Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (24)Книжкові видання та компакт-диски (230)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.354$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 213
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гавришко С. Г. 
Оцінка рівня фізичної підготовленості дівчаток 4 - 6 років / С. Г. Гавришко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 20. - С. 19-27. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено стан і динаміку розвитку, розроблено систему оцінки рухових здібностей дівчаток віком 4 - 6 років, яка передбачає комплексне тестування їх індивідуальних здібностей, переведення результатів у бали за оціночними шкалами та визначення інтегральної оцінки рухових здібностей.

Определено состояние и динамика развития, разработана система оценки двигательных способностей девочек 4 - 6 лет, которая предусматривает комплексное тестирование их индивидуальных способностей, перевод результатов в балы по оценочным шкалам и определение интегральной оценки двигательных способностей.

The state and dynamic of development is determinated, the system of the motive abilities of 4-6 year-old girls is worked out, which contains: complex testing of their individual possibilities, conversion the results into marks according to the mark scales and determination of the integral estimation of motive abilities.


Ключ. слова: рухові здібності, оціночні шкали, інтегральна оцінка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сембрат С. В. 
Периодизация педагогических действий в связи с возрастным развитием скорости и ловкости детей младшего школьного возраста / С. В. Сембрат // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2005. - № 2. - С. 94-101. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

На підставі аналізу теорії та практики вікового розвитку швидкості й спритності дітей молодшого шкільного віку одержано комплексні дані про сенситивний розвиток фізичних здібностей у віковому періоді з 6-ти до 9-ти років включно. Визначено гетерохронність у розвитку фізичних здібностей дітей цього віку, обгрунтовано необхідність змін напрямку педагогічних дій у вибірковому плануванні розвитку швидкості та спритності.

На основании анализа теории и практики возрастного развития скорости и ловкости детей младшего школьного возраста получены комплексные даные о сенситивных периодах развития физических способностей. Определена гетерохронность в развитии физических способностей, обоснована необходимость изменения направления педагогических воздействий в избирательном планировании развития скорости и ловкости.

The analysis of the theory both practice of an age gaining momentum and dexterity of children of low school age has enabled to receive complex yes about sensitive the seasons of development of physical abilities. Is defined heterochrony in developmentof physical abilities, which one enables about change of a direction of pedagogical actions in selectivity scheduling of a gaining momentum and dexterity.


Ключ. слова: развитие, воздействие, способности
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мятыга Е. Н. 
Применение средств физической реабилитации для профилактики острых респираторных заболеваний у дошкольников / Е. Н. Мятыга // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 22. - С. 46-52. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Розглянуто реабілітаційну програму, що проводиться протягом року на свіжому повітрі, з використанням дозованого бігу, дихальних вправ та загартовувальних процедур для дітей, які часто хворіють на гострі респіраторні захворювання.

Отражена программа физической реабилитации, проводимая круглогодично на свежем воздухе, с использованием дозированного бега, дыхательных упражнений и закаливающих процедур для детей, часто болеющих острыми респираторными заболеваниями.

In the article the rehabilitation program which is spent year-roundly on fresh air, with usage of dosed run, respiratory exercises and quenching procedures for children often sick by acute respiratory diseases is mirrored.


Ключ. слова: физическая реабилитация, дошкольники, комплексная программа, физическое состояние
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Р733.514.31-541

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Світлична С. П. 
Реалізація фізичного напрямку технології виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народної педагогіки Слобожанщини / С. П. Світлична // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 98-103. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито особливості роботи з дітьми старшого дошкільного віку з різним рівнем розвитку Я-концепції за фізичним напрямком розробленої технології виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народної педагогіки Слобожанщини.

Раскрыты особенности работы с детьми старшего дошкольного возраста с разным уровнем развития Я-концепции по физическому направлению разработанной технологии воспитания детей старшего дошкольного возраста средствами народной педагогики Слобожанщины.

In clause the features of work with children of the senior preschool age with a different level of development of the I - concept on a physical direction of author's technology of education of children of the senior preschool age by means of national pedagogics Slobozhanshiny are opened.


Ключ. слова: фізичний напрямок, Я-концепція, виховання, дитина
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч313(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пангелова Н. Є. 
Спортивний стиль життя та його значення для гармонійного розвитку особистості дошкільника / Н. Є. Пангелова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 114-116. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наголошено, що сучасний стан фізичного виховання дітей дошкільного віку характеризується недостатньою ефективністю. Зазначено, що традиційні форми і методи не забезпечують формування здорової і гармонійно розвинутої особистості. Оптимізація процесу фізичного виховання дошкільників можлива на основі конверсії високих технологій спортивної підготовки і відповідного програмного забезпечення.

Рассмотрено современное состояние физического воспитания детей дошкольного возраста, которое характеризуется недостаточной эффективностью. Отмечено что, традиционные формы и методы не обеспечивают формирование здоровой и гармонически развитой личности. Оптимизация процесса физического воспитания дошкольников возможна на основе конверсии высоких технологий спортивной подготовке и соответствующего программного обеспечения.

The modern state of physical education of children of preschool age is characterized by insufficient efficiency. Traditional forms and methods do not provide forming of healthy and harmoniously developed personality. In opinion of researchers the optimization of process of physical education of under-fives is possible on the basis of conversion of high technologies of sporting preparation and proper software.


Ключ. слова: спортивний стиль життя, фізичне виховання дошкільників
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пангелова Н.  
Формування оптимальної рухової активності дітей 5 - 6 років у процесі проведення фізкультурних занять у природному середовищі [Електронний ресурс] / Н. Пангелова // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 144-145. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Зазначено, що оптимальна рухова активність - необхідна умова своєчасного й гармонійного розвитку як фізичної, так і психічної сфери дитини. Одним з напрямків формування рухового режиму може бути проведення занять фізичними вправами за природних умов (у лісі, на лузі, біля ріки). Подано рекомендації з організації й методики проведення таких занять.

Определено, что оптимальная двигательная активность - необходимое условие своевременного и гармоничного развития как физической, так и психической сферы ребенка. Одним из направлений формирования двигательного режима может быть проведение занятий физическими упражнениями в природных условиях (в лесу, на лугу, у реки). Даны рекомендации по организации и методике проведения таких занятий.

Optimum physical activity is the necessary condition for due and harmonions development of children physical and mental sphere. One of the directions for establishment of motor regime are performance of physical exercises under natural conditions (in the forest, at the river, etc.). Recommendations on organization and methods of conducting these sessions are presented.


Ключ. слова: рухова активність, діти, природне середовище
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Носко М. О. 
Вплив занять фізичною культурою на розвиток дітей дошкільного віку / М. О. Носко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2. - С. 21-28. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему фізичного виховання дітей дошкільного віку. Висвітлено структуру та зміст, проаналізовано засоби фізичного виховання, а також анатомо-фізіологічні, психологічні особливості розвитку організму дітей.


Ключ. слова: фізичне виховання, розвиток, фізичні вправи
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.41 + Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Карпенко Н. В. 
Музично-ритмічні ігри для зміцнення афективного та психомоторного компонентах особистості / Н. В. Карпенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 4. - С. 42-47. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Аргументовано необхідність використання музично-ритмічних ігор на заняттях з фізичного виховання для дітей дошкільного віку з метою психопрофілактики та корекції страху. Подано спеціально підібрані музично-ритмічні ігри, апробовані з дітьми віком п'яти років, розроблені для профілактики страху: не встигнути, не перемогти, страху самотності, темряви, страху перед казковими вигаданими істотами.


Ключ. слова: гра, музика, виховання, особистість
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Резанова Т. С. 
Организация и проведение оздоровительных мероприятий в дошкольном образовательном учреждении / Т. С. Резанова // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2002. - № 4. - С. 65-72. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Наведено різні форми физкультурно-оздоровчих, психологічних заходів, проведених у дитячому саду N 53 м. Бєлгорода, спрямованих на формування, зміцнення та збереження здоров'я дітей.

Приведены различные формы физкультурно-озодоровительных, психологических и закаливающих мероприятий, проводимых в детском саду N 53 г. Белгорода, направленных на формирование, укрепление и сохранение здоровья детей.

The different forms of sport, sanitary, psychological and hardening measures, conducted in pre-primary school - nursery school number 53 in Belgorod and directed on forming, strengthening and preservation or children's health are stated in this work.


Ключ. слова: дошкольники, физические упражнения, детский сад, формирование здоровья
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чудна Р. В. 
Сенситивні періоди в адаптивному фізичному вихованні / Р. В. Чудна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 14. - С. 14-20. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано провідну роль рівня розвитку функцій систем аналізаторів (сенсорного тренування) у процесі психомоторного розвитку людини і встановлення оберненопропорційних залежностей між процесами росту й адаптації. Зроблено висновок, що сенситивний період рухової активності в адаптивному фізичному вихованні притаманний дітям віком до 5 років.

Определена ведущая роль уровня развития функций систем анализаторов (сенсорной тренировки) в процессе психомоторного развития человека и установления обратнопропорциональных отношений между процессами роста и ценой адаптации. Обосновано, что сенситивным периодом развития двигательной активности в адаптивном физическом воспитании является возраст до 5 лет.

The determination of the leading role of development of analyser's system functions (sensory training) in the process of man's psychomotor maturation and ascertainment of the inverse correlation between the processes of development and value of adaptation draw a conclusion that the sensitive period of motor activity development in adaptive physical education is age under 5 years.


Ключ. слова: фізичне виховання, здоров'я, адаптація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Богініч О. Л. 
Фізичне виховання дітей дошкільного віку засобами гри : Навч.-метод. посіб. для студ. пед. закл. освіти, працівників дошк. закл. освіти / О. Л. Богініч; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 140 c. - Бібліогр.: с. 139-140. - укp.

Розкрито теоретичні основи використання ігрового методу навчання в процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку, розглянуто види рухливих ігор, визначено місце ігрових вправ у педагогічному процесі дошкільного закладу освіти. Висвітлено специфіку використання українських народних ігор. Розглянуто синкретико-ігровий підхід, визначено умови забезпечення оптимального рівня рухової активності дітей на заняттях з фізичної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вільчковський Е. С. 
Фізичне виховання дітей у дошкільному закладі / Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. - К., 2001. - 214 c. - укp.

Висвітлено питання теорії та методики фізичного виховання дітей дошкільного віку. Описано методику навчання дошкільників основних рухів, розвитку фізичних якостей. Проаналізовано організацію та зміст занять з фізичної культури, ранкової гімнастики. Розглянуто методику проведення рухливих ігор з дітьми різних вікових груп, планування та обліку роботи у дошкільному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354я7

Шифр НБУВ: ВА621430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Фадєєва Т. О. 
Розвиток моторно-рухової координації у графічній підготовці дітей дошкільного віку / Т. О. Фадєєва // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 8. - С. 21-28. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито особливості та значення розвитку моторики ведучої руки у дітей дошкільного віку для підготовки до оволодіння першокласниками навичками письма. Подано завдання щодо розвитку моторно-рухової координації та орієнтації у просторі.

Раскрыты особенности и значение развития моторики ведущей руки у детей дошкольного возраста для подготовки до овладения первоклассниками навыками письма. Поданы задания на интеграцию развития моторно-двигательной координации и ориентации в пространстве, усиленного оптическим анализом.

In a paper the features and value of development of a small-sized motility of a leading arm(hand) at children of preschool age for preparation before mastering first-form children by skills of the letter are opened. The jobs(definition) for integration of development of a motor - motorial coordination and orientations in space, reinforced optical analysis are sent.


Ключ. слова: дрібна моторика руки, сенсорні системи, готовність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Заєць Л.  
Рухова активність і її взаємозв'язок із психосоматичним здоров'ям дітей 6 - 7 річного віку в умовах застосування національних ігор / Л. Заєць // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 17. - С. 7-12. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Результати досліджень свідчать про те, що рівень рухової активності дітей 6-ти річного віку у різні періоди навчального року обумовлює певний стан психосоматичного здоров'я, що в свою чергу проявляється на рівні фізичної і розумової працездатності.

Результаты исследований свидетельствуют о том, что уровень двигательной активности детей 6-ти летнего возраста в разные периоды учебного года обуславливает определенное состояние психосоматического здоровья, которое в свою очередь проявляется на уровне физической и умственной трудоспособности.

The results of researches testify that a level of propulsion activity of children 6 years in different periods of academic year cause a certain condition somatic of health, which is in turn shown at a level of physical and intellectual work capacity.


Ключ. слова: соматичне здоров'я, рухова активність, фізична працездатність, розумова працездатність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Р128.94-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пивовар А.  
Формування взаємозв'язку пізнавальних процесів і рухових функцій дітей 5-го і 6-го років життя / А. Пивовар // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 17. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено наявність тісного зв'язку між показниками розвитку координаційних здібностей і рівнем інтелекту. Одержані дані дають можливість цілеспрямовано розвивати інтелектуальні здібності дітей 5-го і 6-го року життя за допомогою спеціальних фізичних вправ, а також прогнозувати рівень розвитку пізнавальних процесів.

Исследовано наличие тесной взаимосвязи между показателями развития координационных способностей и уровнем интеллекта. Полученные данные дают возможность целенаправленно развивать интеллектуальные способности детей 5-го и 6-го года жизни с помощью специальных физических упражнений, а также прогнозировать уровень развития познавательных процессов.

The article is devoted to the test analysis of coordination abilities and cognitive processes of the 5-th-6-th years old children. The investigation results give opportunity for singe-minded development of educational processes and permit forecastingthe development level of cognitive processes.


Ключ. слова: пізнавальні процеси, координаційні здібності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ю983.510.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пивовар А. А. 
Взаємозв'язок розвитку пізнавальних здібностей і рухової активності старших дошкільників в процесі занять фізичною культурою та спортом / А. А. Пивовар // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 209-214. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На підставі досліджень засвідчено про наявність тісного зв'язку між показниками розвитку координаційних здібностей і рівнем інтелекту. Одержані показники дають можливість цілеспрямовано розвивати інтелектуальні здібності дітей віком 5-6-ти років за допомогою спеціальних фізичних вправ, а також прогнозувати рівень розвитку пізнавальних процесів.

На основании данных исследования ноказано о наличие тесной взаимосвязи между показателями развития координационных способностей и уровнем интеллекта. Полученные данные дают возможность целенаправленно развивать интеллектуальные способности детей 5-6-ти лет с помощью специальных физических упражнений, а также прогнозировать уровень развития познавательных процессов.

Peguliarities of correlation betwen coordination abilities and cognitire processes of the 5-th-6-th years old children. The article is deveted to the test analysis of coordination abilities and cognitive processes of the 5-th-6-th years old children. The investigation results give opportunity for singe-minded development of educational processes and permit forecasting the development level of cognitive processes.


Ключ. слова: пізнавальні процеси, координаційні здібності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Носко М. О. 
Вплив занять фізичною культурою на розвиток дітей дошкільного віку / М. О. Носко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 2. - С. 67-75. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Представлено дані теоретичного аналізу щодо впливу фізичних вправ на розвиток дітей дошкільного віку. Особливу увагу приділено урахуванню анатомо-фізіологічних особливостей розвитку як окремих органів і систем, так і всього організму в цілому.

Представлены данные теоретического анализа влияния физических упражнений на развитие детей дошкольного возраста. Особое внимание уделено учету анатомо-физиологических особенностей развития как отдельных органов и систем, так и всего организма в целом.

In article the results of the theoretical analysis of physical exercises' influence on the development of preschool children are submitted. While carrying out physical training the special attention is given to the account of anatomy-physiological features of the development both of separate bodies and systems, and all organism as a whole.


Ключ. слова: фізичне виховання, фізичний розвиток, дошкільнята
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Зенченков И. П. 
Дидактические аспекты развития мотивации к занятиям физической культурой у детей дошкольного возраста / И. П. Зенченков // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 309-314. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Вказано, що заняття з дітьми дошкільного віку рухомими іграми є основою розвитку здорового організму та формування у дітей позитивного відношення до подальших занять фізичною культурою і спортом.

Указано, что занятия с детьми дошкольного возраста подвижными играми являются основой развития здорового организма и формирования у детей позитивного отношения к дальнейшим занятиям физической культурой и спортом.

Employments with the children of preschool age are the mobile games by the basis of development of healthy organism and forming at the children of positive attitude toward further employments by a physical culture and sport.


Ключ. слова: возрастные периоды, мотивация, подвижные игры
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Козиброда Л.  
Комплексная дифференцированная профилактически-корректирующая программа физического воспитания детей с отклонениями в состоянии здоровья / Л. Козиброда // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2004. - № 4. - С. 42-48. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

На підставі результатів педагогічного експерименту розроблено експериментальну програму фізичного виховання дітей дошкільного віку за умов дитячих дошкільних закладів. Представлено експериментально обгрунтовані раціональні положення комплексної диференційованої профілактично-коригувальної програми фізичного виховання дошкільнят з відхиленнями в стані здоров'я.

На основе результатов педагогического эксперимента разработана экспериментальная программа физического воспитания детей дошкольного возраста в условиях детских дошкольных учреждений. Представлен эмпирически обоснованный комплекс рациональный положений дифференциальной профилактически-корректирующей программы физического воспитания детей дошкольного возраста с отклонениями в состоянии здоровья.

On the grounds of results of pedagogical experiment there was is made experimental program on physical education an children of preschool age in conditions of baby preschool institutions. In article are given empirical proved rational positions complex differentiated preventive - corrective program of physical education a children of preschool age with deflections able health.


Ключ. слова: состояние здоровья, профилактически-корректирующая программа, педагогический эксперимент, дети дошкольного возраста
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Р128.93-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ротерс Т. Т. 
Научно-методические основы развития чувства ритма у школьников в процессе взаимодействия физического воспитания с эстетическим / Т. Т. Ротерс // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2004. - № 4. - С. 77-82. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Обгрунтовано необхідність розвитку у школярів рухового та музичного ритму. Зазначено, що формування відчуття ритму залежить від відчуття простору, відчуття часу, відчуття точності зусиль.

Обоснована необходимость развития у школьников двигательного и музыкального ритма. В физическом воспитании ощущение ритма зависит от ощущения пространства, ощущения времени, ощущения точности мышечных усилий.

In the article the necessity of development at the schoolboys of an impellent and musical rhythm is proved. In physical education the sensation of a rhythm depends on sensation of space, sensation of time, sensation of accuracy of efforts.


Ключ. слова: ритм, ритм движений, музыкальный ритм, ритмическое развитие
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського