Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.514$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Залізняк А.М. 
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.М. Залізняк ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано суть і стан проблеми підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку у педагогічній теорії та практиці вищої школи. Визначено зміст поняття готовності майбутнього вихователя до даної роботи. Розкрито суть поняття "педагогічна взаємодія вихователів і батьків", критерії, показники та рівні дослідженого виду готовності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутнього вихователя до зазначеного виду діяльності, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки етапів, компонентів підготовки, принципів, форм, методів навчання. За результатами експериментальної роботи доведено ефективність запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 + Ч411.352 +
Шифр НБУВ: РА366539

Рубрики:

      
2.

Жаровцева Т.Г. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Т.Г. Жаровцева ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 44 с. — укp.

Науково обгрунтовано концептуальні підходи до розробки змісту й організації підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями. Розроблено модель процесу даної підготовки, яка передбачає упорядкування цього процесу та модифікацію його відповідно до мети та змісту навчання студентів. Визначено основні критерії та показники, педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до зазначеної роботи, а саме: впровадження відповідної кредитно-модульної системи; забезпечення рефлексії у цій системі; педагогізацію взаємодії з неблагополучними сім'ями на базі інтерактивного підходу; конструювання особистісно-орієнтованих технологій підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; міждисциплінарну інтеграцію змісту вищої педагогічної освіти; оволодіння діагностичною діяльністю за умов організації педагогічної підтримки неблагополучної сім'ї. Розроблено педагогічну теорію проблеми, визначено її принципи, фактори, критерії, закономірні явища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 +
Шифр НБУВ: РА349582

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського