Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (37)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)306.952-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Загорій В.А. 
Комплексне програмно-цільове управління виробництвом лікарських засобів в умовах впровадження правил GMP на фармацевтичному підприємстві: Автореф. дис... д-ра фармац. наук: 15.00.01 / В.А. Загорій ; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2002. — 30 с. — укp.

Вперше в Україні запропоновано та науково обгрунтовано концептуальні підходи щодо проведення реконструкції та модернізації технологічного процесу фармацевтичного підприємства, відповідно до міжнародних стандартів та вимог GMP. Розроблено систему управління контролю якості лікарських засобів згідно з стандартами GMP і GLP. Науково обгрунтовано необхідність організації та проведення перманентного післядипломного навчання та атестації спеціалістів, зайнятих у сфері створення, виробництва та реалізації ліків. Запропоновано пакети нормативних документів організації та створення професійних товариств (об'єднань), орієнтованих на захист вітчизняного виробника та усіх суб'єктів фармацевтичної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.952-21
Шифр НБУВ: РА317714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Лисак Г.М. 
Оптимізація ринкової діяльності фармацевтичних підприємств з використанням концепції зв'язків з громадськістю: Автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / Г.М. Лисак ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2004. — 19 с.: табл. — укp.

Уперше проведено комплексні дослідження стану Public Relations (PR) як основи ринкової діяльності фармацевтичних підприємств (ФП). Узагальнено та адаптовано до діяльності фармацевтичної галузі України світовий PR-досвід. Обгрунтовано та вперше проведено дослідження маркетингових комунікацій ФП з основними групами споживачів лікарських засобів (ЛЗ). Запропоновано рекомендації щодо підвищення ступеня інтеграції маркетингових комунікацій підприємств фармацевтичної галузі. Уперше розроблено методики оцінки ефективності PR-заходів: експозиційної діяльності, спеціальних подій, іміджу ФП. Створено алгоритм розроблення типової для даної галузі програми соціально-економічного експерименту з мерчандайзингу, визначено його ефективність. Наведено методичні підходи до прогнозування прибутку від фінансування інтегрованих маркетингових комунікацій. Створено комплексну програму оптимізації ринкової діяльності ФП з використанням PR-концепції з метою удосконалення системи медикаментозного забезпечення населення України та підвищення конкурентоспроможності ФП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-21 +
Шифр НБУВ: РА329698

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського