Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (83)Журнали та продовжувані видання (79)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч11 р3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Москаленко Н. М. 
Гуманітаризація вищої культурологічної освіти в Україні XX - XXI ст.: автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / Н. М. Москаленко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Проведено спробу цілісного осмислення процесу гуманітаризації вищої культурологічної освіти у сучасній Україні в контексті загальної генези духовної культури нашого народу. Уточнено понятійно-категоріальний апарат дослідження (освіта, вища освіта, гуманітаризація тощо). Розроблено історичні традиції гуманітарної культурологічної освіти в Україні. Розкрито та критично оцінено особливості умов формування гуманітарного освітнього простору України. Досліджено особливості формування моделі гуманітарної культурологічної вищої освіти в Україні XXI ст. Виявлено головні проблеми формування творчої особистості як актуальної проблеми вищої освіти XXI ст. Визначено напрями моделювання гуманітарної культурологічної вищої освіти в Україні XXI ст. Проаналізовано застосування інновацій в сучасній системі гуманітарної вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА377568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Донець З.Ф. 
Осучаснення змісту культурознавчих дисциплін у вищій школі в контексті міжнародних культуроохоронних конвенцій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / З.Ф. Донець ; АПН. Ін-т вищ. освіти. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Виявлено на культуроосвітніх матеріалах України та матеріалах зарубіжних країн, міжнародних організацій комплекс рушійних сил і практичних шляхів (розширення сутнісного змісту поняття "культура", обумовленого початком розбудови суспільства знань, явищ глобалізації та інших планетарних процесів. Запропоновано зміст нової моделі індивідуальної та колективної поведінки, творчої автономії, громадянської та професійної толерантності та іншого), здатних посилити освітньо-виховну роль культурознавчих дисциплін і сприяти формуванню менталітету, соціалізації людини нового століття. Доведено примітивізм ідеї "інтернаціональної за змістом, соцреалістичної за формою" культури, ретрохарактер і неевристичність успадкованих від радянського періоду уявлень про мету, шляхи та методи застосування національного та світового культурного доробку в навчально-виховному процесі. Виявлено причини появи, освітньо-культурну роль Декларації принципів толерантності ЮНЕСКО та міжнародних конвенцій про охорону світової культурної та природної спадщини. Обгрунтовано роль цих документів у розвиткові рівноправного розмаїття культури України. Проаналізовано зміст загальної культурознавчої дисципліни у вищій школі з урахуванням педагогічної мети і засобів упровадження до навчально-виховного процесу. Запропоновано концепцію дисципліни "Інтегроване культурознавство" для студентів вищої школи спеціальностей "видавнича справа і редагування", "журналістика". Розкрито функціональну пластичність автектичних засад національної спадщини, які сприяють вихованню вміння в студентів формувати високий інформаційно-культурний рівень та відповідальність за духовність культури України майбутнього. Розкрито освітню технологію впровадження культуроохоронних алгоритмів до діяльності майбутнього фахівця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.1 + Ч11 р3 +
Шифр НБУВ: РА328387

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського