Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(7СПО)$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Ваховський М.Л. Педагогічні ідеї Г.Манна та К.Ушинського: порівняльний аналіз: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.Л. Ваховський ; Луганськ. Нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.Обгрунтовано методологічні підходи до порівняльного аналізу педагогічних ідей видатних американських і вітчизняних дослідників XIX ст., розкрито в порівняльному аспекті соціально-історичний і педагогічний контекст формування їх поглядів, здійснено контекстний дискурс-аналіз педагогічної термінології в спадщині Г. Мана та К. Ушинського. Виявлено на підставі зіставлення та порівняльного аналізу ідеї громадської школи Г. Мана й ідеї народності виховання К. Ушинського, педагогічних ідей, які стосуються теорії виховання, проблем організації й управління школою, розглянуто спільні й особливі характеристики в поглядах видатних педагогів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)5-8 Манн, Г. + Ч33(4РОС)51-273 + Шифр НБУВ: РА364289
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Кравцова Н.Г. Педагогічні основи діяльності Чиказької експериментальної школи-лабораторії Джона Дьюї: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Г. Кравцова ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2008. — 20 с. — укp.Здійснено аналіз новаторської діяльності Чиказької експериментальної школи-лабораторії, заснованої в 1896 р. Дж.Дьюї. Визначено прогностичний потенціал цієї школи та його затребувань за умов модернізації національної освіти. Виявлено інноваційні педагогічні ідеї Дж.Дьюї та засоби їх втілення в діяльність Чиказької експериментальної школи-лабораторії. Обгрунтовано наукові компоненти педагогічної концепції функціонування та розвитку школи. Досліджено специфіку організаційно-методичної системи її діяльності. Охарактеризовано теоретико-методичну модель педагогічного процесу Чиказької експериментальної школи-лабораторії. З'ясовано процес і етапи її розвитку, а також актуалізовано педагогічні ідеї та досвід діяльності у практиці сучасних навчально-виховних закладів. До наукового обігу введено нові документи, історичні факти, що доповнюють відомості про діяльність Чиказької школи-лабораторії та педагогічну творчість Дж.Дьюї. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)-8 Дьюї, Д. + Шифр НБУВ: РА355566
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
3. |
Шутова М.О. Проблеми реформування загальної середньої освіти в США (1950-ті - 1990-ті рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.О. Шутова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.Визначено, що філософсько-методологічною засадою розвитку загальної середньої освіти в США є концепція реформаторської педагогіки, яка полягає в практичній спрямованості навчання та виховання. З'ясовано, що еволюція становлення загальної середньої освіти в Америці відбувалася за двома хронологічними періодами: передінформаційного (кінець XIX - 1980 рр.) та інформаційного (1990 рр. - початок XXI ст.) суспільства. Охарактеризовано суперечності розвитку загальної середньої освіти в США, що зумовили необхідність реформ. Визначено стратегічні завдання стандартизації, диференціації й гуманізації шкільної освіти США. Проаналізовано концептуальні засади її модернізації, а також здійснено порівняльно-педагогічну характеристику основних тенденцій розвитку американської та української шкільної освіти в контексті входження у світовий освітній простір. Висвітлено досвід творчого застосування позитивного американського досвіду реформування шкільної освіти в Україні. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО) + Ч424(7СПО)7 + Шифр НБУВ: РА335037
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
4. |
Мілова О.Є. Тенденції постмодернізму в педагогічній теорії та практиці США (60 - 90-ті роки XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Є. Мілова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.Досліджено тенденціі постмодернізму в педагогічній теорії та практиці США в 1960 - 1990-х рр. На підставі теоретичного аналізу наукової літератури визначено суть і характерні особливості постмодернізму як філософсько-інтелектуальної та культурної течії, соціокультурні та філософсько-педагогічні передумови його становлення. Розкрито філософсько-педагогічний зміст постмодернізму. Охарактеризовано ознаки постмодерністської педагогічної теорії. Виявлено тенденції постмодернізму у педагогічній теорії та педагогічному процесі США. Проаналізовано вплив постмодернізму на освітню політику США. Висвітлено постмодерністські особливості у філософсько-педагогічному забезпеченні сучасної освітньої політики України. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4/8)6-670 + Ч33(7СПО)63 + Шифр НБУВ: РА364363
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
5. |
Бойченко М.А. Тенденції реформування управління сучасною загальною середньою освітою США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М.А. Бойченко ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.Досліджено ідеологічні засади, стратегії та результати реформ управління загальною середньою освітою США 1980 - 1990-х рр. - початку XXI ст. З'ясовано теоретичні та методологічні основи даних реформ. Проаналізовано моделі управління освітою на підставі системного й організаційного підходів. Розкрито зумовленість освітніх реформ економічними та соціально-політичними змінами в суспільстві. Охарактеризовано рівні (федеральний, штатовий, окружний і шкільний) управління системою загальної середньої освіти та висвітлено тенденції реформування управління середньою освітою на кожному з них. Показано ефективність освітніх реформ і недоліки їх запровадження. Наведено рекомендації щодо використання концептуальних ідей позитивного американського реформаційного досвіду в Україні. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)63/64 + Ч424(7СПО) к Шифр НБУВ: РА370724 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|