Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.514$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Головачук В. В. 
Організаційні аспекти просвітницької роботи з батьками в підготовці дітей до занять з плавання / В. В. Головачук // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 38-40. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто організаційні аспекти роботи з батьками в підготовці дошкільнят до занять з плавання в умовах сучасної дитячої установи, спираючись на досвід ДНЗ №41 м. Чернівці. Надано рекомендації щодо організації практичних занять з батьками.

Рассмотрены организационные аспекты роботы с родителями по подготовке детей к занятиям по плаванию в современном детском учреждении, проанализирован опыт работы ДДУ №41 г. Черновцы. Даны рекомендации об организации практических занятий для родителей.

The author of article considers organizational aspects works with parents on preparation of children for employment on swimming in modern children's establishment, operational experience kindergarten №41 is analyzed. Practical recommendations about the organization of practical employment for parents are given.


Ключ. слова: рекомендації, видох, пірнання, практичні заняття
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч411.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Залізняк А. М. 
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. М. Залізняк; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано суть і стан проблеми підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку у педагогічній теорії та практиці вищої школи. Визначено зміст поняття готовності майбутнього вихователя до даної роботи. Розкрито суть поняття "педагогічна взаємодія вихователів і батьків", критерії, показники та рівні дослідженого виду готовності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутнього вихователя до зазначеного виду діяльності, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки етапів, компонентів підготовки, принципів, форм, методів навчання. За результатами експериментальної роботи доведено ефективність запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жаровцева Т. Г. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Т. Г. Жаровцева; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 44 c. - укp.

Науково обгрунтовано концептуальні підходи до розробки змісту й організації підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями. Розроблено модель процесу даної підготовки, яка передбачає упорядкування цього процесу та модифікацію його відповідно до мети та змісту навчання студентів. Визначено основні критерії та показники, педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до зазначеної роботи, а саме: впровадження відповідної кредитно-модульної системи, забезпечення рефлексії у цій системі, педагогічну взаємодію з неблагополучними сім'ями на базі інтерактивного підходу, конструювання особистісно-орієнтованих технологій підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, міждисциплінарну інтеграцію змісту вищої педагогічної освіти, оволодіння діагностичною діяльністю за умов організації педагогічної підтримки неблагополучної сім'ї. Розроблено педагогічну теорію проблеми, визначено її принципи, фактори, критерії, закономірні явища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Залізняк А. М. 
Особливості системи підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання старших дошкільників / А. М. Залізняк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 38-41. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено результати та аналіз дослідно-експериментальної роботи щодо підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 + Ч491.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Залізняк А. М. 
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з розвитку мовлення дошкільників / А. М. Залізняк // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 162-166. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Предметом розгляду є підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з розвитку мовлення дошкільників. Здійснено аналіз наукових джерел, що містять відомості про таку підготовку. Висвітлено сутність поняття „підготовка”, „розвиток мовлення”, „мовлення”. Розкрито різноманітні форми роботи з батьками з розвитку мовлення.

Предметом рассмотрения является подготовка будущих воспитателей к работе с родителями по развитию речи дошкольников. Выполнен анализ научных источников, содержащих сведения о такой подготовке. Освещена сущность понятий „подготовка”, „развитие речи”, „речь”. Раскрыты различные формы работы с родителями по развитию речи дошкольников.

The subject of the article is training young teachers for working with parents’ development speech the pre-schoolchildren. Scientific sources are analyzed, that contain information concerning training. The essence of such notions as „training”, „development of speech” and „speech” are exposed. Forms of work are investigated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.514 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Врочинська Л. 
Підготовка студентів до роботи з батьками як складова професійної компетентності майбутнього вихователя дошкільного закладу / Л. Врочинська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 4. - С. 104-112. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито особливості підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з батьками дошкільників. Визначено роль, місце, функції навчальної дисципліни «Теорія і методика співпраці ДНЗ з родинами» як однієї з основних у підготовці майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи з батьками. Розглянуто проблему пошуку нових шляхів взаємодії, довіри як одну з важливих потреб колективу дошкільного закладу. Висвітлено проблемні моменти здійснення взаємодії освітніх закладів і сім’ї. Окреслено основні напрями співпраці дошкільного навчального закладу з родинами.

Раскрыты особенности подготовки будущих специалистов дошкольного образования к работе с родителями дошкольников. Определены роль, место, функции учебной дисциплины «Теория и методика сотрудничества ДУЗ с семьями» как одной из основных в подготовке будущих воспитателей дошкольных учреждений к работе с родителями. Рассмотрена проблема поиска новых путей взаимодействия, доверия как одна из важных потребностей коллектива дошкольного учреждения. Освещены проблемные моменты осуществления взаимодействия образовательных учреждений и семьи. Представлены основные направления сотрудничества дошкольного учебного заведения с семьями.

The features of the preparation of future pre-school education specialists to work with parents of preschool children with their parents. Defines the role, place and function of academic discipline, "Theory and methods of cooperation with the families» as one of the main in the preparation of future preschool teachers to work with parents. The problem of finding new ways of interaction, trust, as one of the most important needs of the preschool staff. Highlight the problematic aspects of the interaction of educational institutions and families. The main directions of cooperation with the pre-school families.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Жаровцева Т. Г. 
Педагогічна практика студентів в умовах варіативності навчання (на прикладі роботи з сім'ями дошкільників) / Т. Г. Жаровцева // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 142-144. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто методичні підходи, на яких базується підготовка студентів до роботи із сім'ями дошкільників.

Рассмотрены методические подходы, лежащие в основе подготовки студентов к работе с семьями дошкольников.

It is disclosed some methodic approaches which form the basis for training students for interaction with families of pre-schoolers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ч411.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Козлюк О. А. 
Робота з батьками щодо формування гуманістичної спрямованості спілкування дітей дошкільного віку / О. А. Козлюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 3-7. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що становлення та розвиток нашого суспільства на засадах гуманізму вимагають пошуку нових підходів і методів роботи з сім’єю для одержання максимального ефекту у питаннях виховання підростаючого покоління. Розглянуто систему роботи з батьками з формування гуманістичної спрямованості спілкування дітей дошкільного віку. Описано особливості тренінгу навичок гуманістичного спілкування у дитячо-батьківській групі.

Обращено внимание на то, что становление и развитие нашего общества на основах гуманизма нуждается в поиске новых подходов и методов работы с семьей для получения максимального эффекта в вопросах воспитания подрастающего поколения. Рассмотрена система работы с родителями по формированию гуманистической направленности общения детей дошкольного возраста. Описаны особенности тренинга навыков гуманистического общения в детско-родительской группе.

The article describes the system of work with parents on the formation of humanistic orientation of communication children of preschool age. Describes the features of the training skills of the humanistic communication in the child-parents’ group.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Білецька С. В. 
Розвиток просвіти батьків дітей дошкільного віку у США (історико-педагогічний аспект) : монографія / С. В. Білецька, С. В. Івасішина; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Вид-во ХНАДУ, 2014. - 195 c. - Бібліогр.: с. 169-174 - укp.

Проаналізовано історико-педагогічний досвід організації педагогічної просвіти батьків дітей дошкільного віку у США. Охарактеризовано передумови становлення батьківської просвіти у США (XVII - 1880-ті рр.). Проаналізовано етапи розвитку просвіти батьків дітей дошкільного віку в США, узагальнено досвід організації просвіти американських батьків дошкільників, розглянуто діяльність організацій, що координують батьківську просвіту в США, програми педагогічної просвіти американських батьків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.514 + Ч493(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Доманюк О. М. 
Організаційно-методичні засади співпраці педагогів і батьків у становленні соціального досвіду дошкільників / О. М. Доманюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 48-52. - Бібліогр.: с. 52 (10 назв) - укp.

З'ясовано, що процес становлення дитячої особистості у взаємодії із соціальним оточенням, входження у світ конкретних соціальних зв’язків, оволодіння досвідом людських стосунків і конструювання власного образу світу визначається сучасними науковцями як соціалізація особистості в дошкільному дитинстві. Проаналізовано організаційно-методичні засади взаємодії сім'ї та дошкільного навчального закладу з метою формування соціального досвіду дитини. Зазначено, що успішна соціалізація дитини залежить не лише від особистісних і професійних якостей педагога, але і від педагогічної компетентності батьків.

Определено, что процесс становления личности ребенка во взаимодействии с социальным окружением, вхождение в мир конкретных социальных связей, овладение опытом человеческих отношений и конструирования собственного образа мира определяется современными учеными как социализация личности в дошкольном детстве. Проанализированы организационно-методические основы взаимодействия семьи и дошкольного учреждения с целью формирования социального опыта ребенка. Отмечено, что успешная социализация ребенка зависит не только от личностных и профессиональных качеств педагога, но и от педагогической компетентности родителей.

Article deals with the cooperation of family and school education. The necessity of interaction between family and public education in the social development of children under school age is justified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.514 + Ч411.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вахняк Н. В. 
Формування культури батьківства у взаємодії дошкільного закладу з молодими сім'ями : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Н. В. Вахняк; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - Київ, 2021. - 24 c. - укp.

Розглянуто актуальне питання формування культури батьківства у взаємодії дошкільного закладу з молодими сім’ями. На засадах теоретичного аналізу досліджуваної проблеми уточнено зміст понять: "культура батьківства молодих сімей", "взаємодія закладу дошкільної освіти з молодими сім’ями". Охарактеризовано сучасний стан роботи закладу дошкільної освіти з молодими сім’ями в аспекті формування культури батьківства. Розроблено критерії ("знання про культуру батьківства"; "емоційно-ціннісне ставлення до дитини й бажання застосовувати культуру батьківства у взаємодії з нею"; "прояв культури батьківства у реальному житті") з відповідними показниками, схарактеризовано рівні сформованості культури батьківства у молодих сімей. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність технології роботи закладу дошкільної освіти з формування культури батьківства молодих сімей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448709 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського