Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (43)
Пошуковий запит: (<.>U=Х830.13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Сапожник І.В. 
Номінативно-когнітивні та семантико-дискурсивні характеристики термінів комерційного права в сучасній англійській мові: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / І.В. Сапожник ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці, 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексний аналіз терміносистеми комерційного права в сучасній англійській мові з урахуванням екстра- та інтралінгвальних чинників. Виділено терміносистему комерційного права у структурі загального права. Здійснено розподіл термінів на групи. Досліджено системні структурно-семантичні характеристики термінів комерційного права. Встановлено закономірності їх утворення, розглянуто асистемні характеристики: синонімію, полісемію, омонімію. Розкрито сутність сценарного концепту "commerce", виділено та описано його складові. Проаналізовано особливості функціонування термінів комерційного права в художньому та науковому дискурсах. Встановлено, що терміни комерційного права незалежно від типу дискурсу зберігають своє термінологічне значення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-34:Х830.13 + Х830.13 в3 +
Шифр НБУВ: РА353578

Рубрики:

      
2.

Ісаков М.Г. 
Правовий статус підприємства як суб'єкта господарювання: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.04 / М.Г. Ісаков ; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. — Донецьк, 2006. — 17 с. — укp.

Комплексно досліджено проблеми правового статусу підприємств як суб'єктів господарювання за сучасних умов. Аргументовано, що правоздатність підприємства детермінізується правовим режимом майна, за цього право власності та право господарського відання детермінують загальну правоздатність підприємства та можливість кваліфікації їх діяльності як підприємницької, а право оперативного управління - спеціальну правоздатність. Обгрунтовано необхідність установлення в Господарському кодексі правила щодо субсидарної відповідальності власників-засновників у формі відшкодування збитків за зобов'язаннями унітарних підприємств усіх форм власності (у тому числі за умов визнання їх банкрутами), за якими майно закріплене правом оперативного управління, у разі, якщо така відповідальність виникла з вини власників-засновників (уповноважених ними органів). Запропоновано позбавити підприємства, які базуються не на праві власності, права створювати дочірні підприємства. Розвинуто поняття підприємства як суб'єкта господарювання. Визначено складові організаційно-правової форми підприємства. Обгрунтовано, що правоздатність підприємств-невласників різних видів (державних, комунальних підприємств та підприємств об'єднань громадян і релегійних організацій) визначається функціями органів державної влади, місцевого самоврядування та статутами організацій-засновників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х830.130 + Х839(4УКР)901.30 +
Шифр НБУВ: РА344790

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Зоріна Ю.І. 
Цивільно-правові відносини при здійсненні рекламної діяльності: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.13 / Ю.І. Зоріна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено актуальні теоретичні та практичні питання цивільно-правових відносин, які виникають у процесі здійснення рекламної діяльності. З урахуванням сучасних можливостей реклами виділено найбільш оптимальну форму регулювання діяльності у даній сфері. Проведено порівняльний аналіз норм цивільного законодавства України з положеннями законодавства США, держав-учасниць ЄС, Російської Федерації у сфері реклами. Досліджено судову практику щодо вирішення справ, пов'язаних з рекламною діяльністю. Визначено закономірності розвитку рекламного законодавства. На підставі вивчення досвіду держав-учасниць ЄС та США визначено нові тенденції розвитку правового регулювання рекламної діяльності. Зроблено висновок про переважання у рекламі цивільно-правових відносин. Наведено рекомендації щодо покращання існуючого механізму регулювання рекламної діяльності. Розглянуто нові перспективні форми реклами, для яких сформовано понятійний апарат та механізми регулювання. Наведено пропозиції щодо удосконалення національного законодавства з питань рекламної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х830.132.61 + Х839(4УКР)-4 + Х839(4УКР)39 +
Шифр НБУВ: РА348840

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського