![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.221.24$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Коломієць Н.А. Дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.А. Коломієць ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.Розкрито сутність, історію розвитку та використання інтерактивних методів навчання, визначено їх структуру та розроблено класифікацію за критеріями чисельності учасників, характеру завдань, методичної мети й етапу уроку. Обгрунтовано дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів. Визначено цілі, принципи, дидактичні умови, зміст, засоби підвищення комунікативної компетенції учнів і форми навчальної діяльності із застосуванням інтерактивних методів навчання у процесі мовної освіти молодших школярів. Запропоновано визначення поняття взаємодії як процесу спільної комунікативної діяльності, який реалізується шляхом обміну інформацією та використання індивідуального внеску кожного у рішення спільної проблеми. Охарактеризовано основні компоненти взаємодії - спілкування та спільну діяльність, показано їх взаємозв'язок і взаємообумовленість. Розкрито особливості дітей молодшого шкільного віку в аспекті можливостей використання інтерактивних методів навчання. Виявлено взаємозв'язок між рівнем сформованості в учнів комунікативної компетенції та використанням на уроках інтерактивних методів навчання. Запропоновано систему уроків української й англійської мови для учнів 3-х класів загальноосвітньої школи. Розроблено й експериментально перевірено системно-методичну модель реалізації дидактичних засад застосування інтерактивних методів навчання у процесі мовної освіти молодших школярів. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.24 + Шифр НБУВ: РА362951
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Павленко Н.О. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.О. Павленко ; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2008. — 21 с. — укp.Вперше обгрунтовано й апробовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій, якими є забезпечення інтерактивно-рефлексивного спрямування її цільового, мотиваційно-стимуляційного, змістового, операційно-діяльнісного, контрольно-регулятивного й оцінювально-результативного компонентів. Визначено критерії готовності студентів до використання інтерактивних педагогічних технологій у початковій школі (прогностична, комунікативно-рефлексивна компетенція та креативно-інтерактивна педагогічна майстерність), визначено оосбливості використання інтерактивних педагогічних технологій у початковій школі. Доповнено змістовий компонент професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів у педагогічних ВНЗ шляхом удосконалення змісту педагогічних дисциплін і вровадження спецкурсу. Наведено пропозиції щодо використання системного, діяльнісного й особистісно-розвивального підходів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.221.24 + Ю952.2-734 + Шифр НБУВ: РА362035
Рубрики:
|
|
|