Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (40)Книжкові видання та компакт-диски (58)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(7СПО)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Ваховський М.Л. 
Педагогічні ідеї Г.Манна та К.Ушинського: порівняльний аналіз: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.Л. Ваховський ; Луганськ. Нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано методологічні підходи до порівняльного аналізу педагогічних ідей видатних американських і вітчизняних дослідників XIX ст., розкрито в порівняльному аспекті соціально-історичний і педагогічний контекст формування їх поглядів, здійснено контекстний дискурс-аналіз педагогічної термінології в спадщині Г. Мана та К. Ушинського. Виявлено на підставі зіставлення та порівняльного аналізу ідеї громадської школи Г. Мана й ідеї народності виховання К. Ушинського, педагогічних ідей, які стосуються теорії виховання, проблем організації й управління школою, розглянуто спільні й особливі характеристики в поглядах видатних педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)5-8 Манн, Г. + Ч33(4РОС)51-273 +
Шифр НБУВ: РА364289

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кравцова Н.Г. 
Педагогічні основи діяльності Чиказької експериментальної школи-лабораторії Джона Дьюї: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Г. Кравцова ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз новаторської діяльності Чиказької експериментальної школи-лабораторії, заснованої в 1896 р. Дж.Дьюї. Визначено прогностичний потенціал цієї школи та його затребувань за умов модернізації національної освіти. Виявлено інноваційні педагогічні ідеї Дж.Дьюї та засоби їх втілення в діяльність Чиказької експериментальної школи-лабораторії. Обгрунтовано наукові компоненти педагогічної концепції функціонування та розвитку школи. Досліджено специфіку організаційно-методичної системи її діяльності. Охарактеризовано теоретико-методичну модель педагогічного процесу Чиказької експериментальної школи-лабораторії. З'ясовано процес і етапи її розвитку, а також актуалізовано педагогічні ідеї та досвід діяльності у практиці сучасних навчально-виховних закладів. До наукового обігу введено нові документи, історичні факти, що доповнюють відомості про діяльність Чиказької школи-лабораторії та педагогічну творчість Дж.Дьюї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)-8 Дьюї, Д. +
Шифр НБУВ: РА355566

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Шутова М.О. 
Проблеми реформування загальної середньої освіти в США (1950-ті - 1990-ті рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.О. Шутова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Визначено, що філософсько-методологічною засадою розвитку загальної середньої освіти в США є концепція реформаторської педагогіки, яка полягає в практичній спрямованості навчання та виховання. З'ясовано, що еволюція становлення загальної середньої освіти в Америці відбувалася за двома хронологічними періодами: передінформаційного (кінець XIX - 1980 рр.) та інформаційного (1990 рр. - початок XXI ст.) суспільства. Охарактеризовано суперечності розвитку загальної середньої освіти в США, що зумовили необхідність реформ. Визначено стратегічні завдання стандартизації, диференціації й гуманізації шкільної освіти США. Проаналізовано концептуальні засади її модернізації, а також здійснено порівняльно-педагогічну характеристику основних тенденцій розвитку американської та української шкільної освіти в контексті входження у світовий освітній простір. Висвітлено досвід творчого застосування позитивного американського досвіду реформування шкільної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО) + Ч424(7СПО)7 +
Шифр НБУВ: РА335037

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Мілова О.Є. 
Тенденції постмодернізму в педагогічній теорії та практиці США (60 - 90-ті роки XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Є. Мілова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено тенденціі постмодернізму в педагогічній теорії та практиці США в 1960 - 1990-х рр. На підставі теоретичного аналізу наукової літератури визначено суть і характерні особливості постмодернізму як філософсько-інтелектуальної та культурної течії, соціокультурні та філософсько-педагогічні передумови його становлення. Розкрито філософсько-педагогічний зміст постмодернізму. Охарактеризовано ознаки постмодерністської педагогічної теорії. Виявлено тенденції постмодернізму у педагогічній теорії та педагогічному процесі США. Проаналізовано вплив постмодернізму на освітню політику США. Висвітлено постмодерністські особливості у філософсько-педагогічному забезпеченні сучасної освітньої політики України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4/8)6-670 + Ч33(7СПО)63 +
Шифр НБУВ: РА364363

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Бойченко М.А. 
Тенденції реформування управління сучасною загальною середньою освітою США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М.А. Бойченко ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено ідеологічні засади, стратегії та результати реформ управління загальною середньою освітою США 1980 - 1990-х рр. - початку XXI ст. З'ясовано теоретичні та методологічні основи даних реформ. Проаналізовано моделі управління освітою на підставі системного й організаційного підходів. Розкрито зумовленість освітніх реформ економічними та соціально-політичними змінами в суспільстві. Охарактеризовано рівні (федеральний, штатовий, окружний і шкільний) управління системою загальної середньої освіти та висвітлено тенденції реформування управління середньою освітою на кожному з них. Показано ефективність освітніх реформ і недоліки їх запровадження. Наведено рекомендації щодо використання концептуальних ідей позитивного американського реформаційного досвіду в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)63/64 + Ч424(7СПО) к
Шифр НБУВ: РА370724 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського