Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (41)Книжкові видання та компакт-диски (40)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.284$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Разумна А.Г. 
Критеріально-орієнтоване тестування як засіб корекції навчальних досягнень молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.Г. Разумна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему взаємозв'язку педагогічної оцінки та корекції навчальних досягнень молодших школярів, який розглянуто у системі науково обгрунтованих критеріїв. Модифіковано методику критеріально-орієнтованого тестування навчальних досягнень з урахуванням уточненого змісту виконавчого, операційного та творчого критеріїв. Виконавчий критерій висвітлює репродуктивні сторони навчальних досягнень, логіко-операційний - ступінь оволодіння навчальними діями й операціями, творчий - здатність використовувати актуальні знання в нестандартній ситуації. Визначено умови прогностичності педагогічного тестування та корекції навчальних досягнень молодших школярів на базі моделі їх критеріальних профілів. Надано перелік специфікованих навчально-пізнавальних вмінь-критеріїв, орієнтованих тестових завдань для перевірки рівня навчальних досягнень у засвоєнні програмного курсу математики початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284
Шифр НБУВ: РА313229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Киричук А.С. 
Методика застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства учнів 9-го класу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.С. Киричук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Проведено психолого-педагогічний і методичний аналіз предмета дослідження, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичні умови ефективного застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства IX класу, розроблено її нормативні документи й алгоритм упровадження у навчальний процес. Доведено, що застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства стимулює навчальну мотивацію учнів, формує у них навички самостійного визначення власної навчальної стратегії й її реалізації, розвиває процеси самоорганізації та самооцінювання у дев'ятикласників, адаптує їх до навчання у ВНЗ за кредитно-модульною технологією. Підсумки дослідження дозволяють констатувати факт росту показників навчальних результатів і навчальної мотивації учнів, що забезпечує якість навчальних досягнень учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 + Х.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА367752

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Ландсман В.А. 
Організація зовнішнього стандартизованого тестування навчальних досягнень учнів загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.А. Ландсман ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено теорію та практику застосування зовнішнього стандартизованого тестування (ЗСТ) навчальних досягнень учнів як одного з інструментів моніторингу якості освіти. На підставі аналізу теоретичних джерел уточнено сутність тестування як діагностичного методу, визначено критерії педагогічних вимірів, функції та види тестів. Висвітлено специфіку становлення та розвитку тестування у вітчизняній і зарубіжній освіті. Узагальнено світовий досвід використання ЗСТ, визначено його позитивні та негативні аспекти та розглянуто альтернативні методи оцінювання підготовки учнів. Науково обгрнутовано структурні компоненти (мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовий, процесуальний, аналітико-результативний, прогностичний) моделі зовнішнього оцінюваня учнів українських загальноосвітніх шкіл. Проведено аналіз застосування ЗСТ в Україні з метою діагностичного та сертифікаційного оцінювання навчальних досягнень учнів. Обгрунтовано творчо-конструктивні висновки з проблеми системного дослідження використання ЗСТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 +
Шифр НБУВ: РА334675

Рубрики:

      
4.

Масалітіна О.С. 
Педагогічні умови застосування тестів для контролю навчально-пізнавальної діяльності старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.С. Масалітіна ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням тестового контролю навчально-пізнавальної діяльності старшокласників, пошуку шляхів удосконалення, активізації та гуманізації навчально-пізнавальної діяльності школярів. Теоретично обгрунтовано, що застосування тестів для контролю залежить від певних педагогічних умов: оптимального вибору способу проведення тестування в залежності від типу навчального предмета та забезпечення можливості альтернативного тестування. Це передбачає врахування реальних навчальних можливостей школярів, індивідуальних особливостей підготовки учнів до застосування тестів та стимулювання їхньої діяльності на підготовчому етапі, забезпечення сприятливого психологічного клімату тестового контролю, надання учням права вільного вибору. Експериментально перевірено визначені педагогічні умови та розроблено технологію впровадження їх у практику роботи школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

      
5.

Петращук О.П. 
Теоретичні основи тестового контролю іншомовної комунікативної компетенції учнів середньої загальноосвітньої школи (на матеріалі англійської мови): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О.П. Петращук ; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 2000. — 38 с. — укp.

Розроблено теорію тестового контролю (ТК) іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) учнів середньої загальноосвітньої школи та її реалізації в практиці навчання іноземної мови (ІМ). Вперше описано багаторівневу багатокомпонетну функціональну систему ТК. Визначено цілі, принципи, функції, об'єкти, види (підвиди), типи (підтипи), прийоми, засоби, способи, етапи і форми ТК, а також діяльнісний аспект системи: діяльність розробника тесту, адміністратора тестування, екзаменатора, тестованого. Досліджено внутрішні механізми процесу тестування, обгрунтовано концепцію тесту навчальних досягнень з ІМ, вимоги до його якісних характеристик (автентичності, інтерактивності, конструктної валідності, надійності, диференційованої здатності, складності), уточнено специфікації комунікативно спрямованих тестових завдань (ТЗ) та складено їх номенклатуру, розроблено формати підсумкових тестів з ІМ для трьох ступенів навчання. Розроблено циклічно-спіральну модель функціонування системи ТК у практиці навчання ІМ в середній загальноосвітній школі. Запропоновано методику розробки тесту навчальних досягнень з ІМ, придатного для використання в системі ТК, яка включає етапи проектування тесту, розробки матриці тесту і ТЗ, операціоналізації матриці і складання пілотного тесту, випробування його якості, аналізу отриманих даних, складання остаточного варіанта тесту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912 + Ч421.284
Шифр НБУВ: РА310229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Романенко Ю.А. 
Формування системи тестів з хімії для загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.А. Романенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Подано теоретичний аналіз та експеримент щодо створення динамічної системи тестів з хімії з метою контролю знань учнів загальноосвітньої школи. Основу системи складає фонд валідних тестових завдань, якість яких визначено науково обгрунтованими засобами. Створено комплект діагностичних надійних тестів із статистичними сертифікатами якості, який базується на фонді валідних тестових завдань. Запропоновано методику валідизації тестів без використання експертних оцінок. Експериментально визначено підвищення ефективності навчання із застосуванням тестів як дидактичного матеріалу та за умов контролю чи самоконтролю знань учнів. Внаслідок систематичного застосування тестів посилено мотивацію до навчання, отримано інформацію про хід навчального процесу, що дає можливість ефективно ним управляти, зважаючи на індивідуальність кожного учня.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4УКР)2-33 + Ч421.284
Шифр НБУВ: РА310931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського