Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.427$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Крижановська З. Ю. 
Мотиваційні чинники професійної самореалізації фахівців дошкільних закладів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / З. Ю. Крижановська ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 2011. — 20 с. — укp.

Вивчено мотиваційні чинники професійної самореалізації фахівців дошкільних закладів. Обгрунтовано теоретичну модель структурно-функціональної організації професійної самореалізації фахівців дошкільних закладів, емпірично з'ясовано психологічний зміст мотиваційних чинників самореалізації на кожному з етапів професійного становлення педагогів дошкільних закладів і виділено типи їх професійної самореалізації. Поглиблено наукові уявлення про професійну самореалізацію особистості й уточнено положення про мотивацію як основоположний чинник стимулювання самореалізації через розкриття її змісту в межах етапів професійного становлення педагогів дошкільної освіти. Доведено ефективність тренінгової програми активізації мотиваційних ресурсів професійної самореалізації педагогів дошкільних закладів. Обгрунтовано психологічні умови оптимізації повноцінної мотивації професійної самореалізації педагога, комплексне забезпечення яких сприятиме актуалізації потреб професійного зростання фахівця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9-723 + Ч411.427
Шифр НБУВ: РА380072 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Тищук Л.І. 
Психологічні чинники запобігання синдрому професійного вигоряння педагога дошкільного навчального закладу: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.І. Тищук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено сутність і психологічну природу синдрому професійного вигоряння (СПВ) педагога дошкільного начального закладу та виявлено психологічні чинники його запобігання. Проведено порівняльне дослідження СПВ вихователів дошкільних закладів і вчителів загальноосвітньої школи, виявлено характерні особливості та відмінності його прояву. З'ясовано, що формування СПВ педагогів дошкільних закладів обумовлені специфічними факторами їх професійної діяльності, зокрема, такими, як тісний емоційний зв'язок і контактування з дітьми, щоденне спілкування з їх батьками, підвищені вимоги суспільства та відповідальність за життя вихованців, низький професійний статус, психологічне та фізичне перевантаження. Доведено, що розвитку СПВ педагога дошкільного закладу запобігають такі психологічні чинники, як підтримка та розвиток творчості у професійній діяльності, сприятливий соціально-псхиологічний клімат, гуманізація взаємовідносин між учасниками виховного процесу, формування проблемно-центрованої копінг-поведінки, підвищення рівня комунікативно-мовленнєвих навичок і психологічної культури вихователя. Виявлено кореляційний зв'язок емоційної сфери педагога дошкільного закладу з СПВ і творчістю. Розроблено програму підтримки та розвитку творчості педагога дошкільного закладу як комплексу психологічних чинників запобігання формуванню СПВ, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43 + Ч411.427 +
Шифр НБУВ: РА358433

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського