Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (47)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.290$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Біляковська О.О. 
Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.О. Біляковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.

На підставі вивчення вітчизняного та зарубіжного педагогічного досвіду досліджено особливості становлення та розвитку системи оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито сучасні наукові підходи щодо її розробки та впровадження. Визначено основні функції та педагогічні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників у контексті модульного навчання. Експериментально визначено дидактичні умови реалізації модульної технології навчання. Проведено ретроспективний аналіз інноваційних підходів щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито їх дидактичні засади (принципи, структуру, моделі) для умов модульного навчання. Визначено роль процесу оцінювання у навчально-виховному процесі, показано його суттєвий вплив на підвищення якості знань, умінь і навичок старшокласників. Встановлено ефективність застосування різних оцінювальних шкал (діапазон від 3-х до 100 балів). Розкрито дидактичні особливості модульної технології навчання за 12-бальною системою оцінювання. Розроблено й експериментально перевірено три моделі контрольно-оцінювальних систем, встановлено доцільність та ефективність їх застосування у старшій профільній школі, охарактеризовано основні елементи контрольно-оцінювальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА357176

Рубрики:

      
2.

Данилова О.В. 
Моделі та інформаційна технологія підтримки самостійного навчання, що базується на компетентнісному підході: автореф. дис... канд. тех. наук: 05.13.06 / О.В. Данилова ; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем НАН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Проведено аналіз існуючих комп'ютерних систем підтримки навчання щодо підтримки самостійного навчання.Розроблено методологічні й алгоритмічні засади створення інформаційної технології підтримки самостійного навчання, що базується на КП, а саме: загальна схема постійного навчання, модель компетенцій і метод злиття таксономій компетенцій, що належить до різних предметних областей, алгоритм знаходження об'єднаних таксономій цільових компетенцій для різних навчальних ситуацій й алгоритм пошуку індивідуального маршруту навчання професійним компетенціям, що базується на МАІ. Запропоновано інтернет-технологію для підтримки самостійної навчальної діяльності на базі розроблених математичної моделі й алгоритмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.69 + Ч421.290 +
Шифр НБУВ: РА366376

Рубрики:

      
3.

Лазарєва О.М. 
Організація творчих самостійних робіт старшокласників у модульному навчанні: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.М. Лазарєва ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2003. — 21 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано концепцію модульної технології організації самостійної творчої діяльності учнів старшої школи як цілісного, завершеного процесу. Розкрито зміст і структуру модульного навчання в аспекті головної її функції - стимулювання самостійної пізнавально-творчої діяльності учнів. На підставі теорії евристичного навчання розглянуто характеристику пізнавально-творчих робіт як основного освітнього продукту школярів. Доведено, що модульне навчання є інноваційною, особистісно орієнтованою освітньою технологією, яка створює додаткові можливості для вдосконалення самостійної пізнавально-творчої роботи учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267 + Ч421.290 +
Шифр НБУВ: РА327110

Рубрики:

      
4.

Рябова В.О. 
Порівняльна ефективність модульних технологій навчання в загальноосвітній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.О. Рябова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто сучасний стан технологічного забезпечення освітнього процесу, охарактеризовано зарубіжні та вітчизняні версії модульного навчання, а також описано модель трирівневої технологічної організації педагогічних взаємин у класі (змістовий, організаційний і метасистемний модулі). Проведено теоретичне та експериментальне дослідне порівняння ефективності цілісних модульних технологій навчання за набором взаємозалежних параметрів, критеріїв, показників і методів системного дидактичного пізнання. Доцільність модульних технологій доведено емпіричними і тестовими засобами комплексного дослідження, що вказують на зростання дидактичної компетентності учителів і культурний розвиток учнів модульних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290
Шифр НБУВ: РА311332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Бугерко Я.М. 
Психологічна динаміка розгортання рефлексивних процесів у модульно-розвивальному освітньому циклі: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Я.М. Бугерко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено психологічні особливості функціонування рефлексивних процесів у школярів за умов модульно-розвивального освітнього циклу. Висвітлено наукові теорії щодо суті рефлексії як інтегрально-синергійного явища психіки. Розглянуто основні особливості базових компонентів психіки, зокрема, здатності, процесу, стану, властивості. Теоретично визначено й експериментально виявлено особливості рефлексивної діяльності учнів на різних періодах інноваційного модульно-розвивального освітнього циклу. Висвітлено циклічну домінантність функціонування інтелектуальної, особистісної, смислової рефлексій. Виявлено динаміку нарощування й ускладнення рефлексивних процесів у загальній структурі навчального модуля, починаючи від інформаційно-пізнавального та завершуючи духовно-креативним періодом інноваційного навчання. На підставі одержаних експериментальних результатів показано наявність кількісних і якісних відмінностей у розвитку рефлексивності школярів віком 13 - 18-ти років інноваційної та традиційної форм навчання, що зумовлено особливостями організації навчального процесу, а саме: цілями, змістом, формами, технологіями, методами та засобами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113-3 + Ю984.030.2-3 + Ч421.290 +
Шифр НБУВ: РА364964

Рубрики:

      
6.

Ребуха Л.З. 
Психологічна експертиза інноваційної діяльності педагогічного колективу школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.З. Ребуха ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему формування змісту психологічної експертизи інноваційної діяльності новаторських педагогічних колективів України. Охарактеризовано основні напрямки дослідження відповідно до моделі психологічної експертизи, що складається з експертної оцінки розвитку психолого-педагогічного експерименту, професійної інноваційної освітньої діяльності колективу експериментальної школи, програмово-методичних засобів і модульно-розвивальних занять. Уточнено та конкретизовано обсяг поняття "психологічна експертиза", простежено зв'язки даного типу еспертизи з теорією, технологією та практикою довготривалого експериментування, удосконалено її концепцію як складну науково-професійну роботу у сфері сучасної психології. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено структурно-функціональну та оргтехнологічну моделі соціокультурного змісту психологічної експертизи модульно-розвивальної системи навчання в експериментальних освітніх закладах. За результатами теоретичного та емпіричного вивчення виокремлено параметри та критерії психосоціального зростання особистості вчителя та учня, що підтверджують наявність позитивних зрушень під впливом інноваційних умов розвивальної освітньої взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 + Ч421.290 +
Шифр НБУВ: РА344714

Рубрики:

      
7.

Надвинична Т.Л. 
Психологічне проектування вчителем системи навчальних задач: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.Л. Надвинична ; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблематику наукового осмислення, проектування й експериментального впровадження системи навчальних задач в освітній процес загальноосвітніх навчальних закладів традиційного й інноваційного спрямування за змістом і організацією навчання. Теоретично обгрунтовано категорію "навчальна задача". Наведено визначення поняття "псхологічне проектування процесів формування та розв'язування системи навчальних задач". Запропоновано психодидактичну технологію його впровадження, в якій відображено основні аспекти психологічної організації інноваційного навчання. Експериментально доведено ефективність використання психологічного проектування системи навчальних задач у новаторській практиці модульно-розвивального типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-9 + Ч421.290 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА366362

Рубрики:

      
8.

Терещенко Н.М. 
Формування у підлітків готовності до самоосвіти в умовах модульного навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.М. Терещенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність понять "самоосвіта школяра" та "готовність до самоосвіти", а також визначено основні критерії, зміст і методи діагностики рівнів готовності учнів до самоосвіти. Встановлено, що сприятливі можливості для її розв'язання створює модульна організація навчання. За умов використання модульної технології закладаються підвалини розвитку у школярів потреби у самоосвіті, формуванні умінь і навичок пізнавальної діяльності, а також удосконалюється уміння застосовувати набуті шляхом самоосвіти знання у різноманітних життєвих ситуаціях та у процесі подальшого навчання і самонавчання. Наведено методику використання таких особливостей модульного навчання, як відкритість, варіативність, гнучкість, які дозволяють доповнити модульні програми, сценарії навчальних модулів, міні-підручники матеріалами, стимулюючими розвиток потреби у самоосвіті. Експериментально доведено, що звернення до модульної технології дає можливість на всіх етапах навчального модуля досягти поступового підвищення самостійного, творчого характеру пізнавальної діяльності підлітків. Значну увагу приділено формуванню у школярів умінь і навичок самоосвіти за допомогою систематичного тестування, розвитку здатності до рефлексії, самооцінки і самоконтролю, гармонізації системи адаптації підлітків до самоосвіти, а також забезпеченню поступового підвищення рівня готовності до неї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267 + Ч421.290
Шифр НБУВ: РА310675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського