Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (405)Книжкові видання та компакт-диски (363)Журнали та продовжувані видання (263)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)374.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Мінакова С.М. 
Економіко-методичні основи реструктуризації морських торговельних портів України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.М. Мінакова ; Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. НАН України. — О., 2009. — 16 с. — укp.

На підставі оцінювання сучасного стану та перспектив розвитку підприємств портової діяльності обгрунтовано необхідність проведення їх реструктуризації. Узагальнено досвід реструктуризації підприємств різних видів економічної діяльності. Оцінено сучасні трансформації поняття та видів реструктуризації підприємств і сформульовано їх тлумачення. Обгрунтовано методичні підходи до моделювання динаміки показників реструктуризації, до визначення загального алгоритму комплексного діагностування та показників оцінювання впливу головних зовнішніх і внутрішніх факторів на рівень фінансової стійкості. Розроблено математичну модель реструктуризації підприємств портової системи України. Обгрунтовано методичні підходи до проведення комплексного діагностування стану підприємств портової діяльності. З використанням розробленого методичного апарату проведено розрахунки, за якими підтверджено його коректність і працездатність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.610.3-961-31 + У9(4УКР)374.610.3-961-31
Шифр НБУВ: РА364839

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Лосікова О.О. 
Економіко-організаційні аспекти мотивації персоналу в морських торговельних портах України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.О. Лосікова ; НАН України, Ін-т пробл. ринку та екон.- еколог. дослідж. — О., 2010. — 18 с. — укp.

Досліджено еволюцію розвитку концептуальних положень сучасної теорії мотивації, розкрито можливості використання її окремих моделей у морських портах шляхом впровадження у систему соціального менеджменту. Обгрунтовано фінансово-економічну можливість створення необхідних стимулів для підвищення існуючого рівня мотивації персоналу у досліджуваних портах. За результатами соціологічного дослідження визначено ступінь використання мотиваційного ресурсу та пріоритетів у створенні стимулів до мотивованої праці персоналу морських портів. Розроблено організаційно-економічний механізм удосконалення матеріального стимулювання як пріоритетного напрямку мотивації персоналу морських портів з обгрунтуванням межі використання ефекту мультиплікатора у взаємозалежності заробітна плата - продуктивність праці. Обгрунтовано шляхи використання мотиваційного ресурсу для покращання економічної діяльності морських портів через синергетичний ефект стимулювального впливу на персонал кожного із значущих зовнішніх мотиваторів. Розроблено методичний підхід щодо визначення раціонального співвідношення інвестицій у людський та основний капітал.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.60-645 +
Шифр НБУВ: РА370067 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Тростянецька Е.В. 
Економіко-організаційні засади орендних відносин у морських торговельних портах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Е.В. Тростянецька ; Одес. держ. мор. ун-т. — О., 2001. — 16 с. — укp.

Вирішено проблему підвищення економічної ефективності діяльності морських торговельних портів України за рахунок використання нових видів орендних відносин. Розглянуто теоретичну основу орендних відносин, еволюцію розвитку, особливості використання в морських портах. Обгрунтовано методичні засади використання франчайзінгу в портах. Запропоновано заходи щодо удосконалення методичних положень з розрахунку лізингових платежів з урахуванням інтересів лізингодавача і лізингоотримувача. Розроблено альтернативні варіанти організаційного забезпечення лізингових операцій шляхом створення морської лізингової компанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.610.3-562.3
Шифр НБУВ: РА314680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Нікулін С.Г. 
Економіко-організаційні засади розвитку нафтоналивного флоту України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / С.Г. Нікулін ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2002. — 19 с. — укp.

На підставі комплексного аналізу стану виробничих потужностей нафтотранспортного комплексу та морського транспорту України, а також світових тенденцій розвитку транспортного флоту та видобутку нафти оцінено резерви пропускної спроможності нафтотранспортного комплексу та визначено його "вузькі місця". Запропоновано нові механізми фінансування та самофінансування альтернативних варіантів створення та розвитку нафтопаливного флоту України. Наведено принципово нову для умов України схему господарюючого суб'єкта - комплексного транспортного та нафтоперевантажувального підприємства, що об'єднує транспортування сирої нафти морем, її перевантаження та транспортування трубопровідним транспортом. Розроблено економіко-математичну модель механізму самофінансування нафтоперевантажувального комплексу. Розвинуто методичні засади оцінки економічної ефективності різних варіантів механізму фінансування з урахуванням нерівномірності фінансових потоків, а також теоретичні засади обгрунтування нового виду сполучення - прямого змішаного трубопровідно-водного, що відкриває шляхи для розробки наскрізної вантажної документації та відповідні єдині тарифи на перевезення у такому сполученні. Удосконалено економічний механізм залучення інвестицій у розвиток нафтопаливного флоту України за рахунок пільгового оподаткування та використання прискореної амортизації. Надано пропозиції щодо змін законодавчої бази з метою створення пільгового оподаткування підприємств морського нафторанспортного комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)374.6
Шифр НБУВ: РА320631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Бєлова Н. М. 
Економічна стратегія транспортних підприємств в контексті логістики перевезень в системі АПК: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. М. Бєлова ; Міжнар. ун-т бізнесу і права. — Херсон, 2010. — 19 с. — укp.

Проаналізовано концептуальні підходи до визначення понять "стратегія", виявлено принципові розбіжності у підходах до розуміння поняття "стратегія" та принципів її формування. Запропоновано методику грунтовного аналізу зовнішнього середовища судноплавних компаній, яка визначає пріоритетні напрямки діяльності компанії, а також методику формування проектних альтернатив у створенні проектів стратегії компанії. Визначено критерії вибору найкращого проекту, розроблено моделі прогнозування фрахтових ставок і вартості судна, які є визначальними під час формування доходів і витрат підприємств судноплавної галузі. Розглянуто програмне забезпечення для оптимізації процесів вибору маршруту доставки вантажів і вибору найкращого транспортного засобу в інтермодальних перевезеннях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.61
Шифр НБУВ: РА373639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Котлубай О.М. 
Економічний механізм розвитку торговельного мореплавання України: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.04 / О.М. Котлубай ; НАН України. Ін-т проблем ринку та екон.-екол. дослідж. — О., 2004. — 37 с. — укp.

Узагальнено сучасний досвід та запропоновано нове вирішення теоретико-методологічних і практичних проблем відтворення економічного механізму ефективного розвитку торговельного мореплавання України. Розроблено концептуальні засади національної морської політики та сформовано систему пріоритетів для етапу вступу та початку функціонування держави в СОТ і ГАТС. Визначено основні принципи другого міжнародного реєстру суден в Україні, використання яких забезпечує поєднання сприятливих економічних умов з високими вимогами щодо безпеки мореплавства, а також особистої й екологічної безпеки. Наведено теоретичне обгрунтування та розроблено методичне забезпечення процесу оптимізації організаційних структур і порядку відправлення зовнішньоторговельних вантажів переважно флотом, зафрахтованим українською стороною. Здійснено впровадження результатів наукового дослідження у практичну діяльність підприємств морського транспорту та навчальну діяльність спеціальних учбових закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.60-96 +
Шифр НБУВ: РА333324

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Вовк О.Ю. 
Економічні аспекти формування стратегії ефективного функціонування судноплавних компаній: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.Ю. Вовк ; НАН України; Ін-т пробл. ринку та екон.-еколог. досліджень. — О., 2002. — 20 с. — укp.

Розглянуто тенденції розвитку і сучасного стану світового фрахтового ринку та формування активної морської транспортної політики морських держав, визначено основні умови й обмеження входження нових судноплавних компаній у світовий ринок. Відзначено посилення конкуренції з боку провідних судноплавних компаній за перерозподіл традиційних вантажопотоків, що ускладнює діяльність судноплавних компаній з недостатнім рівнем концентрації основного капіталу. Досліджено й обгрунтовано принципи формування стратегічних рішень для судноплавних компаній за критеріями нормалізованої функціональної й економічної стійкості. Розроблено методику оцінки та контролю конкурентоздатності національних судноплавних компаній у системі обмеженої за умов України державної підтримки національного торговельного флоту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.610.2-07 +
Шифр НБУВ: РА324072

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Наврозова Ю.О. 
Економічні засади управління якістю продукції морських торговельних портів України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Ю.О. Наврозова ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2005. — 19 с.: рис. — укp.

Визначено критерії, за якими формується уявлення споживачів про якість портової продукції та послуг, а також характеристики портової діяльності, що впливають на її якість. Сформульовано основні цілі управління якістю портової продукції та розроблено комплекс заходів щодо забезпечення оптимального рівня якості даної продукції. Обгрунтовано методичні засади оптимізації її рівня за критерієм максимуму прибутку за допомогою побудови й аналізу економіко-математичних моделей. Запропоновано підхід до оцінки можливих втрат порту внаслідок "відтоку" клієнтури, незадоволеної якістю портової продукції. Розкрито суть понять "якість портової продукції", "ланцюжок якості портової продукції" та "петля якості портової продукції". Розглянуто процес формування витрат, взаємопов'язаних з якістю даної продукції та розвинуто методичні засади їх оцінки. Розвинуто механізм визначення та оцінки рівня цієї якості, який враховує групи показників, що характеризують властивості портової продукції, та значимість різних рівнів якості. Удосконалено механізм розрахунку економічного ефекту внаслідок модернізації управління якістю портової продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.610.3-823.2-21 +
Шифр НБУВ: РА338207

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Соколова О.С. 
Економічні засади формування людського капіталу на морському транспорті: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.С. Соколова ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2005. — 21 с. — укp.

Визначено особливості, що стосуються людського капіталу, а також інвестицій у людський капітал на морському транспорті. Обгрунтовано необхідність формування фонду амортизації людського капіталу. Розроблено схему інвестування та стратегію підвищення якості цього капіталу на підприємствах морського транспорту. Створено методичні засади оцінки людського капіталу на даних підприємствах, запропоновано методики економічної оцінки дослідженого капіталу й визначення ефективності інвестицій у людський капітал на морському транспорті. Розроблено економіко-математичну модель оптимізації розвитку підприємств цього транспорту з урахуванням людського капіталу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.60-640 +
Шифр НБУВ: РА338061

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Сударев В.О. 
Ефективність діяльності морського порту в логістичних системах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В.О. Сударев ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Встановлено закономірності ефективної діяльності морського порту в логістичних системах. Знайдено та порівняно оптимальний і рівноважні стани у логістичному ланцюжку, що складається з виробника продукції, декількох транспортних підприємств (зокрема, морського порту) та ринку реалізації продукції за різних варіантів конкуренції й інтеграції учасників. Обгрунтовано доцільність вертикальної інтеграції морського порту з суміжними транспортними підприємствами зі встановленням наскрізного тарифу на доставку продукції, а також з виробником продукції. Визначено оптимальний механізм встановлення знижок з портових тарифів залежно від величини вантажопотоку. Знайдено та проведено порівняння рівноваг в логістичному ланцюжку з використанням різних критеріїв оцінки діяльності морського порту - доходу, вантажообігу, рентабельності, інтенсивності прибутку на одиницю часу. Показано особливості конкуренції морських портів, що надають послуги, у порівнянні з класичною конкуренцією підприємств, що виробляють продукцію. Знайдено та проведено порівняння рівноважних й оптимальних станів у системі конкуруючих між собою морських портів, визначено ефективну поведінку морського порту у даній системі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.610.3-591-07 +
Шифр НБУВ: РА348634

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Гацан О. А. 
Забезпечення раціонального природокористування шляхом зміни кадрової політики судноплавних компаній України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06 / О. А. Гацан ; Міжнар. ун-т бізнесу і права. — Херсон, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено сучасний стан судноплавної галузі, її основні ресурсні складові та визначено необхідність зміни кадрової політики судноплавних компаній України з метою раціонального природокористування, закріплення статусу України морської держави й її позиціювання на світовому ринку, як енергетично незалежної. Розроблено науково-методичні положення зміни кадрової політики судноплавних компаній України за допомогою оновлення флоту та введення додаткових систем стимулювання кадрового потенціалу з метою його подальшого використання для раціонального природокористування. Обгрунтовано економічну ефективність методичних підходів зміни кадрової політики судноплавних компаній України для раціонального природокористування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.61-640
Шифр НБУВ: РА374785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Цабієва Т.О. 
Забезпечення сталого функціонування і розвитку морських портів України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Т.О. Цабієва ; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. — О., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено модель оптимального стратегічного управління капіталом морських портів, що дозволяє керувати формуванням капіталу даних портів згідно з критерієм ефективності їх функціонування та розвитку. Удосконалено класифікацію структури цього капіталу залежно від цілей управління капіталом. Наведено метод розв'язання оптимізаційного завдання формування структури капіталу морських портів, що є комбінацією ітераційного методу й методу прямого перебору параметрів. Запропоновано концепцію управління сталим функціонуванням та розвитком морських портів, що грунтується на досягненні оптимального балансу між показниками ефективності використання капіталу та показниками фінансової стабільності. Розвинуто аналітичне забезпечення процесу управління, наукові засади та методичний інструментарій аналізу управлінської інформації шляхом удосконалення методів розрахунку впливу структури капіталу на показники сталого функціонування та розвитку морських портів, а також управлінський інструментарій контролю ефективності функціонування та розвитку морських портів на базі інтеграції до системи управління капіталом морських портів систем моніторингу і контролінгу. Уточнено зміст категорій "стале функціонування й розвиток", "оптимальне управління капіталом" і суть відносин, обумовлених даними категоріями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.610.3 +
Шифр НБУВ: РА340519

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Михайлова Ю.В. 
Забезпечення стійкого функціонування судноплавних підприємств на круїзному ринку, що формується у Чорноморському регіоні: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю.В. Михайлова ; Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. НАН України. — О., 2009. — 21 с. — укp.

Висвітлено теоретичні та практичні проблеми функціонування судноплавних підприємств на круїзному ринку. Сформульовано поняття "продукція круїзного судноплавства". Визначено фактори, що впливають на вибір круїзного маршруту. Запропоновано методику його побудови на підставі показника питомої привабливості портів. Зазначено, що дана методика дозволяє визначати основні напрямки круїзного маршруту на ринку круїзного судноплавства з урахуванням привабливості портів для клієнтури та рівня портових зборів. Розроблено методику визначення оптимальної схеми круїзу. Оптимізацію виконано за критерієм інтенсивності надходжень прибутку від круїзу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.61 +
Шифр НБУВ: РА368315

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Кравченко П.В. 
Інституціональні фактори оптимізації розвитку морських торговельних портів України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / П.В. Кравченко ; Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. НАН України. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено інституціональні засади управління ефективністю розвитку та функціонування морського портового комплексу країни на основі оптимізації організаційних структур і відносин власності. Проаналізовано сучасну систему відносин морських торговельних портів у аспекті макроекономічних інтересів і підприємницьких задач України. Виявлено світові тенденції розвитку стивідорного ринку з урахуванням процесів глобалізації. Уточнено особливості розвитку морських портів, які досягли найбільших успіхів у реформуванні підходів до залучення інвестицій і вантажопотоку. Проаналізовано сучасні проблеми на напрями формування оптимальної структури порту у поточному контексті інституціональних перетворень. Розроблено стратегічні підходи до обгрунтування оптимальності інституціональних відносин у портовому комплексі України з урахуванням суперечливості інтересів господарюючих і керуючих інституцій. Запропоновано методичні підходи до оцінювання результатів розвитку торговельного порту за факторами інституціональних перетворень і дотримання сукупності інтересів макроекономічного та підприємницького рівнів. Обгрунтовано інструментарій інституціональних перетворень, спрямованих на забезпечення конкурентної стійкості торговельного порту за критеріями ефективності злиття та розширення сфери діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.60 +
Шифр НБУВ: РА361861

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Щипцов А.О. 
Інтеграційні аспекти розвитку морських торговельних портів України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.О. Щипцов ; Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. НАН України. — О., 2008. — 20 с. — укp.

З використанням розробленого підходу одержано результати теоретичних і практичних досліджень сфери стійкого позиціонування національного портового комплексу у системі міжнародної інтеграції та глобалізації за принципами мультимодальних транспортних технологій. Запропоновано механізм раціоналізації позиціонування торговельних портів на основі пріоритету конкурсного техніко-економічного рівня у межах життєвого циклу підприємства. Розроблено методи формування стратегії стійкого обслуговування транзитних вантажопотоків. Досліджено альтернативні напрямки освоєння зростаючих вантажопотоків у системі міжнародних інтермодальних сполучень, що визначають параметри розвитку портів північно-західного регіону Чорного моря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.610.3 +
Шифр НБУВ: РА361384

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Колєснік І.М. 
Інтеграція України до світової економічної системи через діяльність морських портів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / І.М. Колєснік ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 19 с. — укp.

Визначено напрямки і чинники актуалізації інтеграційної взаємодії України зі світовою економічною системою шляхом удосконалення обслуговування міжнародних морських перевезень. Розроблено методичні рекомендації щодо підвищення ефективності функціонування портів на рівні держави та окремих суб'єктів господарської діяльності. Проаналізовано сучасний стан зовнішньоторговельних відносин і розвиток портового господарства України, досліджено його участь в інтеграційних процесах світового ринку. Виявлено недоліки функціонування галузі та запропоновано шляхи їх усунення. На підставі дослідження тенценцій розвитку транспортної та економічної світової інтеграції, системи обслуговування міжнародних перевезень морськими торговельними портами, сучасного стану світового портового господаства, моделей і методів визначення ефективності зовнішньоекономічної діяльності галузевих підприємств створено новий методичний підхід щодо організації процесу маркетингу та схему стратегічного планування в морському порту. Запропоновано оригінальну методику використання концепції "інтерпорту" в портово-промислових комплексах за умов світових інтеграційних процесів. Розроблено нові методи застосування системи інформаційного забезпечення транспортної логістики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.610.3 +
Шифр НБУВ: РА334339

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Кондратюк 
Інформаційне забезпеченя прийняття управлінських рішень в морських портах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Ольга Олексіївна Кондратюк ; Київський міжнародний ун-т цивільної авіації. — К., 2000. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)374.60-21
Шифр НБУВ: РА310891

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Меркт О.В. 
Методичні засади стратегії розвитку морських торговельних портів у конкурентному середовищі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.В. Меркт ; Київ. нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 16 с. — укp.

Розглянуто стратегічні напрямки розвитку світової портової системи у XXI ст. Визначено теоретичні положення формування конкурентного середовища морських торговельних портів. Досліджено методичні основи визначення рівня конкурентоздатності морських торговельних портів і запропоновано новий підхід до його розрахунку. Проведено анкетне обстеження у морських портах і суміжних підприємствах з метою визначення пріоритетності чинників, які впливають на рівень конкурентоздатності портів. Розроблено та обгрунтовано концептуальну схему економіко-організаційного механізму конкурентної стратегії портів, охарактеризовано місце та роль маркетингу в її реалізації, сформульовано основні напрямки реалізації даного механізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)374.610.3
Шифр НБУВ: РА319280 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Мезіна Л.В. 
Механізм формування економічної стійкості розвитку морських торгових портів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Л.В. Мезіна ; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні підходи та науково-методичну базу підвищення ефективності стійкого розвитку та функціонування морських торгових портів (МТП) за умов міжнародної інтеграції морського транспортного ринку. Уточнено нові тенденції функціонування світового фрахтового ринку. Виявлено особливості та здійснено класифікацію чинників розвитку національної морської транспортної системи під впливом глобальних процесів. Проаналізовано проблеми стійкого функціонування МТП України. Проведено систематизацію загальних принципів керування економічною стійкістю МТП. Обгрунтовано вибір критеріїв керування параметрами економічної стійкості МТП. Здійснено дослідження проблем і принципів формування механізму ефективного функціонування МТП за етапами життєвого циклу. Запропоновано організаційно-економічний механізм конкурентного позиціювання торгових портів в інтегрованих транспортних сполученнях. Розроблено методи ухвалення раціоналих рішень в системі стійкого розвитку. Обгрунтовано найважливіші напрями функціональної діяльності МТП у глобальному морському ринку транспортних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.610.3-96 +
Шифр НБУВ: РА348293

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Медведєва С.О. 
Моделі та методи управління фінансовими ризиками в діяльності морського порту: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / С.О. Медведєва ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано тенденції розвитку ринку морського страхування в Україні, а також сучасних математичних методів управління ризиками. Удосконалено класифікацію ризиків, що формуються у виробничої діяльності морського порту. Розроблено методики економічного обгрунтування доцільності страхування основних типів фінансових ризиків, які з'являються у виробничої діяльності морського порту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.610.3-93-99-21
Шифр НБУВ: РА374123 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського