівноправного включення держави до світового ринку послуг на рівноправних засадах. Проаналізовано теоретико-методологічні засади міжнародної конкурентоспроможності, зокрема, теорії міжнародної торгівлі, принципи міжнародної конкурентоспроможності, визначено місце ринку послуг у світовій ринковій системі. Розглянуто сучасний стан світового ринку послуг, зокрема туристичних, висвітлено участь у них України. Визначено передумови участі України у міжнародному ринку транспортних послуг. Досліджено розвиток національного сегменту світового ринку фінансових і ділових послуг. Оцінено вплив вступу держави до СОТ на кокурентоспроможність ринку послуг. Розроблено пропозиції щодо удосконалення інвестиційного забезпечення формування міжнародної конкурентооспроможності сфери послуг України. Обгрунтовано науково-методичні підходи щодо оцінювання інвестиційного клімату регіону й удосконалення нормативно-правового забезпечення процесу інвестування як передумови міжнародної конкурентоспроможності сфери послуг. Визначено параметри оптимального режиму пільгового оподаткування у сфері послуг з урахуванням механізмів приватно-державного партнерства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20-13 + У9(4УКР)442.0-13 +
Шифр НБУВ: РА357007

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського