Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (44)Книжкові видання та компакт-диски (32)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)375.1-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Бастєєв Д.А. 
Знанняорієнтовані методи та інформаційна технологія підтримки прийняття рішень на підприємствах авіаційного профілю: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Д.А. Бастєєв ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено комбінований метод логічного виводу, який базується на поочерговому використанні спадного та висхідного виводів у середовищі концептуальної моделі знань, що дозволило усунути неповноту та суперечливість знань. Удосконалено дедуктивний метод логічного виводу з використанням концептуальної моделі знань у частині послідовності формування ланцюга виводу, що дозволило врахувати дочірні зв'язки між концептами предметної галузі та забезпечити коректність знань. Розвинуто інформаційну технологію створення виробничих експертних систем шляхом застосування як ядра концептуальної системи знань, що дозволяє здійснювати ефективне формування рішень для управлінського персоналу на підприємствах авіаційного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-210.11 ф121 +
Шифр НБУВ: РА357163

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ярмолюк О. Я. 
Оцінка ефективності інформаційного забезпечення маркетингової діяльності авіакомпаній: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / О. Я. Ярмолюк ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання вдосконалення теоретичних положень та розробки визначення форм щодо забезпечення результативності маркетингової діяльності авіакомпаній. Досліджено теоретико-методологічні та практичні, теоретичні засади формування ефективного комплексу (ЕК) маркетингових комунікацій (МК) вітчизняних авіакомпаній, його структуру та ефективність. Обгрунтовано, що синергетичний ефект МК виражається у застосуванні складових всього комплексу МК і відрізняється від простого додавання ефектів різних складових. Проаналізовано стан вітчизняного ринку авіатранспортних перевезень, розкрито процес створення ЕК МК авіакомпаніями, визначено тенденції та ефективність його розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-211.1 ф121
Шифр НБУВ: РА381929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Салій Т.М. 
Управління витратами авіакомпаній на організацію електронного документообігу: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т.М. Салій ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Узагальнено категоріально-понятійний апарат, розкрито суть і вдосконалено класифікацію витрат підприємства. Визначено місце інформаційних технологій в управлінні підприємствами. Висвітлено роль системи електронного документообігу в управлінні підприємствами. Проаналізовано діяльність й управління авіакомпаніями за сучасних умов. Розроблено систему управління витратами авіакомпанії на організацію електронного документообігу, яка за рахунок структуризації витрат дозволить ефективно управляти ними й авіакомпанією в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-862-21 + У9(4УКР)375.1-212.86
Шифр НБУВ: РА372602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Миронюк В.О. 
Управління парком повітряних суден авіакомпанії: автореф. дис...канд. екон. наук : 08.00.04 / В.О. Миронюк ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методичні положення щодо управління парком повітряних суден авіакомпанії на підставі функціонального підходу, які дозволяють здійснювати весь процес управління ним з урахуванням життєвих циклів окремих повітряних суден у парку. Удосконалено класифікаційні ознаки парку повітряних суден авіакомпанії шляхом їх диверсифікації та класифікацію доходів і витрат авіакомпанії за ознакою впливу на їх величину управлінських рішень щодо парку повітряних суден авіакомпанії. Ідентифіковано цілі управління, фактори зовнішнього та внутрішнього середовища авіакомпанії, вхідні та вихідні ресурси, результати управління, які потрібно враховувати під час управління парком повітряних суден. Проаналізовано економіко-математичну модель генерування стратегічних альтернатив складу парку повітряних суден, систему властивих ризиків на етапах введення та виведення повітряних суден у(з) парк(-у), його експлуатації та технічного обслуговування, а також надання пов'язаних з парком повітряних суден послуг стороннім підприємствам, установам, організаціям. Висвітлено функції організації та мотивації управління парком повітряних суден авіакомпанії, систему коригувальних/запобіжних заходів для редукції негативних наслідків у разі відхилення/загрози фактичних результатів від запланованих у ході реалізації плану парку повітряних суден авіакомпанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-21 +
Шифр НБУВ: РА367272

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Катерна О. К. 
Управління потоковими процесами в аеропортах: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. К. Катерна ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Сформульовано концептуальні засади управління потоковими процесами в аеропортах на базі теорії зацікавлених сторін. Запропоновано систему управління, яка є сукупністю методів, моделей та інструментів цілеспрямованого впливу суб'єкту управління на синхронізацію та координацію процесів обслуговування інтенсивними потоками пасажирів. Розроблено економіко-математичну модель ефективної діяльності аеропорту за умов граничних навантажень на інфраструктуру, яка дозволяє розрахувати необхідну пропускну спроможність аеропорту, визначити "вузькі місця" в обслуговуванні споживачів і, з метою задоволення попиту на перевезення, надання необхідного рівня сервісу й одержання максимального прибутку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-21
Шифр НБУВ: РА372194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Парій В.М. 
Формування економічного механізму оперативного управління аеропортом: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / В.М. Парій ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано роль економічного механізму оперативного управління в системі забезпечення економічної безпеки аеропорту з метою прискорення процесу адекватної адаптації підприємства до впливів навколишнього середовища. Розроблено методичні рекомендації щодо формування та використання систем бюджетів аеропорту як інструменту економічного механізму оперативного управління, що враховує специфіку діяльності підприємства та включає його особливі операційні та функціональні бюджети. Сформульовано підходи щодо вибору критеріїв раціонального бюджету на підставі дослідження стану фінансової стійкості аеропорту, що дозволяє розраховувати більшість фінансових змінних, забезпечує користувачу вибір варіанта зміни витрат за визначеною схемою та надає змогу прийняти управлінське рішення залежно від показника запланованої фінансової стійкості підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-21 +
Шифр НБУВ: РА344154

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Гуріна Г.С. 
Формування логістичної стратегії авіакомпанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.С. Гуріна ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Запропоновано визначення поняття логістичних ризиків авіакомпанії, які впливають на вибір і формування її логістичної стратегії, наведено їх класифікацію. Розроблено конфігурацію внутрішніх і зовнішніх логістичних ланцюгів авіакомпанії, які забезпечують можливість досягнення системного потокового ефекту та варіативність форм логістичних ланцюгів та механізмів їх створення, що дозволяє генерувати альтернативи логістичних стратегій і вибирати оптимальні щодо мінімізації сумарних потокових витрат або максимізації сумарної потокової вигоди за заданого рівня прийнятного логістичного ризику. Удосконалено концепцію варіативності інтегрованої логістики на повітряному транспорті, яка дозволяє оптимізувати перевізний процес як систему суб'єктів ринку авіаційних перевезень і об'єктів логістичної інфраструктури. Уточнено методичні положення стратегічного управління логістичною системою авіакомпанії, орієнтованої на досягнення сумарного потокового ефекту обслуговування авіаційної клієнтури. Створено математичні моделі генерування варіантів логістичної стратегії авіакомпанії за заданих рівнів прийнятного логістичного ризику за критеріями максимуму сумарної потокової вигоди та мінімуму загальних потокових витрат. Удосконалено організаційно-економічний механізм взаємодії матеріальних, інформаційних, фінансових і сервісних потоків у процесі авіатранспортної діяльності, уточнено структуру цілей та критеріїв розвитку логістичної системи авіакомпанії, форми та методи її логістичної взаємодії з суб'єктами ринку авіатранспортних послуг з використанням інструментів диверсифікації, інтеграції, аутсорсингу та франчайзингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-21 +
Шифр НБУВ: РА331882

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Соколова О.Є. 
Формування системи управління логістичною інфраструктурою аеропорту: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Є. Соколова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Удосконалено теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо формування системи управління логістичною інфраструктурою аеропорту. Запропоновано систему управління логістичною інфраструктурою аеропорту, яка є сукупністю методів, моделей та інструментів цілеспрямованого впливу суб'єкта управління на синхронізацію та координацію процесів обслуговування вантажів в аеропорту, розширення можливостей аеропорту на ринку транспортно-логістичних послуг шляхом оптимізації його логістичної інфраструктури, яка має забезпечити надання повного обсягу логістичних послуг споживачеві упродовж ланцюга доставки "від дверей до дверей" відповідної якості за конкурентоспроможною ціною. Розроблено комплекс моделей формування та розвитку логістичної інфраструктури аеропорту, які дозволяють визначити "вузькі місця" у даному ланцюгу та розрахувати необхідну пропускну спроможність ланок логістичної інфраструктури з метою максимізації сукупної економічної ефективності надання транспортно-логістичних послуг під час обслуговування вантажопотоків у аеропорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-21 +
Шифр НБУВ: РА361720

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Астапова Г.В. 
Функціонально-цільовий механізм перерозподілу пайових фондів працівників у корпоративному управлінні авіапідприємствами: автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Г.В. Астапова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2009. — 36 с. — укp.

Розроблено концептуальні положення формування "ефективного власника" та практичні рекомендації щодо підвищення ефективності корпоративного управління для їх впровадження в практику діяльності авіакорпорацій і органів державного регулювання корпоративних відносин. Розкрито суть і сформульовано закономірності формування функціонально-цільового механізму перерозподілу індвідуальних пайових фондів працівників авікопорацій та розроблено напрямки забезпечення ефективності його дії. Запропоновано методи активізації систем економічного та матеріального стимулювання в авіакорпораціях на підставі розподілу індивідуальних пайових фондів працівників, методи оцінювання якості праці та якості керівництва. Розроблено методичне забезпечення оцінювання інвестиційної привабливості авіакорпорацій. Обгрунтовано напрямки подолання неефективної діяльності авіакорпорацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)375.1-21 +
Шифр НБУВ: РА364880

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського