Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.207$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Тютюн Л.А. 
Наступність допрофесійної і професійної підготовки майбутніх учителів математики в умовах комплексу "ліцей - педагогічний університет": Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.А. Тютюн ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови реалізації принципу наступності за умов комплексу "ліцей - педагогічний університет" у процесі навчання математичних дисциплін як важливого чинника підвищення якості допрофесійної та професійної підготовки майбутніх учителів математики. Проаналізовано психологічну, педагогічну та методичну літературу, а також сучасні наукові розробки з проблеми реалізації принципу наступності у допрофесійній та професійній підготовці. Визначено педагогічні умови реалізації принципу наступності. Розглянуто методичні проблеми підготовки учнів ліцеїв та студентів педуніверситетів до реалізації принципу наступності у процесі вивчення математичних дисциплін. Удосконалено зміст, форми організації та методів навчання на різних етапах допрофесійної та професійної підготовки вчителів математики у контексті вимог наступності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207 + В1 р21р +
Шифр НБУВ: РА351297

Рубрики:

      
2.

Святокум О.Є. 
Наступність у навчанні прав людини учнів початкової і основної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.Є. Святокум ; Ін-т пед. АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Висвітлено методику забезпечення наступності в навчанні прав людини учнів початкової й основної школи. Проведено аналіз розробленості дослідженої проблеми в педагогічній теорії та практиці. З'ясовано, що проблема є однією з недостатньо висвітлених складових педагогічної думки. Доведено, що наступність у навчанні прав людини сприяє підвищенню ефективності формування компетентності учнів у сфері прав людини та громадянина України як складової громадянської особистості. Визначено поняття "наступність у процесі навчання учнів початкової й основної школи прав людини". Розроблено й апробовано авторську навчальну програму освіти для прав людини учнів ЗНЗ I-II ступенів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207 + Х809(4УКР)3р2-3 +
Шифр НБУВ: РА364272

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Петренко В.В. 
Наступність форм навчання в загальноосвітній школі і вищому закладі освіти як засіб дидактичної адаптації студентів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.В. Петренко ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено питання підвищення ефективності навчального процесу у вищій школі за умов наступності форм навчання у загальноосвітній школі (ЗОШ) і вищому закладі освіти (ВЗО). Вивчено стан проблеми реалізації наступності форм навчання природничих дисциплін у ЗОШ і ВЗО у процесі навчально-пізнавальної діяльності студентів. Проаналізовано спільні тенденції розвитку форм зазначеного навчання у ЗОШ і ВЗО як передумови успішної реалізації наступності між ними. Висвітлено питання стосовно перебігу адаптаційного процесу студентів-першокурсників. Установлено, що прояви дидактичної дезадаптації характеризуються індивідуальною варіативністю залежно від особливостей інтелектуального розвитку й особистісною мотивацією, а також наявності наступних взаємозв'язків між дидактичними системами ЗОШ і ВЗО. Визначено рівні наступності форм навчання у загальноосвітньому та вищому навчальному закладі. Теоретично обгрунтовано та практично підтверджено їх вплив на ефективність дидактичної адаптації студентів-першокурсників ВЗО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207 + Ч481.207 +
Шифр НБУВ: РА341273

Рубрики:

      
4.

Наказний М.О. 
Організація діяльності ліцею технічного профілю в системі неперервної професійної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.О. Наказний ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше виявлено та теоретично обгрунтовано організаційно-методичні умови діяльності ліцею технічного профілю у неперервній освітній системі. Розроблено та обгрунтовано науково-методичний і психолого-педагогічний комплекс забезпечення профільної підготовки учнів, критерії ефективності діяльності ліцею як закладу профільного навчання старшокласників. Показано, що ефективність діяльності ліцею даного профілю як закладу профільної підготовки учнівської молоді підвищується за умов функціонування його у складі навчального науково-виробничого комплексу, що реалізує принцип наступності у навчально-виховній роботі, зокрема, його змісті та формах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч421.207 +
Шифр НБУВ: РА336005

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Лук'янченко О.Г. 
Реалізація принципу неперервності у профорієнтаційній роботі зі старшокласниками та фаховій підготовці студентів - майбутніх словесників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Г. Лук'янченко ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Уперше обгрунтовано принцип неперервності у профорієнтованій роботі зі старшокласниками та фаховій підготовці студентів - майбутніх словесників через систему відбору та використання краєзнавчого матеріалу. Запропоновано систему навчальної та дослідницької роботи з розвитку мовлення старшокласників і студентів на підставі засад лінгвоукраїнознавства з урахуванням наступності у науковому пошуку, що підвищує рівень підготовки майбутнього вчителя-словесника. Доведено, що взаємодія форм і методів неперервності лінгвістичної освіти старшокласників і студентів як засобу ранньої профорієнтації підвищує рівень підготовки майбутнього вчителя-словесника, а доцільність активного залучення засобів краєзнавства до навчально-виховного процесу сприяє національно-патріотичному вихованню майбутніх педагогів, орієнтує молодь на самопізнання, а також формує культурну пам'ять молодого покоління. Виявлено, обгрунтовано та експериментально перевірено психолого-педагогічні умови реалізації принципу неперервності у профрієнтаційній роботі зі старшокласниками та фаховій підготовці даних студентів. Розвинуто лінгвоукраїнознавчий підхід до використання явищ національної культури у навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64 + Ч421.207 + Ш141.4-913.1 +
Шифр НБУВ: РА327707

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського